Helaas! Ik heb ook wel paar keer gedacht, stel t is ineens een meisjequote:Op zondag 1 juli 2012 07:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gedroomd dat katym bevallen was. Maar het was toch een meisje.
Ah wel al wat cm dus! Ik hoop dat het doorzet. Maar dat gaat vast goedkomen, veel succes!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:13 schreef Mereltje het volgende:
VK is net geweest, 2 cm ontsluiting en baarmoedermond nog niet helemaal verstreken. Ze komt over 4 uur weer. Nu de ziekenhuistas maar eens klaarmaken. Vriend was gisteren pas om 3.15 uur thuis, ik had het nog niet echt verwacht maar hoop dat het doorzet. Ga zo ook nog even lekker in bad.
Het zijn echt van de golfbewegingen, om de 5 minuten maar duren maar kort, dus trek het wel nog..
Ik heb dat idd ook gehad bij mijn 2e zwangerschap, het werd toen afgedaan als innesteling bloeding. (was het al helemaal vergeten).quote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef klumsy het volgende:
Ik had vorige zwangerschap ook rond 6 weken bloedverlies...
Uiteindelijk is er geen oorzaak van gevonden, hopelijk is het "niks"
Ooooh Femke grote zusquote:Op zondag 1 juli 2012 21:20 schreef Mereltje het volgende:
Ze is er hoor, M.ari om 15 uur geboren, 3500 gram (we hadden de naam al voor Marie en de kledingshop hoor) Ging allemaal erg snel. We waren om 14 uur in het ziekenhuis, half 3 vliezen breken en 5 min. persen en ze was er. Klein hechtinkje, zonder pijnstilling, was geen tijd meer voor. Ze ligt nu lekker te slapen
![]()
KatyM nu jij hoor!!
Wat fijn dat alles goed is gegaan en zo snel ook! Mooie naam! Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:20 schreef Mereltje het volgende:
Ze is er hoor, M.ari om 15 uur geboren, 3500 gram (we hadden de naam al voor Marie en de kledingshop hoor) Ging allemaal erg snel. We waren om 14 uur in het ziekenhuis, half 3 vliezen breken en 5 min. persen en ze was er. Klein hechtinkje, zonder pijnstilling, was geen tijd meer voor. Ze ligt nu lekker te slapen
![]()
KatyM nu jij hoor!!
Dat is ook al ver. Nog maar 10 weken. En das zo voorbijquote:Op maandag 2 juli 2012 07:45 schreef LeNeHe het volgende:
Ik ben vandaag 30 weken!![]()
Wat klinkt dat ver!
Hopelijk is dat een goed teken, heel veel sterktequote:Op maandag 2 juli 2012 07:36 schreef Omentielvo het volgende:
Nu heb ik nog wat bruinverlies. Toch hoop ik dat het gauw 9 uur is, zodat ik de VK kan bellen en hopelijk mag ik even langskomen.
Fieder, hoe is het bij jou nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |