Na 150 lozingen heb je zeker ruimte ja.quote:
Chloor ruikt goed, alleen J krijgt er hoofdpijn van.. Ik moet opzoek naar iets nieuws.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:49 schreef Saffier het volgende:
Tico hoe voel jij je? Heb jij je chloor-fetish alweer?
Nee, ik hoefde geen babies meer he? Dus alles weggedaan. Maar komt wel goed hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:00 schreef Saffier het volgende:
Heb je niets meer aan positie-spul? Ik heb 't mijne bewaard, daar zitten geen korte broeken tussen maar wel andere dingen, als je wat wil hebben breng ik het langs.
Er komt hier (hoooogstwaarschijnlijk) ook niets meer maar spullen wegdoen vind ik toch wel lastig! Ik heb dus gewoon alles nog, van box tot maxi-cosi. Als je wat nodig hebt moet je maar ff gillen. (behalve dan de maxi-cosi, die is straks bijna 7 jaar en zou ik zelf niet meer doen ook al is er nooit wat mee gebeurd)quote:Op maandag 2 juli 2012 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik hoefde geen babies meer he? Dus alles weggedaan. Maar komt wel goed hoor.
Ik doe gezellig met je mee, ben zo blij dat mijn afspraak om 9am een gesprekje van 15min bleek te zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 11:41 schreef Solagratia het volgende:
Gerbje wat fijn dat het einde in zicht is! Ik ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren![]()
Hier is het een kotsdag vandaag. Blegh. Dus ik ga zo weer mijn bed in en dan de dag resetten. Het gekke is dat ik wel enorme trek heb in frituur/ mcdonalds
Nou ja, ik vond de uitgerekende datum kei knudde... Maar over de 41 weken werd ik met de dag meer chaggo.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:20 schreef KatyM het volgende:
Omentielvo, fijn dat alles goed is!
Nou terug van de vk. Bijna geen verweking, amper een cm ontsluiting. Prachtige placenta voor deze termijn, dus de vk verwacht geen actie vandaag of morgen. Vrijdag gaan ze kijken of ze dan wel goed kunnen strippen en evt vliezen breken. Zo niet, dan zaterdag vliezen breken, en hopen dat de weeen vanzelf op gang komen, zo niet aan de weeenopwekkers. Dus dan istie er sowieso zondag. Ik reken maar op dit weekend dus, niet eerder
.
Ach wat zijn nou 5 a 6 dagen wachten op een mensenleven he..
Dat herken ik helemaal niet hoor [insert engelensmiley]quote:Op maandag 2 juli 2012 12:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond de uitgerekende datum kei knudde... Maar over de 41 weken werd ik met de dag meer chaggo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |