quote:
Er staat toch "een maatje voor een relatie".... Ik zoek dus iemand die in een relatie ook echt een maatje is.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:09 schreef Mirjam het volgende:
je zoekt dus eigenlijk geen maatje, maar gewoon een relatie?
is best een verschil
Voor het type persoon dat ik ben, vind ik uitgaan niet een geschikte plek om iemand te vinden.quote:
Nou nee, bij voorkeur wel een normale relatie, al is dat ook niet een vereiste.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:17 schreef nicknicknickname het volgende:
Eigenlijk zoek je dus gewoon een fuckbuddyZet dat dan gewoon in de TT
Heb het geprobeerd, maar de camera slaaptquote:
Maar dan met een maatje meerquote:Op zondag 1 juli 2012 02:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Nou nee, bij voorkeur wel een normale relatie, al is dat ook niet een vereiste.
Een meisje/vrouw met een maatje meer mag ook.quote:
Dating.fok.nl dan toch maar weer eens Een nieuw leven gunnenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:24 schreef AlexanderC het volgende:
zometeen zit FOK! vol met contactadvertenties![]()
Als je 30 bent kan je beter een vrouw zoeken lijkt mij.. Ben zelf ook 30, maar meisjes valt dan toch wel een beetje buiten de doelgroepquote:Op zondag 1 juli 2012 02:26 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Een meisje/vrouw met een maatje meer mag ook.
Niet geschoten altijd misquote:Op zondag 1 juli 2012 02:30 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als je 30 bent kan je beter een vrouw zoeken lijkt mij.. Ben zelf ook 30, maar meisjes valt dan toch wel een beetje buiten de doelgroep
Misschien houdt ie wel van incest :p?quote:Op zondag 1 juli 2012 02:32 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Schieten in iets wat je dochter had kunnen zijn is ook best wel mis
Was meer bedoeld voor de vrouwen die zichzelf als meisje zien. Gaat me trouwens niet om leeftijd, gaat me om de persoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:30 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als je 30 bent kan je beter een vrouw zoeken lijkt mij.. Ben zelf ook 30, maar meisjes valt dan toch wel een beetje buiten de doelgroep
Echt, zo'n standaard 'oplossing'. Ik zou bijv echt geen uitgaanstype als partner willen, dus waarom zou ik dan moeten uitgaan om een partner te vinden als ik niet van dat type houquote:
Heb ik dus ook uitgaan is echt mijn ding niet liever een fles wijn en ene stokbrood met kaasjes bij een mooie plek onder een boom.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt, zo'n standaard 'oplossing'. Ik zou bjv echt geen uitgaanstype als partner willen, dus waarom zou ik dan moeten uitgaan om een partner te vinden als ik niet van dat type hou
Absoluut.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt, zo'n standaard 'oplossing'. Ik zou bijv echt geen uitgaanstype als partner willen, dus waarom zou ik dan moeten uitgaan om een partner te vinden als ik niet van dat type hou
Ik wel.. Maar dat gaat niet werken tussen onsquote:Op zondag 1 juli 2012 02:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb ik dus ook uitgaan is echt mijn ding niet liever een fles wijn en ene stokbrood met kaasjes bij een mooie plek onder een boom.
Maar dat vind niemand tof meer...
Nou, lijkt me super!quote:Op zondag 1 juli 2012 02:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Heb ik dus ook uitgaan is echt mijn ding niet liever een fles wijn en ene stokbrood met kaasjes bij een mooie plek onder een boom.
Ik hou niet van mannen, wijn, kaasjes en kom niet uit Leidenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Momenteel werk ik voornamelijk als begeleider in de ouderen- en gehandicaptenzorg en in de psychiatrie.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:36 schreef housesoftheholy het volgende:
TS vertel eens wat meer over jezelf.
YESH!quote:
Kom ook niet uit Leiden en jammer dat je niet houd van mannen. Kaasjes en wijn zijn geen pre uiteraard!quote:Op zondag 1 juli 2012 02:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen, wijn, kaasjes en kom niet uit Leiden
anders wist ik het wel.
kaasje erbij en count me inquote:Op zondag 1 juli 2012 02:48 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Minimeet onder een boom met een fles wijn met stokbrood dan maar doen?
quote:Op zondag 1 juli 2012 02:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nu wachten tot er een leuke homofiele FOKker dit ook graag wil!
Moeten we wel een boom met veel bladeren zoeken anders word je helemaal nat!quote:
Regen?quote:Op zondag 1 juli 2012 02:56 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Moeten we wel een boom met veel bladeren zoeken anders word je helemaal nat!
Van de regen hèZal het nog stoppen vandaag?
Vlakbij Amsterdam, maar het was een plaatselijke bui denk ik.. Is nu alweer droog! Weet jij een mooie boom?quote:
Shit verkeerde quote alweerquote:
Ik zie je morgenavond bij dat mooie stukje aan de Zeedijk bij Marken ik kan haast niet wachtenquote:Op zondag 1 juli 2012 03:03 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Shit verkeerde quote alweerdacht dat je Mirjam was
![]()
Nou ja.. Mijn eerdere pm van vanavond naar jou zegt genoeg
Oeh! Dat stukje ken ik wel inderdaad! Bij de vuurtoren van Marken is ook wel mooiquote:Op zondag 1 juli 2012 03:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zie je morgenavond bij dat mooie stukje aan de Zeedijk bij Marken ik kan haast niet wachten
Hahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 03:07 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Oeh! Dat stukje ken ik wel inderdaad! Bij de vuurtoren van Marken is ook wel mooi
Als jij er voor zorgt dat Isabel en Mirjam terugkomenquote:Op zondag 1 juli 2012 03:08 schreef Dethroned het volgende:
Ok, kan het slowchatten en topickapen nu stoppen?
Isabeau-tje stiekem lijkt me het best wel een toffe vrouw. Mirjam weet ik niet zo goed dus daar kan ik nog niet over oordelenquote:Op zondag 1 juli 2012 03:09 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als jij er voor zorgt dat Isabel en Mirjam terugkomen
Kom nu bij de frontpage uitquote:Op zondag 1 juli 2012 02:27 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dating.fok.nl dan toch maar weer eens Een nieuw leven gunnen
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 1 juli 2012 05:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Is wat wij hebben je dan totaal niet heilig!!!???
Misschien niet via zulke topics, maar er zijn wel degelijk relaties via FOK! ontstaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:14 schreef Sneaker92 het volgende:
Vraag me nou altijd af bij dit soort topics, zijn er nou serieus mensen hier die via fok zo een vriend of vriendin hebben gevonden?:P Kan het me haast niet voorstellen namenlijk
Grappig, had ik eigenlijk niet verwachtquote:Op zondag 1 juli 2012 12:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien niet via zulke topics, maar er zijn wel degelijk relaties via FOK! ontstaan.
Je denkt toch zeker ook wel dat ik in eerste instantie gewoon wil afsprekenquote:Op zondag 1 juli 2012 04:27 schreef Maanvis het volgende:
kansloos. genoeg mensen die met TS willen afspreken maar gelijk een relaite eruit halen? das een brugje of 4 verder!
Niet verwacht?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef Sneaker92 het volgende:
Grappig, had ik eigenlijk niet verwacht. Maar is niet zo vreemd tijdens een fok meeting kan er natuurlijk van alles gebeuren
ik wil je alleen zeggen dat het zo niet werkt en je dus geen succes zult hebben. als je nou gewoon voor de lol met mannen en vrouwen wat leuks gaat doen zodat je vriendschappen opbouwt, maar jij wil gelijk een relatie..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:15 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker ook wel dat ik in eerste instantie gewoon wil afspreken
Jeez, in plaats van al die huilie reacties dat het desperate of kansloos is.
Als je er niets in ziet, hoef je ook niet te reageren.
Hoezo rare voorkeuren? Op datingsites krijg ik ook alleen maar negatieve reactiesquote:
Ben je zo lelijk ?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hoezo rare voorkeuren? Op datingsites krijg ik ook alleen maar negatieve reacties
Of geen dat is ook vaak het geval.
kan het me niet voorstellen, wie wil er nou niet zo gezellig zijn met jou?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hoezo rare voorkeuren? Op datingsites krijg ik ook alleen maar negatieve reacties
Of geen dat is ook vaak het geval.
Heb niet zoveel op met bloemetjes en bijtjes in zijn algemeenheid. Stereotype homo is niet aan mij besteed dus dan word het een stuk lastiger.Maar ben mijzelf en ga mij echt niet aanpassen tot zulks gedrag.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen, wie wil er nou niet zo gezellig zijn met jou?
en terecht, anders werkt het toch niet joh.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb niet zoveel op met bloemetjes en bijtjes in zijn algemeenheid. Stereotype homo is niet aan mij besteed dus dan word het een stuk lastiger.Maar ben mijzelf en ga mij echt niet aanpassen tot zulks gedrag.
Dat klopt wel wat je zegt blijft lastig want op deze manier valt het allemaal vies tegenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en terecht, anders werkt het toch niet joh.
iemand neemt jou zoals je bent, of anders niet
Ja ik sta ook her en der ingeschreven.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je al eens op een datingsite rondgekeken, ts?
Gast, seriouslyquote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef dikkedaniel het volgende:
TS zoekt iemand om stevig geneukt te worden-topic
Een heleboel relaties ontstaan op fok.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:14 schreef Sneaker92 het volgende:
Vraag me nou altijd af bij dit soort topics, zijn er nou serieus mensen hier die via fok zo een vriend of vriendin hebben gevonden?:P Kan het me haast niet voorstellen namenlijk
Ik ook nietquote:Op zondag 1 juli 2012 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een heleboel relaties ontstaan op fok.
Maar de kansen voor TS op deze manier schat ik niet erg hoog in.
Hij zoekt geen maatje maar een datequote:Op zondag 1 juli 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
Kijk hier eens; Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #15
Staat een lijstje met plaatsnamen etc.
Van het een kan het ander komen, toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:15 schreef LaPeach het volgende:
Hij zoekt geen maatje maar een date
En dat is geen dating topic
Ik heb mn vriend van Fok!quote:Op zondag 1 juli 2012 12:14 schreef Sneaker92 het volgende:
Ga dan es van je zolderkamer af, nerd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:11 schreef Dethroned het volgende:
Oja, ik heb geen vakantie, dus heb alle tijd
ja, ze komen inderdaad naar je toe waaien, gewoon blijven wachten met je schepnetje in de lucht!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:11 schreef Dethroned het volgende:
Oja, ik heb geen vakantie, dus heb alle tijd
Heet je toevallig Sander en kom je uit Wageningen?quote:Op zondag 1 juli 2012 02:40 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Momenteel werk ik voornamelijk als begeleider in de ouderen- en gehandicaptenzorg en in de psychiatrie.
Verder ben ik sociaal, hou van kletsen, ben aan de ene kant denk wel druk (met kletsen dus), maar aan de andere kant vrij rustig. Heb zelfspot en hoop ik ook leuke humor.
Dat probeer ik nu al een tijdje, maar ik geloof dat mijn schepnetje te klein is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ze komen inderdaad naar je toe waaien, gewoon blijven wachten met je schepnetje in de lucht!
JIj maakt toch ook grappen terwijl je niet grappig bent?quote:
Altijd goed als van het 1 het ander komt. In dit geval dus van kletsen naar ketsen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:08 schreef heaven7 het volgende:
[..]
..... en hadden behoeften aan gewoon weer eens Nederlands kletsen. Toen wat afgesproken en nu 4 jaar verder
Alweer commentaar? Ik voel me onderhand bijna door je gestalktquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj maakt toch ook grappen terwijl je niet grappig bent?.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Altijd goed als van het 1 het ander komt. In dit geval dus van kletsen naar ketsen.
Ik heb geen zolderkamer, maar een kleine 4 kamer flatquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga dan es van je zolderkamer af, nerd!
Tis niet dat ik geen moeite voor wil doen he, integendeel. Iets heeft veel meer waarde als het met hard werken word bereikt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ze komen inderdaad naar je toe waaien, gewoon blijven wachten met je schepnetje in de lucht!
Beetje jammer idd. Ik bedoel er verder niks verkeerd meequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef AlexanderC het volgende:
Wat een negatieve opmerkingen zeg. Je zegt dat toch ook niet over een contactadvertentie in de krant of een datingssite? Alleen omdat het op FOK! staat is het opeens raar.
Lol. Nee, ik ben ongeveer de helft kleinerquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:44 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Heet je toevallig Sander en kom je uit Wageningen?
Hij zoekt een maatje ja, geen neukertje!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
Al DM's van mogelijke neukertjes gehad TS?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij zoekt een maatje ja, geen neukertje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |