quote:
Er staat toch "een maatje voor een relatie".... Ik zoek dus iemand die in een relatie ook echt een maatje is.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:09 schreef Mirjam het volgende:
je zoekt dus eigenlijk geen maatje, maar gewoon een relatie?
is best een verschil
Voor het type persoon dat ik ben, vind ik uitgaan niet een geschikte plek om iemand te vinden.quote:
Nou nee, bij voorkeur wel een normale relatie, al is dat ook niet een vereiste.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:17 schreef nicknicknickname het volgende:
Eigenlijk zoek je dus gewoon een fuckbuddyZet dat dan gewoon in de TT
Heb het geprobeerd, maar de camera slaaptquote:
Maar dan met een maatje meerquote:Op zondag 1 juli 2012 02:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Nou nee, bij voorkeur wel een normale relatie, al is dat ook niet een vereiste.
Een meisje/vrouw met een maatje meer mag ook.quote:
Dating.fok.nl dan toch maar weer eens Een nieuw leven gunnenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:24 schreef AlexanderC het volgende:
zometeen zit FOK! vol met contactadvertenties![]()
Als je 30 bent kan je beter een vrouw zoeken lijkt mij.. Ben zelf ook 30, maar meisjes valt dan toch wel een beetje buiten de doelgroepquote:Op zondag 1 juli 2012 02:26 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Een meisje/vrouw met een maatje meer mag ook.
Niet geschoten altijd misquote:Op zondag 1 juli 2012 02:30 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als je 30 bent kan je beter een vrouw zoeken lijkt mij.. Ben zelf ook 30, maar meisjes valt dan toch wel een beetje buiten de doelgroep
Misschien houdt ie wel van incest :p?quote:Op zondag 1 juli 2012 02:32 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Schieten in iets wat je dochter had kunnen zijn is ook best wel mis
Was meer bedoeld voor de vrouwen die zichzelf als meisje zien. Gaat me trouwens niet om leeftijd, gaat me om de persoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:30 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als je 30 bent kan je beter een vrouw zoeken lijkt mij.. Ben zelf ook 30, maar meisjes valt dan toch wel een beetje buiten de doelgroep
Echt, zo'n standaard 'oplossing'. Ik zou bijv echt geen uitgaanstype als partner willen, dus waarom zou ik dan moeten uitgaan om een partner te vinden als ik niet van dat type houquote:
Heb ik dus ook uitgaan is echt mijn ding niet liever een fles wijn en ene stokbrood met kaasjes bij een mooie plek onder een boom.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt, zo'n standaard 'oplossing'. Ik zou bjv echt geen uitgaanstype als partner willen, dus waarom zou ik dan moeten uitgaan om een partner te vinden als ik niet van dat type hou
Absoluut.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt, zo'n standaard 'oplossing'. Ik zou bijv echt geen uitgaanstype als partner willen, dus waarom zou ik dan moeten uitgaan om een partner te vinden als ik niet van dat type hou
Ik wel.. Maar dat gaat niet werken tussen onsquote:Op zondag 1 juli 2012 02:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb ik dus ook uitgaan is echt mijn ding niet liever een fles wijn en ene stokbrood met kaasjes bij een mooie plek onder een boom.
Maar dat vind niemand tof meer...
Nou, lijkt me super!quote:Op zondag 1 juli 2012 02:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Heb ik dus ook uitgaan is echt mijn ding niet liever een fles wijn en ene stokbrood met kaasjes bij een mooie plek onder een boom.
Ik hou niet van mannen, wijn, kaasjes en kom niet uit Leidenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Momenteel werk ik voornamelijk als begeleider in de ouderen- en gehandicaptenzorg en in de psychiatrie.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:36 schreef housesoftheholy het volgende:
TS vertel eens wat meer over jezelf.
YESH!quote:
Kom ook niet uit Leiden en jammer dat je niet houd van mannen. Kaasjes en wijn zijn geen pre uiteraard!quote:Op zondag 1 juli 2012 02:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen, wijn, kaasjes en kom niet uit Leiden
anders wist ik het wel.
kaasje erbij en count me inquote:Op zondag 1 juli 2012 02:48 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Minimeet onder een boom met een fles wijn met stokbrood dan maar doen?
quote:Op zondag 1 juli 2012 02:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nu wachten tot er een leuke homofiele FOKker dit ook graag wil!
Moeten we wel een boom met veel bladeren zoeken anders word je helemaal nat!quote:
Regen?quote:Op zondag 1 juli 2012 02:56 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Moeten we wel een boom met veel bladeren zoeken anders word je helemaal nat!
Van de regen hèZal het nog stoppen vandaag?
Vlakbij Amsterdam, maar het was een plaatselijke bui denk ik.. Is nu alweer droog! Weet jij een mooie boom?quote:
Shit verkeerde quote alweerquote:
Ik zie je morgenavond bij dat mooie stukje aan de Zeedijk bij Marken ik kan haast niet wachtenquote:Op zondag 1 juli 2012 03:03 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Shit verkeerde quote alweerdacht dat je Mirjam was
![]()
Nou ja.. Mijn eerdere pm van vanavond naar jou zegt genoeg
Oeh! Dat stukje ken ik wel inderdaad! Bij de vuurtoren van Marken is ook wel mooiquote:Op zondag 1 juli 2012 03:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zie je morgenavond bij dat mooie stukje aan de Zeedijk bij Marken ik kan haast niet wachten
Hahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 03:07 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Oeh! Dat stukje ken ik wel inderdaad! Bij de vuurtoren van Marken is ook wel mooi
Als jij er voor zorgt dat Isabel en Mirjam terugkomenquote:Op zondag 1 juli 2012 03:08 schreef Dethroned het volgende:
Ok, kan het slowchatten en topickapen nu stoppen?
Isabeau-tje stiekem lijkt me het best wel een toffe vrouw. Mirjam weet ik niet zo goed dus daar kan ik nog niet over oordelenquote:Op zondag 1 juli 2012 03:09 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als jij er voor zorgt dat Isabel en Mirjam terugkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |