Haha dat ja.quote:
Ja, alleen zelfde muzieksmaak hebbenquote:
Een maatjes project?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Haha dat ja.
Volgend jaar moet ik vanuit mijn opleiding ook een maatjesproject doen.
Inderdaad wel een paar eisen! Maar dat terzijde, Rotterdam is voor mij nét wat te ver
Ja nee, dan hoeft het voor mij niet. Ik kan me wel voorstellen dat je vrienden kunt hebben die niet dezelfde muzieksmaak hebben, maar dat is niet waar ik naar op zoek ben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
Waarom is muzieksmaak een breekpunt? Ik ben zelf van de Metal/Rock, maar heb zat vrienden die luisteren naar Hardcore of Hardstyle, waar ik zelf totaal niet van hou. Zijn nog steeds toffe lui.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef borbit het volgende:
hoort sex eventueel ook tot de mogelijkheden?
yip, die kwam ik net ook al tegenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:48 schreef bioloogje het volgende:
[Rotterdam] #189 Retteketet Rotterdam krijgt bezoek van Fred Kijk anders even hier. Allemaal mensen uit Rotterdam misschien kunnen die ook wel helpen.
Jazeker.quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:49 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
yip, die kwam ik net ook al tegenthanks
Oh dat ken ik wel. Ik kwam dat tegen op een vrijwilligersvacatures website.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:50 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Vanuit school moet ik meedoen aan een maatjesproject. Je wordt dan, net zoals jou, aan een maatje gekoppeld en gaat daar activiteiten mee doen et cetera. Het is een vorm van vrijwilligerswerk. Ook kan ik kiezen om dit bijvoorbeeld in een zorgcentrum voor ouderen te doen, noem maar op. Misschien is het slim als je je sowieso even inschrijft voor zo'n maatjesproject, die heb je vast en zeker ook in Rotterdam. Je wordt niet zomaar aan een maatje gekoppeld, eerst krijg je een gesprek en kijk je of het 'klikt'.
Ik ontmoet wel mensen hoor...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En ik weet niet wat voor hobby's je nog meer hebt, maar misschien kun je een sport gaan doen of iets anders waarbij je sowieso mensen ontmoet.
Ahh sorry! Omdat je zei dat je niet zo vaak onder de mensen komt, dacht ik even dat het ontmoeten op zich al een probleem was.quote:
trololol maar serieus wat wil je met een maatje? Bedoel je echt een maatje waar je iedere dag mee rondhangt of iemand om af en toe mee af te spreken? Bij een maatje denk ik toch aan iemand waar je constant mee rondhangt ljkt me lastig te vinden.quote:
Maakt niks uit, maar toch liever iemand om vaak mee rond te hangen ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:02 schreef borbit het volgende:
[..]
trololol maar serieus wat wil je met een maatje? Bedoel je echt een maatje waar je iedere dag mee rondhangt of iemand om af en toe mee af te spreken? Bij een maatje denk ik toch aan iemand waar je constant mee rondhangt ljkt me lastig te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |