hij zou er een prijs voor moeten krijgen.quote:
Na jaren ben ik nog niet helemaal gewend. Want ja, het maakt gelukkiger en omdat je het kent, dat 'sociale natuurlijke' zonder bijbedoelingen, blijft het ergens missen. Maar al snel voelt het niet ernstiger meer als 'jammer maar het is beter zoals het is', want dat blijkt in de praktijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:27 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Maar zelf zou ik er denk niet gelukkig van worden, maar dat komt misschien ook omdat ik er aan moet wennen en het niet gewend ben.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:11 schreef junkiexp het volgende:
Lekker verhaal van dat meisje dat zich op station Rotterdam-Zuid voor de trein heeft gegooid.
Iedereen die foto re-tweeten
Ontzettend bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heel veel plezier Fred!
Het komt vast allemaal goed. Je hoeft je echt niet zo druk te maken. Niet iedereen heeft slechte bedoelingen he! Het is goed dat je er niet van uit gaat dat het het overal hetzelfde aan toe gaat als "bij jullie" en je moet gewoon goed op jezelf en je spulletjes passen, maar je moet vooral van de dag en de steden genieten!
quote:Een weekend vol architectuur en lekker eten
Foto's: Ossip van Duivenbode
De landelijke Dag van de Architectuur staat in het teken van 'architectuur en voedsel'. Op de Test Site Rotterdam wordt daarom op zaterdag 23 juni een Food Festival georganiseerd. Ook in de IABR tentoonstellingen in het Nederlands Architectuurinstituut (NAi) is er dit weekend speciale aandacht voor dit thema.
Van urban farming tot herbestemming van fabrieken en (verticale) kassen. Van keukens tot restaurants en (super)markten. Ervaar tijdens de Dag van de Architectuur op 23 en 24 juni zelf hoe ons voedsel, de architectuur en de architect op elkaar inspelen.
De IABR doet ook mee. Kom zaterdag 23 juni tussen 10.00 en 21.00 uur naar de IABR Test Site en proef Rotterdam! Met pop-up bier in de Biergarten, BBQ en soep van Mess en KOM met de oogst van de dakakker, een performance van Parfum de BoemBoem, Lekker-naar-de-boer dag en een theehuisje op de DakAkker van het Schieblock.
Ook de IABR tentoonstellingen in het NAi zijn te bezoeken tijdens dit weekend. Het NAi verzorgt onder meer op zondag 24 juni om 11.00 en 12.00 uur een tweetal tours door de IABR hoofdtentoonstelling ‘Making City’ met speciale aandacht voor duurzame projecten en stadstuinbouw.
Kijk voor alle evenementen in Rotterdam op dagvandearchitectuur-rotterdam.nl en voor evenementen in de rest van Nederland op www.dagvandearchitectuur.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop