join een random MC server en ga griefen...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef drumstickNL het volgende:
Geef mij eens wat leuks te doen anders peer ik m naar bed.
Filmpje gezien en toen kwam ik dit tegen:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:01 schreef delano.888 het volgende:
Inspiratie voor mijn volgende bouw project. Alleen deze persoon heeft het in een "kapotte" jungle biome gedaan waardoor alle bladeren dood lijken. Als je dit in een echte jungle doet ziet het er natuurlijk nog veel mooier uit.
oh ik dacht dat jij al naar bed wasquote:
nee.quote:
De film I heart Huckabees is best erg goedquote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef drumstickNL het volgende:
Geef mij eens wat leuks te doen anders peer ik m naar bed.
oja die heb ik gezienquote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De film I heart Huckabees is best erg goed
old skool gameboyquote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef vogelkooi het volgende:
Stof op de contactjes en dan doet ie niks. Raar maar waar.
Een vriend van mij was daar gister ook. Vind die band maar 3 keer niks.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef vogelkooi het volgende:
En hier was ik gister.
Mooie Nijmeegse dames.
En ik vond floggin moly het leukst.
dat is te betwijfelen..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef vogelkooi het volgende:
Tja zegt meer over jou dan over mij, ik heb gewoon en goede smaak.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef vogelkooi het volgende:
Tja zegt meer over jou dan over mij, ik heb gewoon en goede smaak.
die doen elke avond een vinger op hun klitterquote:
Oh die wil ik ook nog zienquote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Puss In Boots in het fucking Nederlands gedownload.
Hoe heb je dat onthouden?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:12 schreef tuut-chips het volgende:
vandaag precies anderhalf jaar geleden dat ik Minecraft kocht
I dunno, wat is er dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:16 schreef tuut-chips het volgende:
Trouwens, what the FUCK IS ER MET MIJN CHROME GEBEURD
Awesomequote:Op zondag 1 juli 2012 15:41 schreef Lorrelies het volgende:
Mor en ik gaan zelf een adventure map maken
Wilde ik altijd al, maar gaat best wat tijd in zitten... maar nu hebben we die tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Bnerd, flikker op, waarom post je het dan?!quote:
OP EEN ONBEWOOND EEEEIIIHEEILAND!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:02 schreef delano.888 het volgende:
Misschien ga ik hier wel wonen, vet
http://www.minecraftseeds.info/2012/03/artomix.html
Neeeejjoh gek dat doe je toch niet.quote:
Nee eigenlijk is het ook bakkenquote:
Ik sta niet op de whitelistquote:Op zondag 1 juli 2012 17:58 schreef Mender het volgende:
als je niet op de whitelist staat moet je het ff zeggen
sorry, nu welquote:
Je kan er nu opquote:Op zondag 1 juli 2012 18:57 schreef shaderon het volgende:
wat is dat
Ziet er grappig uit.
Ik kom zo ook wel even.
ign: remymine
Italie dan maar.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:51 schreef Lorrelies het volgende:
Wie gaat er winnen vanavond, Spanje of Italië?
Ik had de 360 gevonden maar iemand zei dat je dan nog een geluidskaart erbij moest kopen als je die niet had.quote:
Lijkt me onzin toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had de 360 gevonden maar iemand zei dat je dan nog een geluidskaart erbij moest kopen als je die niet had.
voor 7.1. maar de 333 heeft dus die usb geluidskaart erbij geleverd.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had de 360 gevonden maar iemand zei dat je dan nog een geluidskaart erbij moest kopen als je die niet had.
Ok, en die is on-ear of over?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
voor 7.1. maar de 333 heeft dus die usb geluidskaart erbij geleverd.
jup, 10 min offline volgens daddycheese.quote:
Nee, wij huizen geen woonbootbewoners op fok!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef MineraalWater het volgende:
Datdus, Zal deze gast op FOK! zitten? http://www.reddit.com/r/I(...)houseboat_for_those/
Roll, roll, roll the jointquote:Op zondag 1 juli 2012 21:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, wij huizen geen woonbootbewoners op fok!
Deze man!quote:
Plus dat iedereen mee kan luisteren.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja precies, Die dingen die kan ik echt niet langer dan een uur op mn kop hebben.
Waarom lees ik dat op het wijsje van 'row row row your boat'quote:Op zondag 1 juli 2012 22:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Roll, roll, roll the joint
pass it down the line
take a toke and hold your smoke
blow your fucking mind
Dat heb je eigenlijk ook bij de meeste over ears. Tenzij ze noise canceling of als ze dichte kleppen hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Plus dat iedereen mee kan luisteren.
codquote:Op maandag 2 juli 2012 10:24 schreef bobbernaut het volgende:
GOEIEMORGEN LIEVE SCHATJES!!
wie heeft hier cod voor ps3?
jij hebt echt ALTIJD commentaar he? -________________________-quote:
ik dacht aan vismes ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hahah snap je dat dat is de vis die cod heet en een philishave 3d
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij hebt echt ALTIJD commentaar he? -________________________-
Tweede was ook leukquote:Op maandag 2 juli 2012 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]heeft misschien wat met jouw smaak te maken
het eerste deel van cod was leuk.. daarna ging het snel down hill..
Oke.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]heeft misschien wat met jouw smaak te maken
het eerste deel van cod was leuk.. daarna ging het snel down hill..
Ja inderdaad en dan al die wijven 'Nee jij hebt geen pijn alleen vrouwen kennen pijn van bevallingen' ja fuck u.quote:
dat eerste is wel een terechte klacht idd.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen geld hebben
Werken
een echte fries hier.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sûkerbôle met roomboter.
deze man weet!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja inderdaad en dan al die wijven 'Nee jij hebt geen pijn alleen vrouwen kennen pijn van bevallingen' ja fuck u.
Zie maar eens te schijten met een enorme verstopping, dan weet je wat echte pijn is. Bevallingen
fries is voor echte mannenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:23 schreef bobbernaut het volgende:
FRIES IS VOOR AUTISTEN!!
owh vandaar dat jullie t kunnen
quote:Pier Gerlofs Donia – A tower of a fellow as strong as an ox, of dark complexion, broad shouldered, with a long black beard and moustache. A natural rough humorist, who through unfortunate circumstances was recast into an awful brute. Out of personal revenge for the bloody injustice that befell him (in 1515) with the killing of kinsfolk and destruction of his property he became a freedom fighter of legendary standing.
allerlei achter gebleven gebieden noemenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Friesland -> Groningen, Gelderland -> Drenthe, Overijssel -> Brabant, Limburg -> Hollands, Utrecht, Zeeland
Flevo is maar kunstmatig, dat is het niet waard om in die lijst te staan.
eensch wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Grutte Pier, de echte man. Hercules van de lage landen, paragon van rechtvaardigheid en de mannelijkste man!
Buter brea en griene tsiis wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte fries!
Je wilde dat je een echte echte was, hollandse honden!
Is soms ook wel leuk trouwens, dan pak je een laptop, legt die op de wasmand en gaat lekker een serie kijken ofzo. Ben je toch wel driekwartier zoet mee. Af en toe met een rood/paars aangelopen gezicht met volle kracht en tegen de pijn in drukken, dan weer verder kijken.quote:
Maar even serieus trouwens, sûkerbôle met roomboter (de echte echte) is wel buitengewoon lekker.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eensch wel.
dat kon ik vroegah wel zeggen, nu niet meer denk ikof ik moet weer eens mijn fries gaan opfrissen
echt wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar even serieus trouwens, sûkerbôle met roomboter (de echte echte) is wel buitengewoon lekker.
Dat gevoel daarna, echt een opluchtingquote:Op maandag 2 juli 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is soms ook wel leuk trouwens, dan pak je een laptop, legt die op de wasmand en gaat lekker een serie kijken ofzo. Ben je toch wel driekwartier zoet mee. Af en toe met een rood/paars aangelopen gezicht met volle kracht en tegen de pijn in drukken, dan weer verder kijken.
Dan ben je klaar met poepen, hemels. Alsof je gewichtloos bent, alsof je een teer engeltje bent dat zo weg kan vliegen.
Alleen daarom zou ik al homo worden!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zouden homo's zich ook zo voelen na anale sex? Want in dat geval kan ik ze begrijpen
quote:
Oh dus dat was je helemaal niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al homo worden!
Thanks brah.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb je trouwens een upvote gegeven.
Nee!quote:
Oh en wat een trieste zooi zeg daar bij /r/apple, Beetje zeggen dat samsung alles van apple jatquote:
In dat geval zou ik door tien mannen tegelijk uitgewoond willen worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al homo worden!
lolwut?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In dat geval zou ik door tien mannen tegelijk uitgewoond willen worden.
no homo
Dikke negerlul!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In dat geval zou ik door tien mannen tegelijk uitgewoond willen worden.
no homo
die knaap.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:06 schreef bobbernaut het volgende:
Voor de mensen met Spotify, zoek is Fury - Ys
Wie?quote:
Hoe sloop jij die dingen binnen een jaar?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:09 schreef MineraalWater het volgende:
http://tweakers.net/price(...)set.html#tab:reviews
Die lijken mij wel nice, Heb eerst de Fatality gehad en die is bijna een jaar mee gegaan.
Omdat ik hem elke dag een stuk of 20 keer op en af zet, Dan gaat de kabel in elkaar vlechten en krijg je kabelbreuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe sloop jij die dingen binnen een jaar?
Wat een kut nummerquote:
Mag wel als je je er beter door voeltquote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken.. doe ik toch maar niet.
Uit laten wonen door 10 negerlullen om vervolgens een liter cum achterover te slaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken.. doe ik toch maar niet.
Waar het hartje vol van is..quote:Op maandag 2 juli 2012 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uit laten wonen door 10 negerlullen om vervolgens een liter cum achterover te slaan.
Hoeveel heb je gebeurd Lor?
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uit laten wonen door 10 negerlullen om vervolgens een liter cum achterover te slaan.
Hoeveel heb je gebeurd Lor?
Mijn vis ruikt naar je moeder.quote:
jupquote:
FIFA 2013.quote:
Over een paar maanden komt fifa 13 uit.quote:
2 was echt heel goed voor zn tijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:39 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vond AC1 en 2 echt niet zo spectaculair.
2 was baas. 1 was niet al te boeiend inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:39 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vond AC1 en 2 echt niet zo spectaculair.
Brotherhood is dan ook beter dan Revelations.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef TJV het volgende:
Ik heb een maand geleden Brotherhood nog gespeeld, gekocht voor een tientje. Nu Revelations nog op de kop tikken ergens.
Wat is dit nou weer voor een taal mevrouwtje?quote:
WAT NOU!? 2 EURO GOEDKOPER DAN IN DE WINKEL!!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef TJV het volgende:
Mongolen die 18 euro bieden voor een tweedehands spel dat nieuw 20 euro kost.Figuren toch altijd op het o zo mooie Marktplaats.
jailbreakenquote:
Moet wel contact met dr hebben, want we moeten nog wat dingen regelen. Maarja, ze speelt t blijkbaar liever kinderachtig.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ai, maar dat klinkt dan niet verkeerd, toch?
Ik heb t uitgemaakt hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef MineraalWater het volgende:
Zij koos er toch voor. VERDOMME! KUT!
Hoe kinderachtig ben je als je op een internet forum je ex probeert zwart te maken? En dan ook nog raar opkijken dat ze je negeert.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:31 schreef delano.888 het volgende:
Maar omg hoe kinderachtig ben je als het uit is en je gaat:
-je ex checken op een online forum, en dan ook echt ELKE post waarschijnlijk.
-je ex negeren op alle mogelijke manieren, en blokken op facebook.
Als je dit nu leest, je bent echt super zielig bezig
Ik moet van me af praten en daar heb ik jullie voor jwzquote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig ben je als je op een internet forum je ex probeert zwart te maken? En dan ook nog raar opkijken dat ze je negeert.
Ja dat ook. Ik maakte het uit OMDAT ze voor haar ex koos, lang verhaal.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Plan, stuur mij ff een PM als het ge-ex-ge-lul over is
later shit lords
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |