deze man weet!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja inderdaad en dan al die wijven 'Nee jij hebt geen pijn alleen vrouwen kennen pijn van bevallingen' ja fuck u.
Zie maar eens te schijten met een enorme verstopping, dan weet je wat echte pijn is. Bevallingen
fries is voor echte mannenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:23 schreef bobbernaut het volgende:
FRIES IS VOOR AUTISTEN!!
owh vandaar dat jullie t kunnen
quote:Pier Gerlofs Donia – A tower of a fellow as strong as an ox, of dark complexion, broad shouldered, with a long black beard and moustache. A natural rough humorist, who through unfortunate circumstances was recast into an awful brute. Out of personal revenge for the bloody injustice that befell him (in 1515) with the killing of kinsfolk and destruction of his property he became a freedom fighter of legendary standing.
allerlei achter gebleven gebieden noemenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Friesland -> Groningen, Gelderland -> Drenthe, Overijssel -> Brabant, Limburg -> Hollands, Utrecht, Zeeland
Flevo is maar kunstmatig, dat is het niet waard om in die lijst te staan.
eensch wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Grutte Pier, de echte man. Hercules van de lage landen, paragon van rechtvaardigheid en de mannelijkste man!
Buter brea en griene tsiis wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte fries!
Je wilde dat je een echte echte was, hollandse honden!
Is soms ook wel leuk trouwens, dan pak je een laptop, legt die op de wasmand en gaat lekker een serie kijken ofzo. Ben je toch wel driekwartier zoet mee. Af en toe met een rood/paars aangelopen gezicht met volle kracht en tegen de pijn in drukken, dan weer verder kijken.quote:
Maar even serieus trouwens, sûkerbôle met roomboter (de echte echte) is wel buitengewoon lekker.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eensch wel.
dat kon ik vroegah wel zeggen, nu niet meer denk ikof ik moet weer eens mijn fries gaan opfrissen
echt wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar even serieus trouwens, sûkerbôle met roomboter (de echte echte) is wel buitengewoon lekker.
Dat gevoel daarna, echt een opluchtingquote:Op maandag 2 juli 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is soms ook wel leuk trouwens, dan pak je een laptop, legt die op de wasmand en gaat lekker een serie kijken ofzo. Ben je toch wel driekwartier zoet mee. Af en toe met een rood/paars aangelopen gezicht met volle kracht en tegen de pijn in drukken, dan weer verder kijken.
Dan ben je klaar met poepen, hemels. Alsof je gewichtloos bent, alsof je een teer engeltje bent dat zo weg kan vliegen.
Alleen daarom zou ik al homo worden!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zouden homo's zich ook zo voelen na anale sex? Want in dat geval kan ik ze begrijpen
quote:
Oh dus dat was je helemaal niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al homo worden!
Thanks brah.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb je trouwens een upvote gegeven.
Nee!quote:
Oh en wat een trieste zooi zeg daar bij /r/apple, Beetje zeggen dat samsung alles van apple jatquote:
In dat geval zou ik door tien mannen tegelijk uitgewoond willen worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al homo worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |