Druk clubje zie ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef drumstickNL het volgende:
Daarom is dat dan ook de nachtbakker. Alleen voor de meest vooraanstaande lieden van onze community.
Ja, man ik ga morgen nog eens een pic posten no homo...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
he man; al wat minder aspirant geworden?
Die is beter ja!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Er was er al eentje. [Nachtbagger] Nachtbagger met bier
Ah; nice. Altijd nice als je de progress een beetje kan volgen. Hoe harder je er tegenaan gaat des te meer beloning eigenlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, man ik ga morgen nog eens een pic posten no homo...
Maar begin al wel resultaat te zien en pack begint er ook aardig uit te komen
3 keer, laatste tijd minder met kut examens maar nog 1 tje te gaan en dan kan ik gwn weer 3 à 4 keer.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah; nice. Altijd nice als je de progress een beetje kan volgen. Hoe harder je er tegenaan gaat des te meer beloning eigenlijk.
Hoevaak ga je per week naar de ss dan?
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Er was er al eentje. [Nachtbagger] Nachtbagger met bier
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
Geen naamtopic voor u meer. Meneer Mender.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee hoor doe ik niet, want in het andere topic heb ik gezegd dat deze beter is
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
Geen naamtopic voor u meer. Meneer Mender.
quote:
zo bedoel ik het dusquote:
Ik ga ook 3x pw; de laatste weken 4x pw maar dan moet ik mij wel goed uitgerust voelen. Daarnaast doe ik nog 2x pw wat cardio maar niets bijzonder ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
3 keer, laatste tijd minder met kut examens maar nog 1 tje te gaan en dan kan ik gwn weer 3 à 4 keer.
Doe jij kracht?
quote:
neinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |