Ik sta niet op de whitelistquote:Op zondag 1 juli 2012 17:58 schreef Mender het volgende:
als je niet op de whitelist staat moet je het ff zeggen
sorry, nu welquote:
Je kan er nu opquote:Op zondag 1 juli 2012 18:57 schreef shaderon het volgende:
wat is dat
Ziet er grappig uit.
Ik kom zo ook wel even.
ign: remymine
Italie dan maar.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:51 schreef Lorrelies het volgende:
Wie gaat er winnen vanavond, Spanje of Italië?
Ik had de 360 gevonden maar iemand zei dat je dan nog een geluidskaart erbij moest kopen als je die niet had.quote:
Lijkt me onzin toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had de 360 gevonden maar iemand zei dat je dan nog een geluidskaart erbij moest kopen als je die niet had.
voor 7.1. maar de 333 heeft dus die usb geluidskaart erbij geleverd.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had de 360 gevonden maar iemand zei dat je dan nog een geluidskaart erbij moest kopen als je die niet had.
Ok, en die is on-ear of over?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
voor 7.1. maar de 333 heeft dus die usb geluidskaart erbij geleverd.
jup, 10 min offline volgens daddycheese.quote:
Nee, wij huizen geen woonbootbewoners op fok!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef MineraalWater het volgende:
Datdus, Zal deze gast op FOK! zitten? http://www.reddit.com/r/I(...)houseboat_for_those/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |