lolwut?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In dat geval zou ik door tien mannen tegelijk uitgewoond willen worden.
no homo
Dikke negerlul!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In dat geval zou ik door tien mannen tegelijk uitgewoond willen worden.
no homo
die knaap.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:06 schreef bobbernaut het volgende:
Voor de mensen met Spotify, zoek is Fury - Ys
Wie?quote:
Hoe sloop jij die dingen binnen een jaar?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:09 schreef MineraalWater het volgende:
http://tweakers.net/price(...)set.html#tab:reviews
Die lijken mij wel nice, Heb eerst de Fatality gehad en die is bijna een jaar mee gegaan.
Omdat ik hem elke dag een stuk of 20 keer op en af zet, Dan gaat de kabel in elkaar vlechten en krijg je kabelbreuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe sloop jij die dingen binnen een jaar?
Wat een kut nummerquote:
Mag wel als je je er beter door voeltquote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken.. doe ik toch maar niet.
Uit laten wonen door 10 negerlullen om vervolgens een liter cum achterover te slaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken.. doe ik toch maar niet.
Waar het hartje vol van is..quote:Op maandag 2 juli 2012 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uit laten wonen door 10 negerlullen om vervolgens een liter cum achterover te slaan.
Hoeveel heb je gebeurd Lor?
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uit laten wonen door 10 negerlullen om vervolgens een liter cum achterover te slaan.
Hoeveel heb je gebeurd Lor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |