Zelfdimmende binnenspiegel zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijne heeft dat trouwens niet.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik kom er nu achter dat je PHP-tags gemakkelijker handmatig kunt invoeren door
[ code verwijderd ]
te doen in plaats van
[ code verwijderd ]
Die tweede 'dingetje' kun dus gewoon weglaten
Hier worden we niet veel wijzer vanquote:De straten Dorpstraat en Brink zijn vrijwel zeker nergens in het bijzonder aan gerelateerd. In de meeste plaatsen komt wel een Dorpstraat of Brink voor.
Om in de duistere sferen te blijven. Ik dacht toen ik klein was dat wanneer ze het op het nieuws of zo over 'zwarte markt' hadden, dat het om de zwarte markt in Beverwijk ging.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik weet niet of dit al een keer geplaatst is, en anders mijn excuses;
Ik kwam pas rond m'n 16de er achter wat nou precies geld wit wassen betekende.
Daarvoor altijd gedacht dat als je nep geld in de wasmachine wast het legaal geld werd.
Ik dacht dat alle kraampjes in Beverwijk zwarte kleden over de tafels hadden en zwarte luifels...quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:27 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Om in de duistere sferen te blijven. Ik dacht toen ik klein was dat wanneer ze het op het nieuws of zo over 'zwarte markt' hadden, dat het om de zwarte markt in Beverwijk ging.
Die van mij ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijne heeft dat trouwens niet.
Wordt al op de 1ste pagina genoemd van dit topic.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef henkde_j het volgende:
Na 5 jaar m'n rijbewijs er achter komen dat binnenspiegels vaan een anti-verblindingsstand hebben.
[ afbeelding ]
Gebruik het nu dagelijks
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef AppleOcean het volgende:
Ik dacht vroeger dat ze in ijsland eetbaar ijs hadden, gewoon op de vloer etc.
*checkt profiel*quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:41 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
oke, dit klinkt ongelofelijk dom, maar toch
vroeger ging met een paar vrienden naar een gamehall, en zagen we het lijstje met films die in de bios die middag zou worden afgespeeld
The incredibles
Luna's moon
Sharktale (ENG)
en ik vroeg me van die dag af, sharktale is niet eng, kheb die film zelf tig keer gezien
en nu zijn we 10 jaar verder ongeveer, en kwam ik twee maanden geleden op een gedachte
"wat als ze bedoelen met ENG dat de film NIET eng is, maar in het ENGELS ???"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godsamme, die vraag hing al ongeveer 10 jaar van m'n leven aan me lippen, en pas 2 maanden geleden wist ik het
Tatouf
http://historiek.net/over(...)nland-groenland-heetquote:
ben 15,7quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Je bent 14?
Dan valt het wel mee.
[..]
http://historiek.net/over(...)nland-groenland-heet
Uit 1996? Er staat 1997 in je profiel.quote:
Dus Erik de Rode heeft het Groenland genoemd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://historiek.net/over(...)nland-groenland-heet
Snap ik, ik vind alleen dat verschil (uit het plaatje) tussen Groenland en IJsland grappig.quote:
Ik had dat andersom, ik dacht dat de Zwarte Markt in Beverwijk iets illegaals was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:27 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Om in de duistere sferen te blijven. Ik dacht toen ik klein was dat wanneer ze het op het nieuws of zo over 'zwarte markt' hadden, dat het om de zwarte markt in Beverwijk ging.
Dat heb ik ook jaren gedacht ja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik had dat andersom, ik dacht dat de Zwarte Markt in Beverwijk iets illegaals was.
Dat is niet zo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik had dat andersom, ik dacht dat de Zwarte Markt in Beverwijk iets illegaals was.
Dit ja, wie noemt zoiets nou Zwarte Markt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Heel veel scheelt het anders niet volgens mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Turbomuis het volgende:
Mijn moeder (65) daarstraks: O? Hebben alle zeeën zout water? Goh, weer wat geleerd!
Wat is brak?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Mijn oma uit limburg was voor het eerst aan zee ging zwemmen en riep Jatverdamme, da woater ies saaaut
De oostzee is trouwens niet zout maar brak
Hoe kwam je daar bij dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ik dacht eerder altijd dat BTW stond voor Beter Weten en niet voor belasting toegevoegde waarde.
hier nog iemandquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaren gedacht ja!
O ja?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:02 schreef Geerd het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp, lekker aan het werk zie je een leuke deerne geeft ze ov is ze nog maar uit 1992/93. Oeh aaiks veel te jong,,,,,,,, 20/21 ohw.
Het kwam op mij over als óf je betaalt die prijs óf je weet het beterquote:
Water met een zoutgehalte tussen de 5 en de 30 promillequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:55 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wat is brak?![]()
Iets waar ik dus jaren later achter kom, naast zoet en zout water is er nog een mogelijkheid
Hou oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat een tampon en maandverband niet hetzelfde betekent.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat een tampon en maandverband niet hetzelfde betekent.
Volgens mij is dat het afgelopen 5-10 jaar overgewaaid uit Belgiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef drakin het volgende:
Plat water
Ik kwam er niet jaren later achter, maar had nog nooit van plat water gehoord. Al het water is tenslotte toch plat? Het is vloeibaar dus gaat niet in je glas ineens rechtop staan.
Maar plat staat voor zonder bubbeltjes.
Maar de Eiffeltoren staat dan weer niet in de Eifel. Verwarrend allemaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat de Toren van Pisa niet in Rome staat, maar in Pisa![]()
Combinatie van koppig en naïef zijn.
Water is niet plat hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef drakin het volgende:
Plat water
Ik kwam er niet jaren later achter, maar had nog nooit van plat water gehoord. Al het water is tenslotte toch plat? Het is vloeibaar dus gaat niet in je glas ineens rechtop staan.
Maar plat staat voor zonder bubbeltjes.
Wauwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef NanKing het volgende:
Ik heb een goede waar ik vorige week pas achterkwam!
Ik draag vaak een rugzak en als ik 'm dan langer wil maken deed ik 'm tot vorige week altijd af en sjorde aan de schoudersdingetjes en maakte 'm langer.
Totdat mijn vriendin vroeg waarom doe je die zwarte dingetje niet gewoon omhoog trekken ipv helemaal af doen.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Mijn bakkes viel open van verbazing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |