Heel veel scheelt het anders niet volgens mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik had dat andersom, ik dacht dat de Zwarte Markt in Beverwijk iets illegaals was.
LOLquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Turbomuis het volgende:
Mijn moeder (65) daarstraks: O? Hebben alle zeeën zout water? Goh, weer wat geleerd!
Wat is brak?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Mijn oma uit limburg was voor het eerst aan zee ging zwemmen en riep Jatverdamme, da woater ies saaaut
De oostzee is trouwens niet zout maar brak
Hoe kwam je daar bij dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ik dacht eerder altijd dat BTW stond voor Beter Weten en niet voor belasting toegevoegde waarde.
hier nog iemandquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaren gedacht ja!
O ja?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:02 schreef Geerd het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp, lekker aan het werk zie je een leuke deerne geeft ze ov is ze nog maar uit 1992/93. Oeh aaiks veel te jong,,,,,,,, 20/21 ohw.
Het kwam op mij over als óf je betaalt die prijs óf je weet het beterquote:
Water met een zoutgehalte tussen de 5 en de 30 promillequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:55 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wat is brak?![]()
Iets waar ik dus jaren later achter kom, naast zoet en zout water is er nog een mogelijkheid
Hou oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat een tampon en maandverband niet hetzelfde betekent.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat een tampon en maandverband niet hetzelfde betekent.
Volgens mij is dat het afgelopen 5-10 jaar overgewaaid uit Belgiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef drakin het volgende:
Plat water
Ik kwam er niet jaren later achter, maar had nog nooit van plat water gehoord. Al het water is tenslotte toch plat? Het is vloeibaar dus gaat niet in je glas ineens rechtop staan.
Maar plat staat voor zonder bubbeltjes.
Maar de Eiffeltoren staat dan weer niet in de Eifel. Verwarrend allemaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat de Toren van Pisa niet in Rome staat, maar in Pisa![]()
Combinatie van koppig en naïef zijn.
Water is niet plat hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef drakin het volgende:
Plat water
Ik kwam er niet jaren later achter, maar had nog nooit van plat water gehoord. Al het water is tenslotte toch plat? Het is vloeibaar dus gaat niet in je glas ineens rechtop staan.
Maar plat staat voor zonder bubbeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |