SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net toch een lekker rondje gelopen.![]()
Training 13 alweer. Nog anderhalf weekje en ik ben gewoon klaar voor de 10 km!Vet gaaf!
Afijn, een interval training vandaag:
http://www.endomondo.com/workouts/vnvp6sSYca0It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Heel veel succes morgen in de Meidenloop, DarkElf, Yuki en Webkim
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef Nero22 het volgende:
Net toch een lekker rondje gelopen.![]()
Training 13 alweer. Nog anderhalf weekje en ik ben gewoon klaar voor de 10 km!Vet gaaf!
Afijn, een interval training vandaag:
http://www.endomondo.com/workouts/vnvp6sSYca0![]()
![]()
En dat dus ja!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
It's funny
Wordt ws retourtje Leiden. Iets minder dan ik wilde, maar goed
.
En het is idd f-ing warm zeg... pfff.Niet meer actief op Fok!![]()
Wat ^^ zegt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet meer actief op Fok!![]()
Ga je voor je lol fietsen, of echt op een racefiets?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Wordt ws retourtje Leiden. Iets minder dan ik wilde, maar goed
.
En het is idd f-ing warm zeg... pfff.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb geen racefiets (quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga je voor je lol fietsen, of echt op een racefiets?), dus gewoon op een normale transportfiets
. Wel voor m'n lol hoor of dacht je dat mensen op een racefiets niet voor hun lol fietsen?
. En om een beetje in beweging te blijven nog
.
Ik had vandaag voor het eerst (!) het gevoel dat ik ontzettend naar de wc moest onderweg...
Klote man.
It's funny
Ja, dat ja! Voor 't geval ik morgenochtend meteen 't bereik uitrijd met de auto!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja doei.![]()
Je weet waar ik nu aan moet denken hè?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:11 schreef Nero22 het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst (!) het gevoel dat ik ontzettend naar de wc moest onderweg...
Klote man.
Ik heb de MI al hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet waar ik nu aan moet denken hè?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hahahaha. Zover was het nog niet, gelukkig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet waar ik nu aan moet denken hè?Al heb ik wel een stukje route afgesneden door het grasveld...
It's funny
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet waar ik nu aan moet denken hè?![]()
![]()
Een pluk gras kan prima dienst doen als wc-papier iddquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hahahaha. Zover was het nog niet, gelukkig.Al heb ik wel een stukje route afgesneden door het grasveld...
.
inderdaad..!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Drass, gefeliciteerd!!
Swets, gefeliciteerd met je maand record
Jump...mooie reeks over suiker, ga ik zeker doorlezen... cocaine heeft de naam maar suiker is het echte witte vergif'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet er zelf niet aan denken tussen allemaal van die kakelende pittige wijven te lopen. Er zullen er vast veel (zoals jullie) zijn die gewoon lekker voor een goede persoonlijke prestatie gaan, maar zoveel van die ongetrainde lekker gekke dames die dat op een avondje tijdens de tupperwareparty van Melanie hebben besloten te gaan doen, maar wel eerst even aan John vragen of hij dan bij de kinderen wil blijven. Ik zie het helemaal voor me
Ja doei.![]()
Dat soort visioenen heb ik ook een beetje bij de Arnemse Meisjesloop die ik ga lopen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
Moet er zelf niet aan denken tussen allemaal van die kakelende pittige wijven te lopen. Er zullen er vast veel (zoals jullie) zijn die gewoon lekker voor een goede persoonlijke prestatie gaan, maar zoveel van die ongetrainde lekker gekke dames die dat op een avondje tijdens de tupperwareparty van Melanie hebben besloten te gaan doen, maar wel eerst even aan John vragen of hij dan bij de kinderen wil blijven. Ik zie het helemaal voor meHelemaal niet mijn ding. Maar goed, het is in m'n stad en dan wil ik eigenlijk toch wel meedoen. Maar met alleen maar vrouwen...? Brrr
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel veel succes morgen in de Meidenloop, DarkElf, Yuki en Webkim█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik ben vrij slecht in het plannen van een korte loop en de uitvoering er van na te leven. Al 2 dagen op rij mislukt, dus ik ga het voor morgen nog een keer proberen
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
Moet er zelf niet aan denken tussen allemaal van die kakelende pittige wijven te lopen. Er zullen er vast veel (zoals jullie) zijn die gewoon lekker voor een goede persoonlijke prestatie gaan, maar zoveel van die ongetrainde lekker gekke dames die dat op een avondje tijdens de tupperwareparty van Melanie hebben besloten te gaan doen, maar wel eerst even aan John vragen of hij dan bij de kinderen wil blijven. Ik zie het helemaal voor me
QFT..... maar zuring werkt beterquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een pluk gras kan prima dienst doen als wc-papier idd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
Moet er zelf niet aan denken tussen allemaal van die kakelende pittige wijven te lopen. Er zullen er vast veel (zoals jullie) zijn die gewoon lekker voor een goede persoonlijke prestatie gaan, maar zoveel van die ongetrainde lekker gekke dames die dat op een avondje tijdens de tupperwareparty van Melanie hebben besloten te gaan doen, maar wel eerst even aan John vragen of hij dan bij de kinderen wil blijven. Ik zie het helemaal voor meik zie het al helemaal voor me
![]()
Van die LadiesRun-vrouwen die in paniek raken als ze denken dat ze in < 45 min binnen moeten zijnquote:.
Ik hoor daar ook bijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van die LadiesRun-vrouwen die in paniek raken als ze denken dat ze in < 45 min binnen moeten zijn.
![]()
![]()
dit doom scenario heb ik ook bij massa evenementen zoals de bedrijvenloop van de DtD.... zo vanachter het balletje dubbele mayo in de bedrijfskantine vandaan in de nieuw gekochte hardloopschoenen....bbbrrrrrrrquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
Moet er zelf niet aan denken tussen allemaal van die kakelende pittige wijven te lopen. Er zullen er vast veel (zoals jullie) zijn die gewoon lekker voor een goede persoonlijke prestatie gaan, maar zoveel van die ongetrainde lekker gekke dames die dat op een avondje tijdens de tupperwareparty van Melanie hebben besloten te gaan doen, maar wel eerst even aan John vragen of hij dan bij de kinderen wil blijven. Ik zie het helemaal voor me'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
5km moet voor de hardloopsters hier in 30 minuten haalbaar zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van die LadiesRun-vrouwen die in paniek raken als ze denken dat ze in < 45 min binnen moeten zijn.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
*faalhaas meldtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
5km moet voor de hardloopsters hier in 30 minuten haalbaar zijn![]()
Wat zij zegtquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
5km moet voor de hardloopsters hier in 30 minuten haalbaar zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:jullie falen alleen omdat jullie heerlijk happen op z'n post...niet omat je 5km loopt!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel veel succes morgen in de Meidenloop, DarkElf, Yuki en Webkimquote:quote:Thx allemaalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat ja! Voor 't geval ik morgenochtend meteen 't bereik uitrijd met de auto!quote:![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
5km moet voor de hardloopsters hier in 30 minuten haalbaar zijn
Nee, omdat ik langer dan 30min doe over mijn 5kmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
jullie falen alleen omdat jullie heerlijk happen op z'n post...niet omat je 5km loopt!!maar ik ga eraan werken, met het schema uit de RunnersWorld *zin in!
Ligt er maar net aan wat je doel is, als je doel is om het in 50 minuten te lopen en steeds wat sneller te gaan faal je nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, omdat ik langer dan 30min doe over mijn 5kmmaar ik ga eraan werken, met het schema uit de RunnersWorld *zin in!
![]()
![]()
Nee, ik wil graag een 5km lopen in minder dan 30minquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je doel is, als je doel is om het in 50 minuten te lopen en steeds wat sneller te gaan faal je niet
Oh sorryquote:. Maar je moet het wel erg bont maken, wil je het niet halen.
Ik wed dat iedereen die enigszins getraind is het binnen 45 min kan.
Richttijd 5km morgen en volgende week: < 35 min
Daarna opbouwen richting 10km... En misschien aanmelden bij een loopgroep om iets aan m'n snelheid te kunnen doen
Thank you!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef Shravani het volgende:
haaaiii
Meiden die morgen gaan lopen, succes!! en veel plezier natuurlijk.
Dat is nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:41 schreef Yuki het volgende:
Daarna opbouwen richting 10km... En misschien aanmelden bij een loopgroep om iets aan m'n snelheid te kunnen doen, maar
.
Geweldig hoe we elkaar zo op gang brengen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:41 schreef Yuki het volgende:
Daarna opbouwen richting 10km...quote:En misschien aanmelden bij een loopgroep om iets aan m'n snelheid te kunnen doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
I was joking
Ook al zouden jullie er 45 minuten over doen dames. Ik vind het knap dat jullie lopen en wens jullie veel succes!
Tijd komt met de tijd
Moet nog kijken of er een loopgroep is in de buurt, wanneer ze trainen en wat het kost... En of ik het wel durfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is niet, maar
.
Geweldig hoe we elkaar zo op gang brengen.
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:42 schreef justmattie het volgende:
I was jonking
Ook al zouden jullie er 45 minuten over doen dames. Ik vind het knap dat jullie lopen en wens jullie veel succes!
Tijd komt met de tijd. Nu vinden ze je niet lief meer
.
Ja ik ook, maar ook dat moet opgebouwd worden natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag een 5km lopen in minder dan 30min![]()
![]()
Ik kan volgende week meedoen met een loop clinic via viva, ga ik zeker doen, lekker in het vondelpark.![]()
Spelfout in m'n postquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was. Nu vinden ze je niet lief meer
.
Ik zou nog trots op mezelf zijn als ik na een uur kruipend over de streep kwamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:42 schreef justmattie het volgende:
I was joking
Tijd komt met de tijd![]()
![]()
![]()
Uiteraard. Maar let maar op, over een tijdje ben jij daar ook klaar voorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ook dat moet opgebouwd worden natuurlijk
+ 1quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou nog trots op mezelf zijn als ik na een uur kruipend over de streep kwam![]()
![]()
![]()
oke... nog maar een keertje danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:44 schreef Shravani het volgende:
Ik kan volgende week meedoen met een loop clinic via viva, ga ik zeker doen, lekker in het vondelpark.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar let maar op, over een tijdje ben jij daar ook klaar voorOver een paar maanden moet het toch wel in ongeveer 30 minuten lukken denk ik zo.
![]()
Zeker welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]Over een paar maanden moet het toch wel in ongeveer 30 minuten lukken denk ik zo.
Wij kunnen dat!!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke... nog maar een keertje dan
[ afbeelding ]van de week maar een pakje rood voor m'n haar kopen en de schaar erin
![]()
![]()
Als je het maar haalt tochquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou nog trots op mezelf zijn als ik na een uur kruipend over de streep kwam![]()
Mijn zusje en haar vriend zijn aan het hardlopen. Ik ze min of meer aangestoken vertelde ze me
inderdaad, ben het nu ook beetje bij beetje aan het lezen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
Die lappen tekst over suiker:Heel interessant.
ik probeer over het algemeen sowieso al bewust met suiker om te gaan maar dit benadrukt de noodzaak nog weer eens'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee, nee Mattie, een goedmaakpost werkt niet...je zult door het stof moeten bij de dames die je allemaal gekrengt hebt..quote:
Is dat een bewuste taalfoutquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, nee Mattie, een goedmaakpost werkt niet...je zult door het stof moeten bij de dames die je allemaal gekrengt hebt..?
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, nee Mattie, een goedmaakpost werkt niet...je zult door het stof moeten bij de dames die je allemaal gekrengt hebt..Breng ze niet op ideeën. Ze waren allemaal net weer tevreden
Ik heb vanmiddag onbewust een flinke hoeveelheid suiker naar binnen gewerkt dus ik zit weer op 0. Na een paar dagen geen of nauwelijks suiker gehad te hebben, ben ik daar nu ineens heel duf van. Troep dat het isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ben het nu ook beetje bij beetje aan het lezen..
ik probeer over het algemeen sowieso al bewust met suiker om te gaan maar dit benadrukt de noodzaak nog weer eens![]()
Tevens ben ik blijkbaar een gezondheid freak aan het worden volgens wat vrienden![]()
- Nooit gerookt
- Amper alcohol
- Geen suiker
- Geen fastfood(1 keer in de 3 a 4 weken is echt de max)
Dus dan blijft er op feestjes weinig over om te consumeren![]()
![]()
Strafrondje !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:59 schreef justmattie het volgende:
[..]Breng ze niet op ideeën. Ze waren allemaal net weer tevreden
![]()
![]()
Ik heb vanochtend al gelopenquote:
Dus je hebt pro-actief jezelf gepushed en gemarteld omdat je wist dat je pittige, lekker gekke huisvrouwen ging beledigen ?quote:![]()
![]()
![]()
nee, zie het nu pas.... maar wel toepasselijkquote:
Opdrukken danquote:
Ik nam het woord huisvrouwen niet in de mond! Dat worden twee strafrondjes voor jou en de aandacht is niet meer op mij gerichtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dus je hebt pro-actief jezelf gepushed en gemarteld omdat je wist dat je pittige, lekker gekke huisvrouwen ging beledigen ?![]()
Dat is geen strafquote:
*uitbuikt van een heerlijke groene curry met kip*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel als je een glas water in je mond moet houdenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik nam het woord huisvrouwen niet in de mond! Dat worden twee strafrondjes voor jou en de aandacht is niet meer op mij gericht![]()
[..]
Dat is geen straf![]()
![]()
Hmmmm niceeeeequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
*uitbuikt van een heerlijke groene curry met kip*curry's zijn echt heerlijk!
![]()
Je bent zeker ook een beetje zwanger. Geen fastfood is geen fastfood.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
- Geen fastfood(1 keer in de 3 a 4 weken is echt de max)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Aangezien ik morgen geen tijd heb alvast nu...
DarkElf, Yuki en Webkim heel veel plezier morgen met jullie loop!!
Ik kan nou al niet wachten om jullie verslag te lezen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent zeker ook een beetje zwanger. Geen fastfood is geen fastfood.Dat ene stukje pizza dat ik dan eens eet loop ik de zelfde dag er weer af
![]()
Jaaa verslagjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:12 schreef streamnl het volgende:
iddquote:
en dan volgende week alweer verslagjes van de Japanse shizzle en GotC en YUR'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Succes allemaal morgen!
Vandaag gelopen met de nieuwe schoenen. Was heel anders, voeten ineens gecorrigeerd, zal morgen wel spierpijn hebben in mijn schenen en kuiten.Ging ook wat slomer dan normaal, maar was erg moe.
Zondag weer!![]()
Leuk leuk!! Mijn volgende wedstrijdje is pas in augustus... Misschien moet ik in juli ook nog iets zoeken...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
idd
en dan volgende week alweer verslagjes van de Japanse shizzle en GotC en YUR[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
"Nounou, poepoe, wat was het warm, maar gelukkig waren Patries, Mel en ik lekker luchtig gekleet in onze nieuwe rozepaarse matsjende truitjes. Was ook druk. We stonden maar ons te verbasen dat zoveel mensen het zo sirieus namen, dat lopen. allemaal van die strake kleren en oordopjes en horloges. Denk ooknie da het nodig is, dat gestres voor zon gave meidenloop want dat is toch gewoon lekker voor iedereen?quote:
Toen mochten we beginnen en gingen we lopen. Was ook gezellig maar wel veel asosjalen die de hele tijd maar harder en sneller wilden en persee langs ons moesten alsof ze de bus mossen halen dat vond ik wel jammer. Patries vondt het wel een beetje zwaar maar die hebben we gewoon meegesleept. Zij dat ze blaren had en spierpijn in der benen ofzo maar we zijden dat ze niet zo moest zeuren en toen moest ze lachen en toen gingen we door. maar poepoe wat was het toch warm enzo, gelukkig was het niet zo ver en toen kwamen we over de finnisch met een supertijd van 48.48! Mooi toch! Daar hoef je toch niet voor te treene? Lekker geviert daarna met een patat met en een kroket en een softijs van de mec."
HelmaJa doei.![]()
RD vraagje (of iemand anders die het weet),
Herstelloopjes....
1) waarom is het zo lastig om constant te lopen op een lagere tempo en hoe leer je dat?
2) waar moet je op letten en heeft het echt nut?
3) waarom voel ik mijn kuiten nu meer dan VOOR mijn herstelloop? M.a.w. kan ik misschien iets verkeerds gedaan hebben?
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 29-06-2012 22:28:02 ]![]()
Master!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Nounou, poepoe, wat was het warm, maar gelukkig waren Patries, Mel en ik lekker luchtig gekleet in onze nieuwe rozepaarse matsjende truitjes. Was ook druk. We stonden maar ons te verbasen dat zoveel mensen het zo sirieus namen, dat lopen. allemaal van die strake kleren en oordopjes en horloges. Denk ooknie da het nodig is, dat gestres voor zon gave meidenloop want dat is toch gewoon lekker voor iedereen?
Toen mochten we beginnen en gingen we lopen. Was ook gezellig maar wel veel asosjalen die de hele tijd maar harder en sneller wilden en persee langs ons moesten alsof ze de bus mossen halen dat vond ik wel jammer. Patries vondt het wel een beetje zwaar maar die hebben we gewoon meegesleept. Zij dat ze blaren had en spierpijn in der benen ofzo maar we zijden dat ze niet zo moest zeuren en toen moest ze lachen en toen gingen we door. maar poepoe wat was het toch warm enzo, gelukkig was het niet zo ver en toen kwamen we over de finnisch met een supertijd van 48.48! Mooi toch! Daar hoef je toch niet voor te treene? Lekker geviert daarna met een patat met en een kroket en een softijs van de mec."
Helma![]()
![]()
![]()
Welk pitjes forum komt dit vandaan? Dit is echt om tequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Nounou, poepoe, wat was het warm, maar gelukkig waren Patries, Mel en ik lekker luchtig gekleet in onze nieuwe rozepaarse matsjende truitjes. Was ook druk. We stonden maar ons te verbasen dat zoveel mensen het zo sirieus namen, dat lopen. allemaal van die strake kleren en oordopjes en horloges. Denk ooknie da het nodig is, dat gestres voor zon gave meidenloop want dat is toch gewoon lekker voor iedereen?
Helma![]()
Hebben ze niet van die startgroepen? Zo van Vlotte kapsels en theekransjes /serieuze lopers ?![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helma
en daarna nog breezertje halen in de kroeg![]()
![]()
Uitmijnduim.nlquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Welk pitjes forum komt dit vandaan? Dit is echt om te![]()
Ja doei.![]()
[..]
Helma
Teh fuckquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helma
Máár, ik hoop wel dat ze blijven lopen, die Patries, Helma en Mel! Want wellicht dat dit ze heeft aangezet tot een nieuwe verslavingen dan maakt 't écht niet uit hoe lang je er over doet
![]()
Ja doei.![]()
Denk dat ze het nut er niet zo van in zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Máár, ik hoop wel dat ze blijven lopen, die Patries, Helma en Mel! Want wellicht dat dit ze heeft aangezet tot een nieuwe verslavingen dan maakt 't écht niet uit hoe lang je er over doet
![]()
Truus heeft namelijk gelezen in de margriet EN de libelle dat van hardlopen je heup compleet aan stront gaat dus nou durven ze niet meer en raden ze het iedereen af.
![]()
![]()
Fijn, zit ik hier met pijn in m'n heupquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Denk dat ze het nut er niet zo van in zienTruus heeft namelijk gelezen in de margriet EN de libelle dat van hardlopen je heup compleet aan stront gaat dus nou durven ze niet meer en raden ze het iedereen af.
Ja doei.![]()
Had je de Libelle maar moeten lezen. Of van die vriendinnen als Truus moeten hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn, zit ik hier met pijn in m'n heup
Direct stoppen hoor meidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn, zit ik hier met pijn in m'n heupHier heb je wat vanille thee getrokken uit de balharen van een oost russische boom pinquin. Dat stond in de Libelle van deze week
Ja nee normale thee is zo slecht voor je huid joh.
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Drink alleen maar groene thee want daar word je minder dik van zitten stofjes in die helpen met het verbranden van vet en het zuivert als de neten.![]()
![]()
om te beginnen.... dit is hoe ik het zie:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef streamnl het volgende:
RD vraagje (of iemand anders die het weet),
Herstelloopjes....
1) waarom is het zo lastig om constant te lopen op een lagere tempo en hoe leer je dat?
2) hoe moet je op letten en heeft het echt nut?
3) waarom voel ik mijn kuiten nu meer dan VOOR mijn herstelloop? M.a.w. kan ik misschien iets verkeerds gedaan hebben?
wat is een herstelloop en wanneer doe ik het?
een herstelloop is voor mij een rustige loop van ongeveer 5km bij een snelheid van 6min/km met als doel het melkzuur wat in je benen zit er uit te lopen.... dus vooral noodzakelijk na een zware interval/fartlek training of zoals afgelopen weekend een zware wedstrijd.
Na mijn HM van afgelopen zondag heb ik maandag, dinsdag,woesndag en donderdag hetstellopen gedaan...puur om mijn benen "weer schoon te lopen"
Hoe meer en hoe intensiever je train, hoe minder tijd er is voor je benen om te herstellen...dus als ik en dinsdag en donderdag clubtraining wil doen (voornamelijk snelheidswerk) en zaterdag een X-countrywedstrijd is het voor mij noodzakelijk om op woensdag en vrijdagmorgen een korte loop in te lassen van zo'n 5km om los te lopen.en geloof me, een noodzakelijke herstelloop doe je sowieso in een rustig tempo omdat je je benen nog voelt.
Verder op je vraag over rustig lopen.... dit is volgens mij een kwestie van trainen... ik ben nu sinds kort begonnen met het lopen met een HSM, vooral tijdens mijn LDL om deze in een heel rustig tempo een paar uur vol te kunnen houden....ik probeer dan echt binnen de -5/+5 marge te blijven van de aangegeven HS.
Maar ik moet zeggen dat ik in staat ben om mijn HS ook zonder HSM goed te houden.... op een gegeven moment voelde ik twee weken geleden precies aan dat ik te snel liep (zeg maar 5.30min/km ipv 5.40min/km) en een blik op de HSM bevestigde dit.
Maa rik denk dat zone training met een HSM (en je daar ook bewust aan houden) een goede manier is om rustig te lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In het gemeentekrantje van hier staat een twee-pagina-groot artikel over de ATAG Posbankloop hier in de buurt... Nu ga wil ik daar ook heen
kan hun volgende verslag niet afwachtenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
oke, daar ga je weer Mattie....back in the dog boxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had je de Libelle maar moeten lezen. Of van die vriendinnen als Truus moeten hebben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bedankt voor het antwoorden. Vind het alleen raar dat ik nu mijn kuiten meer voel als daarvoor. Misschien omdat ik te krampachtig te rustig probeerde te lopen. (ik weet het anders ook niet).quote:
Ik zal deze loopjes vaker gaan lopen, kijken of ik het onder de knie krijg.
Mare Dus toch wat je gisteren al zei... Even met de vrouw gaan praten![]()
![]()
Deze manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
om te beginnen.... dit is hoe ik het zie:
wat is een herstelloop en wanneer doe ik het?
een herstelloop is voor mij een rustige loop van ongeveer 5km bij een snelheid van 6min/km met als doel het melkzuur wat in je benen zit er uit te lopen.... dus vooral noodzakelijk na een zware interval/fartlek training of zoals afgelopen weekend een zware wedstrijd.
Na mijn HM van afgelopen zondag heb ik maandag, dinsdag,woesndag en donderdag hetstellopen gedaan...puur om mijn benen "weer schoon te lopen"
Hoe meer en hoe intensiever je train, hoe minder tijd er is voor je benen om te herstellen...dus als ik en dinsdag en donderdag clubtraining wil doen (voornamelijk snelheidswerk) en zaterdag een X-countrywedstrijd is het voor mij noodzakelijk om op woensdag en vrijdagmorgen een korte loop in te lassen van zo'n 5km om los te lopen.en geloof me, een noodzakelijke herstelloop doe je sowieso in een rustig tempo omdat je je benen nog voelt.
Verder op je vraag over rustig lopen.... dit is volgens mij een kwestie van trainen... ik ben nu sinds kort begonnen met het lopen met een HSM, vooral tijdens mijn LDL om deze in een heel rustig tempo een paar uur vol te kunnen houden....ik probeer dan echt binnen de -5/+5 marge te blijven van de aangegeven HS.
Maar ik moet zeggen dat ik in staat ben om mijn HS ook zonder HSM goed te houden.... op een gegeven moment voelde ik twee weken geleden precies aan dat ik te snel liep (zeg maar 5.30min/km ipv 5.40min/km) en een blik op de HSM bevestigde dit.
Maa rik denk dat zone training met een HSM (en je daar ook bewust aan houden) een goede manier is om rustig te lopen.![]()
pist op 5km. Zie mij buffelen om op dat niveau te komen
![]()
![]()
![]()
Heuj bij mij helpt het gigantischquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alsof ik groene thee drinkom zo'n reden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach Sexy... tijdens evenementen (vooral bij de kleinschalige zoals hier met 50-60man aan de start en dan veelal ook nog de regionale kanonnen) ben ik maar een gewone middenmoter hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Deze man![]()
pist op 5km. Zie mij buffelen om op dat niveau te komen
![]()
Misschien toch maar eens een 10,000+ evenement opzoeken als ego boost..
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 30-06-2012 08:26:20 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zwarte thee, 6 duikers per kopje, zoals 't hoort. Met melk_!
Máár.. op naar bed! Morgen gaat de wekker om een uurtje of ehm.. half 5?
Ja doei.![]()
straks dan toch maar even naar town om te kijken of ik een goede water belt kan vinden, maar dan moet ik natuurlijk wel naar de hardloopwinkel....
en dat is nu juist het zelfde als dat je een openstaande koektrommel op tafel zet, een kind alleen in de kamer achter laat, en zegt dat het 1 koekje mag pakken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik probeer ook rustig te lopen maar dat is nog verdraait lastig...
mijn hele rustige training van vanavond.. gewoon om even km'ers te pakken en proberen 'lekker' te lopen zonder te hoeven hijgen.
http://connect.garmin.com/activity/194007282![]()
Thanks! Zin in!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:12 schreef streamnl het volgende:
Ik had hier heel graag m'n eerste 10k wedstrijdje van gemaakt, maar ik had al eerder met een paar anderen afgesproken, dus ik houd het netjes op samen uit samen thuis. Hoop wel dat ik voor m'n eigen tijd mag gaan van zedaar hebben we het eigenlijk helemaal niet over gehad.
Trouwens, dat klinkt ook stoerder dan ik ben hoor, over m'n eerste 5K loopje, vorige maand, deed ik 33 min. dus ik hoop op een <30, maar ik vind het toch een lastige afstand, als diesel.Hardloper.
IG @webkim![]()
QFTquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
straks dan toch maar even naar town om te kijken of ik een goede water belt kan vinden, maar dan moet ik natuurlijk wel naar de hardloopwinkel....
en dat is nu juist het zelfde als dat je een openstaande koektrommel op tafel zet, een kind alleen in de kamer achter laat, en zegt dat het 1 koekje mag pakken
![]()
(het rare is dat ik pas een horloge wil kopen als ik zeker weet dat dit geen bevlieging is.... Maar als ik terug denk wat ik de afgelopen maand allemaal gekocht heb....)![]()
Middenmoot of niet:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach Sexy... tijdens evenementen (vooral bij de kleinschalige zoals hier met 560man aan de start en dan veelal ook nog de regionale kanonnen) ben ik maar een gewone middenmoter hoor
Misschien toch maar eens een 10,000+ evenement opzoeken als ego boost..
In ieder geval motiveer jij hier wel een boel mensen/zijn er een boel mensen die tegen je op kijken.
Daar mag je best trots op zijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
en dat is nu juist het zelfde als dat je een openstaande koektrommel op tafel zet, een kind alleen in de kamer achter laat, en zegt dat het 1 koekje mag pakken![]()
![]()
![]()
begrijp wat je bedoel... maarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
zijn er een boel mensen die tegen je op kijken.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Middenmoot of niet:
In ieder geval motiveer jij hier wel een boel mensen/zijn er een boel mensen die tegen je op kijken.
Daar mag je best trots op zijn.![]()
is er alleen een 6 of 15km run? lees ik dat nu goed..want dat verschil is behoorlijk grootquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:40 schreef Guppyfriend het volgende:
In het gemeentekrantje van hier staat een twee-pagina-groot artikel over de ATAG Posbankloop hier in de buurt... Nu ga wil ik daar ook heen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lijkt t wel op...? Ook wandelroutes, maar voor het rennen alleen 6 en 15kmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is er alleen een 6 of 15km run? lees ik dat nu goed..want dat verschil is behoorlijk groot[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
4 en 10 mijl of zo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lijkt t wel op...? Ook wandelroutes, maar voor het rennen alleen 6 en 15kmJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
ja zoiets lijkt mij maar ik vind het een behoorlijk gat...quote:
knuppel...hoenderhok..... Gup, ga jij de 15 dan doen
Bikkel, ik dacht; dat moet Drenthe zijn...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wow mijn dorp heeft ook een eigen loop !![]()
![]()
http://www.bikkelloop.nl/Die MOET ik natuurlijk wel doen.
![]()
heb er nog gewerktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bikkel, ik dacht; dat moet Drenthe zijn...vrij simpele maar echt fantastische mensen
het woord beunhaas is daar uitgevonden
![]()
![]()
De Dam tot Damloop is ook 4 en 10 mijl meende ik. Wel apart dat er geen tussenafatand is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja zoiets lijkt mij maar ik vind het een behoorlijk gat...
knuppel...hoenderhok..... Gup, ga jij de 15 dan doenJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
en dan is het verschil bij de Posbankloop helemaal groot want volgens mij moet je daar de Posbank op bij de 15km run....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
De Dam tot Damloop is ook 4 en 10 mijl meende ik. Wel apart dat er geen tussenafatand is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil hier nog 1 ding over zeggen en dan ga ik naar bed.quote:
Dit geldt niet alleen voor RD maar sowieso voor alle lopers heb ik veel respect. Want iedereen heeft een eigen doel voor zich en ik houd van de mensen die een doel voor zich zelf hebben en ernaar streven! Ongeacht welk doel dat is.
Mijn voorbeelden hier zijn alle lopers die al lange afstanden lopen (wie de schoen past.....). Deze personen hebben de weg al bewandeld waar ik nu voorzichtig mijn eerste stappen op zet.
Nu ga ik slapen
![]()
![]()
De 6kmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja zoiets lijkt mij maar ik vind het een behoorlijk gat...
knuppel...hoenderhok..... Gup, ga jij de 15 dan doentegen die tijd kan ik de 15km misschien wel aan, maar ik wil me eigenlijk pas volgend jaar, na de CPC, richten op afstanden langer dan 10km. En de 5km, of 6km in dit geval, verveelt me nog niet
Ik ging kapotquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helma
inderdaad...die post verdient een plaatsje in dit topic's Hall of Famequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[..]
Helma![]()
![]()
![]()
Weet gelijk wat mij te wachten staat volgende week (viva loopclinic
)
en euh fijne vakantie !![]()
Was best laat terug van de waterpolo (22.45 uur) maar had best zin om nog even te gaan hardlopen. Mocht alleen van m'n moeder daarna niet meer douchen omdat de douche dan de hele nacht zeiknat isDus dan morgen maar hardlopen
![]()
![]()
moedersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:30 schreef VKV het volgende:
Was best laat terug van de waterpolo (22.45 uur) maar had best zin om nog even te gaan hardlopen. Mocht alleen van m'n moeder daarna niet meer douchen omdat de douche dan de hele nacht zeiknat isDus dan morgen maar hardlopen
zet haar op Marktplaats!
Nou daar zit ze vaak genoeg op dus de betrapkans is dan wel erg grootquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moederszet haar op Marktplaats!
![]()
![]()
Voor geen goud! Mijn mamaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moederszet haar op Marktplaats!
![]()
![]()
![]()
Trusts
Ze vond dat belangrijker dan dat jij als jongedame in je eentje op dit tijdstip nog gaat hardlopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:30 schreef VKV het volgende:
![]()
?
Buik deed raar vanavondmaar liever vandaag, dan morgen
Zo naar bed, lekker uitslapen en morgen bijtijds naar Utrecht (ben nu bij m'n ouders).
Overigens, vandaag nog topsport bedreventeh fuck, zangles was zwaar... Heb serieus lopen zweten
pre-race nerves... part of the packagequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:35 schreef Yuki het volgende:
Omdat je gewend bent harder te lopen. Op te lossen door ervaring en je bewust te worden van je tempo (dus bereid zijn om terug te schakelen en je tempo visueel (foon/horloge/stopwatch) in de gaten houden). Daarna leer je het tempo kennen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef streamnl het volgende:
Overige vragen, ik doe er niet aan, dus kan je er geen antwoord op geven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
succes morgen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:35 schreef Yuki het volgende:
Zo naar bed, lekker uitslapen en morgen bijtijds naar Utrecht (ben nu bij m'n ouders).
Overigens, vandaag nog topsport bedreventeh fuck, zangles was zwaar... Heb serieus lopen zweten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Guess soquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pre-race nerves... part of the package
Benieuwd hoe ik slaap zo
Over de waterbottles. Zelf heb ik de nathan met 4 flesjes.
Flesjes zijn niet erg groot maar daardoor ook niet te zwaar.
De sluiting van de flesjes willen weleens lekken. Eerst even controleren of alles wel lekvrij is voordat hij in de belt gaat. Vreemde gewaarwording als je kont nat begint te worden.
Tasje gebruik ik niet om spullen in te doen, vind dat teveel op en neer gaan.
Flesje is er al een paar keer uitgeschoten en kon weer terug om hem op te raken. Voornamelijk legen flesjes. Misschien mijn onhandigheid.
De belt zit goed, wel wat gedoe om hem lekker zittend te krijgen in het begin. Niet te los of te strak.
Absoluut geen last van tijdens het lopen.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:47 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd
Trusteen alvast excuus voor m'n zenuwenposts morgen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik wil hier nog 1 ding over zeggen en dan ga ik naar bed.
Dit geldt niet alleen voor RD maar sowieso voor alle lopers heb ik veel respect. Want iedereen heeft een eigen doel voor zich en ik houd van de mensen die een doel voor zich zelf hebben en ernaar streven! Ongeacht welk doel dat is.
Mijn voorbeelden hier zijn alle lopers die al lange afstanden lopen (wie de schoen past.....). Deze personen hebben de weg al bewandeld waar ik nu voorzichtig mijn eerste stappen op zet.
Nu ga ik slapen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
dank je wel cowboy...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Over de waterbottles. Zelf heb ik de nathan met 4 flesjes.
Flesjes zijn niet erg groot maar daardoor ook niet te zwaar.
De sluiting van de flesjes willen weleens lekken. Eerst even controleren of alles wel lekvrij is voordat hij in de belt gaat. Vreemde gewaarwording als je kont nat begint te worden.
Tasje gebruik ik niet om spullen in te doen, vind dat teveel op en neer gaan.
Flesje is er al een paar keer uitgeschoten en kon weer terug om hem op te raken. Voornamelijk legen flesjes. Misschien mijn onhandigheid.
De belt zit goed, wel wat gedoe om hem lekker zittend te krijgen in het begin. Niet te los of te strak.
Absoluut geen last van tijdens het lopen.
het gaat me er vooral om dat een belt niet draait, schuurt, wiebelt, etc.etc.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jumparound heb jij die route al gelopen of was dat van het weekend?
Jammer dat ik dat soort dingen niet kan doen. Openbaar vervoer is hier 1 busje in het uur en ook niet echt naar geweldige plekken.![]()
morgen, ben nu al nerveusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jumparound heb jij die route al gelopen of was dat van het weekend?
Jammer dat ik dat soort dingen niet kan doen. Openbaar vervoer is hier 1 busje in het uur en ook niet echt naar geweldige plekken.
Ecosia
Draaien en schuren daar heb ik geen last van. Allen als ik mijn telefoon in het zakje doe dan bouncht het naar mijn zin teveel. Zakje zit bij mijn op mijn rug, misschien als ik hem aan de voorkant doe je er dan geen last van hebt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je wel cowboy...
het gaat me er vooral om dat een belt niet draait, schuurt, wiebelt, etc.etc.
Ook bij de grotere afstanden heb ik er niet echt last van gehad.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ook bij de grotere afstanden heb ik er niet echt last van gehad.dit is vooral belangrijk voor mij
mijn hardloopwinkel verkoopt Nathan spullen dus ik hoop dat ze de water belt ook hebben, YUR was er ook tevreden over'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
jawelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En ben je er al klaar voor je ekiden?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik zie net die bikkelloop. een vrjiend van me is een directeur van die tent. dat wordt wel meedoen doen dus!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
inderdaad...hoe later op de avond, hoe schoner het volkquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net een schema in elkaar gezet volgens Honselaar. Pfffff, 2 uur bezig geweest! Maar zit nu wel goed in elkaar
Iedereen die morgen loopt, veel plezier en succes!![]()
Das niks, avonden!!! Nachten lang!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:17 schreef Rammelaartje het volgende:
Net een schema in elkaar gezet volgens Honselaar. Pfffff, 2 uur bezig geweest! Maar zit nu wel goed in elkaar
Iedereen die morgen loopt, veel plezier en succes!
Welk schema loop je nu? of ga je lopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
mijn ervaring is dat als je zelf denkt dat je je schema aankan je dit ook gaat lukken....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:17 schreef Rammelaartje het volgende:
Het zelfde als je jezelf de hele dag oppept voordat je een afstand ga lopen die je nog nooit gelopen heb.... mental preparation is everything'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Was voor mijn vriend, die loopt de Dam tot Damloop in september en aankomende week is dat nog 12 weken wegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das niks, avonden!!! Nachten lang!
Welk schema loop je nu? of ga je lopen
Schema is elke week een intervaltraining en 3 verschillende duurlopen.
Ik ga vanaf maandag rustig opbouwen naar 40 minuten met een hartslagschema van Honselaar en ga daarna iets voor mezelf maken.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Was voor mijn vriend, die loopt de Dam tot Damloop in september en aankomende week is dat nog 12 weken weg
Schema is elke week een intervaltraining en 3 verschillende duurlopen.
Ik ga vanaf maandag rustig opbouwen naar 40 minuten met een hartslagschema van Honselaar en ga daarna iets voor mezelf maken.
10km-1, 10-km2, HM-1, HM-2?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee zelf iets gemaakt wat precies tussen 10-km3 en HM-2 in zit. Daarom duurde het ook zo lang, veel vergelijken en uitrekenen enzo.quote:
Maar hebben nu een mooi schema zodat hij zijn 10km tijd van 44:30 door kan zetten naar de 10EM![]()
![]()
Had je de 10km niet met 1.5 kunnen vermenigvuldigen? (ik heb ook nog ergen een 16km schema liggen btw).
10km-3? impressive.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee niet met alles helaas. Dan was het bijvoorbeeld bij het 10km schema 10x400 en bij de hm 20X1000, om even een gek voorbeeld te noemen. Dan moet je daar wel ongeveer tussen gaan zitten, maar dan werd het bv 15x600m. En soms bleven de tijden gelijk bij zowel de 10 als de hm.
Eerste week bv:
And so on
Edit: impressive, ja, zeker, ben ook ontzettend trots op hemVind het kijken naar zijn wedstrijden net zo leuk als zelf lopen
![]()
![]()
beginner dat ik ben, heb ik voor mezelf de ideale manier gevonden om een zwetend, verschuivend horloge tegen te gaan. Bind een stuk sporttape op de plaats van je horloge om je arm. problem solved.Ik heb er één en ik ben er trots op
Of een polszweetbandje onder je horlogequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:37 schreef DJMO het volgende:
beginner dat ik ben, heb ik voor mezelf de ideale manier gevonden om een zwetend, verschuivend horloge tegen te gaan. Bind een stuk sporttape op de plaats van je horloge om je arm. problem solved.![]()
![]()
heb er zelf geen last van maar goeie tip DJMO'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat gaat juist enorm zweten is mijn ervaring inmiddels. dit zweet absoluut niet en blijft heerlijk koelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Of een polszweetbandje onder je horloge
Ja, dat klinkt wel logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat gaat juist enorm zweten is mijn ervaring inmiddels. dit zweet absoluut niet en blijft heerlijk koelBij die 610 kan je het bandje trouwens vervangen voor een zacht bandje, kan dat bij andere garmins niet ook?
![]()
geen idee, ben juist wel blij met dit bandje, want ik kan 'm precies pas maken. maar punt is ook dat de contact plaatjes onder het horloge op deze manier niet meer met zweet in aanraking komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel logisch eigenlijkBij die 610 kan je het bandje trouwens vervangen voor een zacht bandje, kan dat bij andere garmins niet ook?
Ik kom een keer een schema bij je halen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:36 schreef Rammelaartje het volgende:
Nee niet met alles helaas. Dan was het bijvoorbeeld bij het 10km schema 10x400 en bij de hm 20X1000, om even een gek voorbeeld te noemen. Dan moet je daar wel ongeveer tussen gaan zitten, maar dan werd het bv 15x600m. En soms bleven de tijden gelijk bij zowel de 10 als de hm.
Eerste week bv:
[ afbeelding ]
And so on
Edit: impressive, ja, zeker, ben ook ontzettend trots op hemVind het kijken naar zijn wedstrijden net zo leuk als zelf lopen
![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Godverdomme, excuse my manners maar volgens mij heb ik een blessure te pakken (is ook familiekwaal, elk familielid loopt hier en altijd last van linkerknie) zo ook ik. Trap afopen doet gewoon zeer. Scherpe pijn zeg maar. Dus even goed rust houden.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Loop je altijd aan dezelfde kant van de weg?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Godverdomme, excuse my manners maar volgens mij heb ik een blessure te pakken (is ook familiekwaal, elk familielid loopt hier en altijd last van linkerknie) zo ook ik. Trap afopen doet gewoon zeer. Scherpe pijn zeg maar. Dus even goed rust houden.
En verder, hmm, kut joh! Misschien een bedweekend? Even geen belasting, misschien een paar keer koelen en dan maandag gelijk naar de arts?![]()
Haha, mag hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kom een keer een schema bij je halen.![]()
![]()
mooi schema Rammelaartje.... moet voor iemand die de 10km in 44min loop goed te doen zijn volgens mij.
en nu maar even de tas en pakken en weg wezen voor mijn x-country...prachtig loopweer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heel veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooi schema Rammelaartje.... moet voor iemand die de 10km in 44min loop goed te doen zijn volgens mij.
en nu maar even de tas en pakken en weg wezen voor mijn x-country...prachtig loopweer![]()
Ja loop altijd zelfde weg. Niet te hard gelopen voor mijn gevoel. Rustig en relax. Altijd asfalt wegen. Buigen doet ook zeer. Fietsen/wandelen e.d. nauwelijks.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ook asfalt wegen lopen schuin af, steeds aan dezelfde kant lopen en steeds dezelfde route kan juist blessure's veroorzaken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja loop altijd zelfde weg. Niet te hard gelopen voor mijn gevoel. Rustig en relax. Altijd asfalt wegen. Buigen doet ook zeer. Fietsen/wandelen e.d. nauwelijks.Ik heb er één en ik ben er trots op
dit dus. Al is het maar een paar cm dat die weg afloopt, het kan net genoeg zijn om heel veel ellende te veroorzaken!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
ook asfalt wegen lopen schuin af, steeds aan dezelfde kant lopen en steeds dezelfde route kan juist blessure's veroorzaken.![]()
een pre-welkom bij de sekte danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:55 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik ga slapen, weltrusten iedereen, morgen mn garmintrustuh
Dus even rust houden? Nou hoop dat het snel over is.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
koelen, rust houden, wat ik zelf deed was smeren met traumazalf en voortaan verschillende route's uitkiezen. Gewoon wandelen (evt met brace) om je blessure er uit te lopen hielp hier ook goed (ook knieblessure). Tevens slikte ik ontstekingsremmers, maar dat was meer vanwege de pijn dan vanwege het ongemak.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Dus even rust houden? Nou hoop dat het snel over is.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben nu onder invloed van alcohol dus geen pijnstillers.
Morgenavond denk ik. God wat irritant die kwaal.
Bedankt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
mogge Yukiquote:
Avond RDquote:
Hoe ging je loop? (je had iets vandaag, toch?)
Pfff, hoop wel dat ik zo weer in slaap val
Yuki,
loop ging prima... vlak parkoers en lekker weer..en tevreden over mijn tijd...zal het zo even op endomondo zetten.
Vandaag verder toch maar even wezen kijken voor een water belt en uitgekomen bij dit type:
http://www.camelbak.com/Sports-Recreation/Videos/FlashFlo-LR.aspx
ik heb zowel de Nathan belt met de losse flesjes geprobeert als de Camelbak Flashflo en de laatste zat voor mij gewoon lekkerder... ,ik vond de Nathan wel compacter dan de Camelbak maar wat "los" rond mijn middel.
Bij de Camel er zit heel wat rond je middel, daarmee bedoel ik dat het een aardig "bulky" pack is maar het is goed aan te snoeren waardoor het stevig om je heen zit.
er was geen prijsverschil tussen beide belts..dus genomen wat voor mij gewoon het beste aanvoelde.
Ook nog tabetten mee genomen om in het water te doen met alle "benodigde" elementen er in.
Van deze tabletten kwam het gesprek op de pro's en con's van gels tijdens lange duurlopen en hiervan kreeg ik er twee mee van de dame van The Shoe Clinic om te proberen en te kijken of ze me bevallen..![]()
Mooie dag dus voor jou!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Yuki,
loop ging prima... vlak parkoers en lekker weer..en tevreden over mijn tijd...zal het zo even op endomondo zetten.
Vandaag verder toch maar even wezen kijken voor een water belt en uitgekomen bij dit type:
ik heb zowel de Nathan belt met de losse flesjes geprobeert als de Camelbak Flashflo en de laatste zat voor mij gewoon lekkerder... ,ik vond de Nathan wel compacter dan de Camelbak maar wat "los" rond mijn middel.
Bij de Camel er zit heel wat rond je middel, daarmee bedoel ik dat het een aardig "bulky" pack is maar het is goed aan te snoeren waardoor het stevig om je heen zit.
er was geen prijsverschil tussen beide belts..dus genomen wat voor mij gewoon het beste aanvoelde.
Ook nog tabetten mee genomen om in het water te doen met alle "benodigde" elementen er in.
Van deze tabletten kwam het gesprek op de pro's en con's van gels tijdens lange duurlopen en hiervan kreeg ik er twee mee van de dame van The Shoe Clinic om te proberen en te kijken of ze me bevallen..![]()
[ afbeelding ]
Top van je loop, fijn dat je geslaagd bent voor een belt en aardig dat je gels meekreeg om te proberen
Goedemorgen!
Fijn dat de loop goed ging rd!
Hier in alle vroegte wakker! 5 uur ging de wekkermaar de zon schijnt, 't huis is aan kant en we kunnen binnen 20 minuten vertrekken nu. Op naar Skye!
![]()
Mocht het bereik daar zielig en om te huilen zijn: tot volgende week ergens!![]()
Succes met alle lopen, wedstrijden en de SC!
(al zal ik wrsch vanuit de auto nog wel even posten als ik niet aan het rijden ben)
Ja doei.![]()
Woow MoBlo, dat is vroeg! Nog best vlot gedaan als je 40 min geleden wakker werdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:35 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Fijn dat de loop goed ging rd!
Hier in alle vroegte wakker! 5 uur ging de wekkermaar de zon schijnt, 't huis is aan kant en we kunnen binnen 20 minuten vertrekken nu. Op naar Skye!
![]()
Mocht het bereik daar zielig en om te huilen zijn: tot volgende week ergens!![]()
Succes met alle lopen, wedstrijden en de SC!
(al zal ik wrsch vanuit de auto nog wel even posten als ik niet aan het rijden ben)
Fijne vakantie!!
Dat klinkt goed moblo!! Skye moet prachtig zijn.
Goed gelopen RD![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
5km dames veel plezier vandaag
Ecosia
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
[..]
Helma![]()
^^quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En jullie lekker naar jullie loopgroep?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fijne vakantie Moblo
En veel succes vandaag meiden die naar de meidenloop gaan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Yep! Na een kort nachtje, het was gezellig in het casino.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
En jullie lekker naar jullie loopgroep?
Op voor een heftige fartlek
F means you're fucked![]()
Casino, daar ben ik nou nog nooit geweest. Maar goed dat het gezellig wasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep! Na een kort nachtje, het was gezellig in het casino.
Op voor een heftige fartleken succes met lopen!
veel plezier!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep! Na een kort nachtje, het was gezellig in het casino.
Op voor een heftige fartlek
en casinopaar keer per jaar naar het casino in Queenstown
En is GotC nog de winst aan het tellen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We hadden geen winst, maar uiteindelijk ook geen verlies. En casino met leuke mensen is leuk
Dlt1b 6.27quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:36 schreef Rammelaartje het volgende:
Eerste week bv:
[ afbeelding ]
And so on
![]()
. In dtl1b zit ik op 9 min/km ofzo
.
inderdaad...en winst zien wij altijd maar als een leuke bijkomstigheid... gebeurt niet vaak maar het is voor ons gewoon een leuk avondje uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
DarkElf, Webkim en Yuki veel plezier vanavond met de Utregse meidenloop
Alle anderen natuurlijk ook veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey gaaf, die Camelbak is ook met een slangetje. Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt, of je niet enorm hard moet zuigen om kracht uit zo'n slangetje te krijgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Yuki,
[ afbeelding ]Niet meer actief op Fok!![]()
stay tuned...tomorrow...same time, same place..for the answerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey gaaf, die Camelbak is ook met een slangetje. Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt, of je niet enorm hard moet zuigen om kracht uit zo'n slangetje te krijgen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
DarkElf, Webkim en Yuki veel plezier vanavond met de Utregse meidenloop
Alle anderen natuurlijk ook veel plezier
Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En goeiemorgen btw. Net ananas gesneden, verhit en nu staat het in de vriezer, zodat het straks in m'n kwark kan zonder dat die bitter wordt
![]()
.
Maar .. dat is nog 24 uurquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stay tuned...tomorrow...same time, same place..for the answer![]()
Heb ook bewust tussen Nathan en Camelbak gekozen....beiden zijn wereldleiders en dat wordt je imo niet door rommel te verkopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo lang kunnen wij niet wachtenquote:.
Je hoeft niet hard te lopen om het te kunnen uitproberen, rd.
Nu heb ik good old Batman in mn hoofdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stay tuned...tomorrow...same time, same place..for the answer
![]()
Want.
Ik weet niet of ze ze in Nederland verkopen, want heb toch wel aardig wat drinksystemen voorbij zien komen, maar deze nog niet.
* Viking84 gaat even googlen.Niet meer actief op Fok!![]()
oke, oke..... I got the hintquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Verkoudenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why?
En goeiemorgen btw. Net ananas gesneden, verhit en nu staat het in de vriezer, zodat het straks in m'n kwark kan zonder dat die bitter wordt
![]()
.
en omdat ik in mijn slaap door mijn mond adem klink ik als een zeehond.
En mijn heup![]()
Dus ik doe maar even rustig aan... Jammer want het is nu wel lekker om te lopen vind ik![]()
Werkt heel handig, net als een opblaaszwembadjesventieltje ofzo. Je moet het met je tanden een beetje dichtknijpen en dan kan je er heel gemakkelijk uit sloeberen. Als je het niet toeknijpt kan je niet drinken, daarom lekt het ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey gaaf, die Camelbak is ook met een slangetje. Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt, of je niet enorm hard moet zuigen om kracht uit zo'n slangetje te krijgen.Hardloper.
IG @webkim![]()
Yuki, DarkElf en Webkim: Zet 'm op en heel veel plezier![]()
Zometeen naar de loopgroep jaHad graag iets meer geslapen
.
![]()
Yuki veel succes met de Utregse meidenloop
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Dames veel plezier en succes met jullie loop vandaag![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
drinkt heel makkelijk... aan het eind van de slang zit een soort tuutje waar je op bijt en wat dan open gaatquote:
het zuigen gaat bijv. makkelijker dan drinken door een rietje... kortom...test geslaagd
Dubbele knopenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:57 schreef YUR het volgende:
Zij die gaan lopen, groeten u
[ afbeelding ]![]()
Moet ik ook maar eens gaan doen, het is me recent al twee keer gebeurd dat tijdens het lopen mijn veter los ging.
Maar veel plezier!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
drinkt heel makkelijk... aan het eind van de slang zit een soort tuutje waar je op bijt en wat dan open gaat
[ afbeelding ]
het zuigen gaat bijv. makkelijker dan drinken door een rietje... kortom...test geslaagdVolgens mij had mijn vader ook zoiets in de jaren '90 bij tennis. Die legde hij dan wel aan de zijkant van de baan, maar moet daar steeds aan denken.
Je moet je benen scherenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:57 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ].
Veel plezier.
Haar houdt snelheid tegenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet je benen scheren.
Veel plezier.
![]()
op zijn nieuwe Brooks!! veel plezier en succes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Flashy shoesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:57 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier!![]()
Sounds goodquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
drinkt heel makkelijk... aan het eind van de slang zit een soort tuutje waar je op bijt en wat dan open gaat
[ afbeelding ]
het zuigen gaat bijv. makkelijker dan drinken door een rietje... kortom...test geslaagd. Tis maar goed dat ik niets mag kopen van mezelf zolang ik niet loop
.
Fixedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet je benen scheren harsen.
Veel plezier.
echte mannen kunnen de pijn van harsen niet aan...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Even ontbijten, dan beetje laten zakken en dan nog maar eens les 9 van Evy. Hopelijk loop ik 'm nu wel volledig.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
* Yuki wordt opnieuw wakker om 9 uur.
* Yuki leest terug.
* Yuki vindt jullie lief![]()
Ik heb bij Mr. Guppy ook wel eens een stukje gedaan, omdat ie wel eens willen voelen hoe dat wasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echte mannen kunnen de pijn van harsen niet aan...hij vond het niet leuk nee, maar hij heeft weken lang een stukje glad been gehad
stuk tape over je vetersquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dubbele knopen![]()
Moet ik ook maar eens gaan doen, het is me recent al twee keer gebeurd dat tijdens het lopen mijn veter los ging.
Maar veel plezier!ik was het gisteren vergeten, en prompt voelde ik de uiteinden tegen m'n benen opspringen, heel irritant
Mijn veters zijn zo kort dat ze met 1 strik perfect zitten. Geen irriterende uiteinden en (tot nu toe) nooit een losse veter gehad
Ik ga ook naar mn loopgroepje
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
hier even eten, broccoli, mashed potatoes en chickentot straks
Is dat net zo pijnlijk als het verwijderen van sporttape? Vast niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb bij Mr. Guppy ook wel eens een stukje gedaan, omdat ie wel eens willen voelen hoe dat washij vond het niet leuk nee, maar hij heeft weken lang een stukje glad been gehad
![]()
![]()
sporttape verwijderen pijnlijk? geen last van ..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat net zo pijnlijk als het verwijderen van sporttape? Vast niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bij dat soort berichten denk ik altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier even eten, broccoli, mashed potatoes en chickentot straks
![]()
tot ik weer bedenk waar je woont. Smakelijk!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Stuk tape lijkt me niks. Sowieso heb ik m'n oude schoenen een beetje vernaggeld door er een stuk sporttape in te plakken... En met goed strikken (zoals filmpje van RD laatst) moet t goed gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
stuk tape over je vetersik was het gisteren vergeten, en prompt voelde ik de uiteinden tegen m'n benen opspringen, heel irritant
Zag ook jouw post over sporttape op je pols om een glijdend sporthorloge te voorkomen. Sporttape plakt toch MEGA goed? Das een soort extreme pleister en we weten allemaal hoeveel pijn het doet om pleisters eraf te halen
Dan maar een glijdend horloge...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, niet vreemd als je hem om je veters doetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
sporttape verwijderen pijnlijk? geen last van ..
Soort van GMTAquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat net zo pijnlijk als het verwijderen van sporttape? Vast niet.
Geen idee... Nooit sporttape gehad. Maar als je daar je haren ermee afhaalt welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat net zo pijnlijk als het verwijderen van sporttape? Vast niet.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, niet vreemd als je hem om je veters doet.
Tssk.. Ik tape m'n enkel de laatste twee dagen in. Het verwijderen van de sporttape is PIJNLIJK.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
sporttape verwijderen pijnlijk? geen last van ..![]()
![]()
Gewoon een dubbele knoop in je veters á la YUR, en dan is er niks aan het handjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stuk tape lijkt me niks. Sowieso heb ik m'n oude schoenen een beetje vernaggeld door er een stuk sporttape in te plakken... En met goed strikken (zoals filmpje van RD laatst) moet t goed gaan.
Zag ook jouw post over sporttape op je pols om een glijdend sporthorloge te voorkomen. Sporttape plakt toch MEGA goed? Das een soort extreme pleister en we weten allemaal hoeveel pijn het doet om pleisters eraf te halen
Dan maar een glijdend horloge...
Dat dus...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee... Nooit sporttape gehad. Maar als je daar je haren ermee afhaalt wel![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele knoop in je veters á la YUR, en dan is er niks aan het handje. En ook opletten dat je keurig in het midden strikt. Mijn knoop belandt nog wel eens een beetje aan de binnenkant en dan gaan de veters gezellig tegen m'n andere voet aan zwiepen
.
nou haal net de tape van m'n pols af, gevoelig? beetje, pijnlijk? neuh .. maar misschien ben ik wel gevoelloos
Zie m'n post erboven: bij mij kan geen dubbele knoop (veters te kortquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele knoop in je veters á la YUR, en dan is er niks aan het handje) maar ze zitten prima.
Voor de rest is een goede enkele strik zoals in het filmpje van RD of een dubbele knoop beter dan tape erover... Denk ik
Dat je dat merkt! Ik heb dat helemaal niet door. Of in ieder geval, ik irriteer me er niet aanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]. En ook opletten dat je keurig in het midden strikt. Mijn knoop belandt nog wel eens een beetje aan de binnenkant en dan gaan de veters gezellig tegen m'n andere voet aan zwiepen
.
*kusjed'ropoverquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind je opeens niet meer lief.
Gisteren nog een taaltip over geschreven voor de collega'squote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat je dat merkt! Ik heb dat helemaal niet door. Of in ieder geval, ik irriteer erger me er niet aan
[..]
*kusjed'ropover.
Ja, en ik merk dat dus wel.
Euh, is irriteren aan niet goed?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gisteren nog een taaltip over geschreven voor de collega's.
Ja, en ik merk dat dus wel.
oeps!
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan![]()
toch?
Nee, je ergert je aan iets en iets irriteert jou (irriteren kan niet met een wederkerend voornaamwoord gecombineerd worden).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Euh, is irriteren aan niet goed?oeps!
Ik lees hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, je ergert je aan iets en iets irriteert jou (irriteren kan niet met een wederkerend voornaamwoord gecombineerd worden).nooit bij stilgestaan. Maar goed dat ik met copywriters werk
Succes allen nog
Vraagje, heeft iemand een goede site waar ik hardloopschema's in elkaar kan flansen met een bepaalde tijd als doel voor 5/10 etc kilometer. Dus niet het lopen van de afstand, maar bijvoorbeeld 10km in 40 minuten.
Edit: Eerst je suf zoeken, dan je vraag stellen en 2 minuten na de post een schema vinden![]()
![]()
Opgelostquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:48 schreef Drassss het volgende:
Succes allen nog
Vraagje, heeft iemand een goede site waar ik hardloopschema's in elkaar kan flansen met een bepaalde tijd als doel voor 5/10 etc kilometer. Dus niet het lopen van de afstand, maar bijvoorbeeld 10km in 40 minuten.
Edit: Eerst je suf zoeken, dan je vraag stellen en 2 minuten na de post een schema vinden![]()
overigens stonden in de Runnersworld van juni schema's voor de 5km. Ging om 5km onder 30min, onder 25min, onder 20min en onder 17:30min
waar dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:48 schreef Drassss het volgende:
Succes allen nog
Edit: Eerst je suf zoeken, dan je vraag stellen en 2 minuten na de post een schema vinden
Ecosia
Als ik dan toch wakker ben, ga ik m'n nagels maar even roze lakken voor vanavond
M'n moeder kwam gister aan met een flesje nagellak, had ze gekregen bij de etos maar roze is haar kleur niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
http://www.saucony.eu/nl-NL/18/10-kilometer/9/in-40-minuten.htmlquote:
Ik vond deze (downloaden excelbestand) en hij ziet er aantrekkelijk uit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:57 schreef Yuki het volgende:
Als ik dan toch wakker ben, ga ik m'n nagels maar even roze lakken voor vanavond
M'n moeder kwam gister aan met een flesje nagellak, had ze gekregen bij de etos maar roze is haar kleur niet echtRoze nageltjes zijn tof. Doe ik ook wel eens als ik in een meisjesachtige bui benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Twee trainen per week maar? Wat weinig!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
http://www.saucony.eu/nl-NL/18/10-kilometer/9/in-40-minuten.html
Ik vond deze (downloaden excelbestand) en hij ziet er aantrekkelijk uit
Overigens hoef ik niet bang te zijn dat ik m'n afspraak bij het MCH dinsdag vergeet: gisteren een sms gehad, vandaag een mail.
4xquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Twee trainen per week maar? Wat weinig!
Overigens hoef ik niet bang te zijn dat ik m'n afspraak bij het MCH dinsdag vergeet: gisteren een sms gehad, vandaag een mail.
![]()
![]()
Ik zit te kijken naar het schema voor 10 km in een uurquote:. Als ik idd weer wat stappen terug moet doen, ga ik dat schema miss wel doen
.
Ah! Ja, oke daar is het iets minder. Maar jij fietst er soms toch ook bij? Dan is 2x lopen en erbij fietsen lekker hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar het schema voor 10 km in een uur. Als ik idd weer wat stappen terug moet doen, ga ik dat schema miss wel doen
.
![]()
![]()
Ik ga dat schema maar eens proberen. 8 weken lang trainen, zodat ik eind augustus klaar ben. In september heb ik 2 duathlon wedstrijden dus hopelijk kan ik dan tijden halen van 40 minuten.
Tussendoor ook nog wat fietstrainingen......![]()
![]()
Dat fietsen stelt niets voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah! Ja, oke daar is het iets minder. Maar jij fietst er soms toch ook bij? Dan is 2x lopen en erbij fietsen lekker hoor. Maar ik ga daarnaast nog wel twee keer p/w naar de sportschool, is het plan
.
Ohquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat fietsen stelt niets voor. Maar ik ga daarnaast nog wel twee keer p/w naar de sportschool, is het plan
.
Nouja dan is die sportschool een prima toevoeging.
Gewoon weer lekker opbouwen en over een aantal maanden kan je steeds meer losgaan joh.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
OhNouja dan is die sportschool een prima toevoeging.
Gewoon weer lekker opbouwen en over een aantal maanden kan je steeds meer losgaan joh.Ik zie het als een mooie gelegenheid om me te verdiepen in efficiënt trainen en blessurepreventie
. En een les in humbleness: ik ben geen hardloopmachine die alles hebben kan
.
Ik denk dat bijna iedereen dat moment wel een keer bereiktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik zie het als een mooie gelegenheid om me te verdiepen in efficiënt trainen en blessurepreventie
. En een les in humbleness: ik ben geen hardloopmachine die alles hebben kan
.
Vol![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: