Jawel, alleen ik heb nog nooit geneukt met wederzijds goed vinden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik heb nog nooit geneukt met wederzijds goed vinden.
Niks mis meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Is het vreemd wat ik zeg? Iedereen verdooft wel eens vrouw voor eigen plezier toch?
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Is het vreemd wat ik zeg? Iedereen verdooft wel eens vrouw voor eigen plezier toch?
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Fijn om te weten.quote:
Soms is flink slaan ook voldoende hoor. Je hoeft niet altijd naar de paardenmiddelen te grijpen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Fijn om te weten.![]()
Vorig week heeft een oom voor mij een sterk kruidenmengsel meegenomen uit Brazilie, ze zijn knock-out binnen 2 seconden. Ik ga die vanavond maar weer eens gebruiken.
Ze zien huilen is ook wel geiler eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms is flink slaan ook voldoende hoor. Je hoeft niet altijd naar de paardenmiddelen te grijpen.
Ik vind het leukste als ze gaan schreeuwen enzo! Zo intensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zien huilen is ook wel geiler eigenlijk.
Laatste keer gilde jij alleenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het leukste als ze gaan schreeuwen enzo! Zo intens
Ik zou ook gillen in die situatie.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar goed, toen stonden jullie daar ook zo met zijn drieën!
????quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral jou vond ik intimiderend, met je rondzwaaiende Kris.
dat is wel des foks inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het huilen. Ik weet het.
Daarom blijf ik veilig achter de pc.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Murs paaltje komt wel verder dan het puntje
sonne?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Al deze billenkoekpraat doet me aan Sonne en Sinosappel denken
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Uitgescholden worden voor kaalkopje als je naar de dropkick murphy's luistert![]()
Prachtig
Door een andere homo naar aanleiding van mijn kiekje op het profiel hele discussie met die gastquote:
nazi-gay?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Door een andere homo naar aanleiding van mijn kiekje op het profiel hele discussie met die gast![]()
Een racistische homo dat ben ik!
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het niet op neonazi's dat weet je
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Door een andere homo naar aanleiding van mijn kiekje op het profiel hele discussie met die gast![]()
Een racistische homo dat ben ik!
Is gewoon goede muziekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]neonazi.
goed idee wel, om die muziek op te zetten.
Ja nee jij bent nazi nu zie ik het.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon goede muziekDe foto in kwestie trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Dan nog snap ik het nietquote:
geeft niks, jij snapt nog wel meer nietquote:
Ja en?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geeft niks, jij snapt nog wel meer niet
quote:
quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij snapte hem ook al niet
Ik zit ook in andere topicsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Zo gewoon dat iedereen er wel is maar niet zegt zeker.
Ik heb gewoon niets te zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Zo gewoon dat iedereen er wel is maar niet iets zegt zeker.
Dan wordt het al gauw lastig, jaquote:
Wat voor muziek?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik zit ook lekker muziek te luisteren
quote:
deze liefdequote:
Dit nummer:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wordt het al gauw lastig, jaZeker als er meerdere mensen er last van hebben.
[..]
Wat voor muziek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg voedselquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb zoveel liefde te geven zou er een weeshuis mee kunnen voeden.
hallo makoquote:
he gatverquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb zoveel liefde te geven zou er een weeshuis mee kunnen voeden.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit nummer:Doet mij denken aan daft punkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat je fototoestel halen om wat leuke pics voor ons te schieten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hallo mako![]()
nu even heen en weer lopen, moment
Ik ben er nog steeds, post rustig verder.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou eigenlijk toen Twi pas binnen kwam.
Terechtequote:
Post je dan ook mee? Of alleen als het interessant is?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds, post rustig verder.
Alleen als het interessant is natuurlijk, maar alles wat ik zeg is meestal wel interessant. Bijvoorbeeld het verhaal van het geweldige ijsje op de boulevard vanavond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte
[..]
Post je dan ook mee? Of alleen als het interessant is?
Dat heb ik gemist. Vertel eens meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen als het interessant is natuurlijk, maar alles wat ik zeg is meestal wel interessant. Bijvoorbeeld het verhaal van het geweldige ijsje op de boulevard vanavond.
misgun mij mijn voedsel nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee liefde en daar moeten ze het maar mee doen
Hoi rokjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misgun mij mijn voedsel niet
First you need to come to the darkside.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misgun mij mijn voedsel niet
But we have BEER!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
First you need to come to the darkside.
Where we have cookies.
hoi tijnquote:
I invented the darksidequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
First you need to come to the darkside.
Where we have cookies.
Gelukkig heb je dat gemistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi tijn
nog wat interessants wat ik gemist heb?(op dat ene wat niet besproken mag worden na dan, want dat weet ik
)
vind het wel jammer eigenlijk, sensatiegeilerd dat ik benquote:
Ja mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi tijn
nog wat interessants wat ik gemist heb?(op dat ene wat niet besproken mag worden na dan, want dat weet ik
)
[SC Versieren moeilijk of niet #582] Waar Heloef een leuke jongen isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vind het wel jammer eigenlijk, sensatiegeilerd dat ik ben
Nou, er waren dus twee kraampjes van één ijstent op de boulevard. En bij eentje hadden we een ijsje met butterscotch-, pistache- en koekjesijs en een ijsje met banaan-, koekjes en straciatella. En toen vond ik het stom om bij de ene kraam nog een ijsje te kopen, dus toen heb ik bij de andere kraam nog twee ijsjes gekocht. Eéntje met nog meer koekjesijs en ééntje met bosvruchtenyoghurtijs. En er was een zonnetje, en een paar negers die meeuwen aan het bang maken waren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Vertel eens meer.
dat sowiesoquote:
ik raakte een beetje in de war, wil je dit niet weer doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[SC Versieren moeilijk of niet #582] Waar Heloef een leuke jongen is
En dan wat verder in het topic de foto![]()
Hoe bedoel je? nou raak ik confused as hellquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat sowieso![]()
[..]
ik raakte een beetje in de war, wil je dit niet weer doen
whutquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik heb nog wel iets. Ik heet tegenwoordig Dirk. Martijn is verboden tegenwoordig
het was hetzelfde topicquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? nou raak ik confused as hell
Martijn (een vereniging van pedo's) die heeft mijn naam misbruikt en is nu verboden.quote:
Klinkt als een gezellige middag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, er waren dus twee kraampjes van één ijstent op de boulevard. En bij eentje hadden we een ijsje met butterscotch-, pistache- en koekjesijs en een ijsje met banaan-, koekjes en straciatella. En toen vond ik het stom om bij de ene kraam nog een ijsje te kopen, dus toen heb ik bij de andere kraam nog twee ijsjes gekocht. Eéntje met nog meer koekjesijs en ééntje met bosvruchtenyoghurtijs. En er was een zonnetje, en een paar negers die meeuwen aan het bang maken waren.
En dat was het interessante verhaal.
oh zo ja.. zullen we ze slaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Martijn (een vereniging van pedo's) die heeft mijn naam misbruikt en is nu verboden.
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whut
[..]
het was hetzelfde topic
of zag ik iets over t hoofd dat ik MOEST lezen
Nee, nee Flips. Dit is alleen anderhalf uur. Kom op, denk je nu echt dat ik het hierbij hou op één dag?quote:
quote:
Vertel ons meer almachtige TWI!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee Flips. Dit is alleen anderhalf uur. Kom op, denk je nu echt dat ik het hierbij hou op één dag?
Ja en geld vragen als schade vergoeding. Ik dacht aan 1 miljoenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh zo ja.. zullen we ze slaan?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar ja, ik ga denk ik even nakend buiten lopen, t is hier belachelijk warm, ik kan het niet meer aan
misschien tot straks en sowieso tot gauw.![]()
Nou als je al een uur met je ijsje gaat zitten vul je bijv, al gauw een dag, maar mijn waarde Twi, vertel meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee Flips. Dit is alleen anderhalf uur. Kom op, denk je nu echt dat ik het hierbij hou op één dag?
Snarfjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
ik faal echt hard in winkelen.... heb 5 uur gewinkeld en de score is: 2 paar schoenen en een theekistje....
had vet een hele zomergarderobe nodig en pumpjes....
wordt binnenkort verplicht de rest scoren
en wil zon broekpak... vind t verschrikkelijk, maar ergens heeft t ook wel wat
Zie hier het voorbeeld van vrouwen daarom neem ik ze nooit mee als ik ga winkelenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
ik faal echt hard in winkelen.... heb 5 uur gewinkeld en de score is: 2 paar schoenen en een theekistje....
broekpakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
Ze post vast vanaf dat feest jaquote:
ja ik ook, maar had t gepast... gewoon uit nieuwsgierigheid... en t zat zooo lekker...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
broekpakik vind die dingen zo lelijk he
Mijn zussen zijn daar ook goed in:Uuuurenlang winkelen om vervolgens met niks naar huis te gaan -_-quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dinnetjes op superduper feesje YEAH BABY - met Destiny, Marjolotte en 6 andere vrienden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn daar ook goed in:Uuuurenlang winkelen om vervolgens met niks naar huis te gaan -_-Alles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ghehe nee ben gewoon thuisquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dinnetjes op superduper feesje YEAH BABY - met Destiny, Marjolotte en 6 andere vrienden.
Gepost vanaf mijn HTC Desire.
Nog beterquote:
Ik vond het wel interessant genoeg, nu is het jouw beurt voor een interessant verhaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Nou als je al een uur met je ijsje gaat zitten vul je bijv, al gauw een dag, maar mijn waarde Twi, vertel meer
Jij bent toch gay?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Had ik al verteld dat ik zojuist in de stad heb zitten flirten met een blonde chick?
Heb je haar nummer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Had ik al verteld dat ik zojuist in de stad heb zitten flirten met een blonde chick?
En ditquote:
Beter ga je wingmannen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik kwam vanmiddag een vriendinnetje tegen die ik al een half jaar niet gezien had door omstandigheden. Aangezien wij dezelfde kant op moesten reizen, konden wij heel de reis bijpraten. Uiteindelijk kwamen wij bij onze bestemming aan en hebben we nog even nummers uitgewisseld om vervolgens elkaar gedag te zeggen. Daarna mocht ik een tentamen maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant genoeg, nu is het jouw beurt voor een interessant verhaal.
Klopt maar had niks beters te doenquote:
Wou ze geven heb het verzoek afgeslagen vond ze niet zo tofquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je haar nummer?
[..]
En dit
Veel mensen gaan je vervloeken nuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt maar had niks beters te doen
[..]
Wou ze geven heb het verzoek afgeslagen vond ze niet zo tof
Slank dikke tetten lang blond haar ja Tijn gaat nu vloekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel mensen gaan je vervloeken nu
Oa Tijntje denk ik
Ja want dat is precies mijn smaakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Slank dikke tetten lang blond haar ja Tijn gaat nu vloeken
Heb jij serieus echt nog een voorkeur ook?quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je er geen nee tegen zou zeggen als ze zich aanbiedt
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij serieus echt nog een voorkeur ook?
Jawelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je er geen nee tegen zou zeggen als ze zich aanbiedt
Donker gekleurd haar en stevig gebouw en het liefst ouder dan mijquote:
Je valt op flippiee dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel
1) niet mijn smaak
2) ik nooit zal geloven dat iemand in mijn geïnteresseerd is op die manier
3) ik dat toch niet durf
etc
[..]
Donker gekleurd haar en stevig gebouw en het liefst ouder jonger dan mij
Bi?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
Mij zou het geen flikker uitmaken of er een blonde of brunette of een jongere of iets oudere chick op mij zou afstappen
Stevige bouwquote:
Lijkt ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel voor Flips te vallen
Jaquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stevige bouwIk ben niet ouder
[..]
Lijkt ja.The internet he
`
[..]
Ja
In het echt valt het weer tegen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stevige bouwIk ben niet ouder
[..]
Lijkt ja.The internet he
`
[..]
Ja
quote:
Kom je maar op 1 manier achter.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb flippiee gezien en flippiee is echt![]()
En ze is gewoon tof
Heb jij eigenlijk een vriendin?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
En ze is gewoon tof
Ik ben bezig met iemand, maar het is pril dus niet echt vriendinquote:
Huppelmuts?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met iemand, maar het is pril dus niet echt vriendin
Neequote:
Nee ook niet jojoortjequote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Terwijl ik vorige keer nog zei tegen je dat nooit meer te gaan doen
Dat valt mij ook steeds vaker opquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
FOK! is gewoon een verkapte datingsite
true, flipschatje is cool. en lekker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
En ze is gewoon tof
Ja het ging ook redelijk onverwachtsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Zeg nooit nooit he
[..]
Dat valt mij ook steeds vaker op
Ziet het ook wel vaker fout gaan maar dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Zeg nooit nooit he
[..]
Dat valt mij ook steeds vaker op
je bent weer terug...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Dat zou best kunnen jaquote:
Zij blijquote:
Thanks dawgquote:
Haha ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het ging ook redelijk onverwachts![]()
Maar ze is wel erg lief en leuk
Vertel het volgende week wel tijdens het eten
Hehe ja ach dat "hoort" erbijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ziet het ook wel vaker fout gaan maar dat is weer een ander verhaal
Daar doe ik het voorquote:
En jij als flufferquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dit zou best eens de eerste FOK! gangbang kunnen worden als ik het zo lees. Met Flips in de hoofdrol.
Sowiesoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks dawg
[..]
Haha ik ben benieuwd.
Nog een reden om te gaan eten dus
[..]
Hehe ja ach dat "hoort" erbij
Helaas heb ik de regel:"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dit zou best eens de eerste FOK! gangbang kunnen worden als ik het zo lees. Met Flips in de hoofdrol.
Ah gezellig!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Kom je langs Zaantje met de trein of moet ik naar jou toe komen met de bus, reizen we samen wel
En met Fok!sters?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas heb ik de regel:"
Niet neuken met FOK!kers.
Spelbreker ftw
[..]
Ah gezellig!Euhm ik kan wel langs zaantje komen. Ik weet niet zo goed wat handiger is.
Damnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spelbreker ftw
Is beide even lang dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spelbreker ftw
[..]
Ah gezellig!Euhm ik kan wel langs zaantje komen. Ik weet niet zo goed wat handiger is.
Ook nietquote:
quote:
Dan doen we zaantje welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is beide even lang dus maakt niet uit
Zoiets zei steven ook. Kijk hem nu gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spelbreker ftw
Coolquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet
[..]
[..]
Dan doen we zaantje wel
ben nu pas met de 3e bezig dus dat valt mee, en dat in 10jaar FOK!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets zei steven ook. Kijk hem nu gaan
Ohja alle regels zijn te brekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets zei steven ook. Kijk hem nu gaan
Mooi gemiddelde manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Cool
[..]
ben nu pas met de 3e bezig dus dat valt mee, en dat in 10jaar FOK!
Ikke niet, ik heb alleen de regel dat ik het niet met mannen doequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ach iedereen heeft de regel ik doe het niet met tijnbrein
Ja pas met dit account ben ik ermee begonnen, daarvoor vond ik het engquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja alle regels zijn te breken
[..]
Mooi gemiddelde man
Keihard gezegd Tijn dat klopt in mijn geval ben tenminste wel eerlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ach iedereen heeft de regel ik doe het niet met tijnbrein
Je weet het maar nooit flips, wie weet kom je "ineens" je perfecte match tegen en blijkt hij later een fokker te zijn!quote:
Om uberhaupt te meeten of met chicks van een forum af te spreken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja pas met dit account ben ik ermee begonnen, daarvoor vond ik het eng
Beidequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om uberhaupt te meeten of met chicks van een forum af te spreken?
Je zou er maar per stomme toeval achterkomenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit flips, wie weet kom je "ineens" je perfecte match tegen en blijkt hij later een fokker te zijn!
Heb je zoveel pech in de liefde gehad dan flips?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou er maar per stomme toeval achterkomenGewoon via een SC en dat hij dan allemaal nare dingen over mij post en ik gewoon uit onwetendheid en interesse dan allemaal dingen vraag of mee klaag.
![]()
Zou wel wat voor mij zijn, ja
Dank je dat je zo eerlijk bent, ik geloof wel dat het wederzijds isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Keihard gezegd Tijn dat klopt in mijn geval ben tenminste wel eerlijk.
Whehe.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide
Daarvoor had ik alleen maar snollen uit Zaantje
Zoveel pech valt wel mee, maar echt geluk nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je zoveel pech in de liefde gehad dan flips?
Af en toe vraag ik mij nog af waarom ik niet zoveel meer in Zaandam ga stappen want het was altijd wel bingoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe.Zitten wel veel snollen hier, ja.
[..]
Zoveel pech valt wel mee, maar echt geluk nog nooit gehad.
Stappen en Zaandam in één zinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik mij nog af waarom ik niet zoveel meer in Zaandam ga stappen want het was altijd wel bingo
Misschien omdat je niet zoveel interesse in zulke chicks hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik mij nog af waarom ik niet zoveel meer in Zaandam ga stappen want het was altijd wel bingo
Ditquote:
Zou je eens moeten proberen, blijf je niet de eeuwige maagdquote:
\zit wat in jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet zoveel interesse in zulke chicks hebt?
[..]
Dit
Neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zaandam zitten toch alleen maar boeren?
Er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vertelquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen, blijf je niet de eeuwige maagd
[..]
\zit wat in ja
Nou nou nou. Zaandam heeft minder weilanden om zich heen dan een paar andere steden in die omgeving. En een boerenkop hebben ze in het oosten toch sneller dan hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij vrijwel non-existantquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En hoe zit het met de populatie homo's
Just asking
In het zuiden zitten alleen maar tokkies en plebs uit Maastricht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef Flippiee het volgende:
Nou nou nou. Zaandam heeft minder weilanden om zich heen dan een paar andere steden in die omgeving. En een boerenkop hebben ze in het oosten toch sneller dan hier
Apart, in mijn vrienden kring zitten er al 3quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij vrijwel non-existant
Ik kom ze weinig tegen in elk geval
Dan hoef ik er niet naar toequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij vrijwel non-existant
Ik kom ze weinig tegen in elk geval
Oh reallyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Apart, in mijn vrienden kring zitten er al 3
leuk, nu komt ie hier naartoequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Apart, in mijn vrienden kring zitten er al 3
Waarom zit je dan in het zuiden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
In het zuiden zitten alleen maar tokkies en plebs uit Maastricht.
Ja, 1 stelletje en een vriend van mij is ook gayquote:
Enigequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet alweer deze vraag! Gevlucht en Limburg was het enigste land dat me wou hebben
Oh sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet alweer deze vraag! Gevlucht en Limburg was het enigste land dat me wou hebben
Weet ik niet houd me tegenwoordig op de vlakte om problemen te voorkomenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ookal gevlucht naar Limburg dus?
Vriend van mij dus ook al
Is het daar beter voor gays?
Oke oke, tja dat is kut manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet ik niet houd me tegenwoordig op de vlakte om problemen te voorkomen
Duidelijk, ik vroeg het mij alleen af omdat je het over naar limburg gaan had en een vriend van mij dat ook dus heeft gedaanquote:
Wat ik weet is dat ik niet zoveel homo's tegen kom als ergens anders.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Duidelijk, ik vroeg het mij alleen af omdat je het over naar limburg gaan had en een vriend van mij dat ook dus heeft gedaan
Daarvoor moet je denk ik toch in de randstad zijn jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat ik niet zoveel homo's tegen kom als ergens anders.
Klopt maar dan nog ik ben een tikkeltje anders als de meeste homo's. Als je een stukje van mij wil leren kennen moet je eens naar de film Rock n Rolla kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je denk ik toch in de randstad zijn ja
Film moet ik nog steeds een keer zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog ik ben een tikkeltje anders als de meeste homo's. Als je een stukje van mij wil leren kennen moet je eens naar de film Rock n Rolla kijken
Toen ik de film zag dacht ik van dit lijkt wel verrekte veel op hoe het er hier aan toe ging tot een tijd geleden dus hij is wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Film moet ik nog steeds een keer zien
Is het wat?
Oke binnenkort maar eens downloaden danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Toen ik de film zag dacht ik van dit lijkt wel verrekte veel op hoe het er hier aan toe ging tot een tijd geleden dus hij is wel goed denk ik.
Kom vechten danquote:
Hallo, ik wil Twi levend meetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Vrijdag in Amsterdam
Kom maar als je durft
Amsterdam is wel erg verquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Vrijdag in Amsterdam
Kom maar als je durft
kan tochquote:
Ohquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hem ook levend en gezond weg zien gaan.
Volgende week vrijdag, kom ik wel pas om 20.30 ofzo hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Vrijdag in Amsterdam
Kom maar als je durft
Is goed jonguhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag, kom ik wel pas om 20.30 ofzo hoor.
Ik kom gewoon in m'n Chivu-shirt, dan durft 'ie niet te slaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Vechten met Steven. Gewoon zijn rolstoel omkieperen.
Hij haat op Roemenen, want die pikken zijn werk in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in m'n Chivu-shirt, dan durft 'ie niet te slaan.
Elke Ajacied die Chivu haat, is geen Ajacied.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij haat op Roemenen, want die pikken zijn werk in.
Chivuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Elke Ajacied die Chivu haat, is geen Ajacied.
Wel chille speler. Litmanen, De Boertjes, Laudrup, Van de Sar, Davids, Stam, Overmars, Van der Meijde, Grygera, Mitea, Galasek, Van der Vaart, Sneijderquote:
Ik heb nog een cl shirt van Babangidaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel chille speler. Litmanen, De Boertjes, Laudrup, Van de Sar, Davids, Stam, Overmars, Van der Meijde, Grygera, Mitea, Galasek, Van der Vaart, Sneijder
De Mul
Wel een baasje ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een cl shirt van Babangida
Ja en zijn broertje Haruna was ooit een groot talent, kon naar Ajax en Barca, koos voor Barca en kwam laatst nog bij Vitesse uitquote:
Klopt ja. Niet echt een slechte speler. Jammer dat Manucharyan mislukt isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en zijn broertje Haruna was ooit een groot talent, kon naar Ajax en Barca, koos voor Barca en kwam laatst nog bij Vitesse uit
Kon nog naar Nec maar dat ging niet goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt ja. Niet echt een slechte speler. Jammer dat Manucharyan mislukt is
Dat is weer een ander broertjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef twi het volgende:
Die kleine Babangida heeft toch nog een tijdje bij Volendam gespeeld?
Echt hequote:
Hooligans bier tettenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Voetbal![]()
Hooligans![]()
Een voetbalwedstrijd duurt geen 90 minuten maar een hele dag![]()
Bazen uitspraak van gappie van mij die veelste vroeg is overleden
16jarige?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef kree het volgende:
owh geen leven hier meer zie ik al.
Effe kijken naar wat ik niet mag noemen
owh fuck het is eruit gehaald zo te zien nouja dm maar als je wil wetenquote:
Is legaal mijn leeftijd boeit dus niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er een hoop in de aanbieding hoe oud ben jij?
long gone!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef kree het volgende:
ook dood.
nouja slapen dan maar.
Waar zijn de tijden gebleven dat het 24/7 doorging hier?
Vertel dat maar hierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is legaal mijn leeftijd boeit dus niet.
30 en 16 is gewoon not done manquote:
boeit blijkbaar een hele hoop mensen hierzo.quote:
ja dat zei ik zelf al.quote:
Zolang het legaal steek ik mijner lul er gewoon en wie daar wat op tegen heeft... Daar heb ik dan weer geen zak mee te maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
boeit blijkbaar een hele hoop mensen hierzo.
zelfs als je alleen maar contact hebt via internet.
Dat je er constant zelf weer over begintquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat zei ik zelf al.
En je punt is?
Ben trouwens 28 maargoed
Stiekem wil hij wel maar is bang voor de reacties daarop.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je er constant zelf weer over begint
Wat is jouw punt?
Als je iets wil doen dan moet je het lekker doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stiekem wil hij wel maar is bang voor de reacties daarop.
Mijn punt is dat gewoon praten (chatten) met iemand die een stuk jonger is moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je er constant zelf weer over begint
Wat is jouw punt?
Juist gewoon doen. Mijn moreel is toch al verrot dus daar kunnen we niet echt iets zinnings over zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je iets wil doen dan moet je het lekker doen
Maar blijf er niet constant zelf over doorhameren
Oke het is legaal, maar moreel gezien gewoon niet goed
mijn moreel niet en dat probeer ik steeds te vertellen maar niemand snapt het blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Juist gewoon doen. Mijn moreel is toch al verrot dus daar kunnen we niet echt iets zinnings over zeggen.
Stop dan gewoon met dat gezever en ga je gangquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
mijn moreel niet en dat probeer ik steeds te vertellen maar niemand snapt het blijkbaar.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met dat gezever en ga je gang![]()
Zeker dat je geen gay bent je lijkt er bijna wel op...
Nouja precies wat ik heb.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nog geen 30, maar ik vind 19 al eng jong.
Vind iemand van 19 wel supertof en dit en dat, maar puur omdat ik dat "eng" vind (oké dat vind ik het altijd) zal ik nooit (tegenover heel misschien) een move maken. Als ze zelf heel obvious wat zou doen zou ik echter geen nee kunnen zeggen denk ik
Ik hoop gewoon iemand te vinden van max 4/5 jaar jonger.
ja hoor XXXXquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met dat gezever en ga je gang![]()
Zeker dat je geen gay bent je lijkt er bijna wel op...
Je denkt te makkelijk nu.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Typisch het volgende:
Zeiken over leeftijd als je iemand interessant vind.Grow a pair.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Typisch het volgende:
Zeiken over leeftijd als je iemand interessant vind.Grow a pair.
AARGH! Houd op met dat wijven gedragquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor XXXX
nee dus en ik vertel erover door totdat het begrepen wordt hier.
haha je lokt het zelf uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
AARGH! Houd op met dat wijven gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |