misgun mij mijn voedsel nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee liefde en daar moeten ze het maar mee doen
Hoi rokjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misgun mij mijn voedsel niet
First you need to come to the darkside.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misgun mij mijn voedsel niet
But we have BEER!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
First you need to come to the darkside.
Where we have cookies.
hoi tijnquote:
I invented the darksidequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
First you need to come to the darkside.
Where we have cookies.
Gelukkig heb je dat gemistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi tijn
nog wat interessants wat ik gemist heb?(op dat ene wat niet besproken mag worden na dan, want dat weet ik
)
vind het wel jammer eigenlijk, sensatiegeilerd dat ik benquote:
Ja mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi tijn
nog wat interessants wat ik gemist heb?(op dat ene wat niet besproken mag worden na dan, want dat weet ik
)
[SC Versieren moeilijk of niet #582] Waar Heloef een leuke jongen isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vind het wel jammer eigenlijk, sensatiegeilerd dat ik ben
Nou, er waren dus twee kraampjes van één ijstent op de boulevard. En bij eentje hadden we een ijsje met butterscotch-, pistache- en koekjesijs en een ijsje met banaan-, koekjes en straciatella. En toen vond ik het stom om bij de ene kraam nog een ijsje te kopen, dus toen heb ik bij de andere kraam nog twee ijsjes gekocht. Eéntje met nog meer koekjesijs en ééntje met bosvruchtenyoghurtijs. En er was een zonnetje, en een paar negers die meeuwen aan het bang maken waren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Vertel eens meer.
dat sowiesoquote:
ik raakte een beetje in de war, wil je dit niet weer doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[SC Versieren moeilijk of niet #582] Waar Heloef een leuke jongen is
En dan wat verder in het topic de foto![]()
Hoe bedoel je? nou raak ik confused as hellquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat sowieso![]()
[..]
ik raakte een beetje in de war, wil je dit niet weer doen
whutquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik heb nog wel iets. Ik heet tegenwoordig Dirk. Martijn is verboden tegenwoordig
het was hetzelfde topicquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? nou raak ik confused as hell
Martijn (een vereniging van pedo's) die heeft mijn naam misbruikt en is nu verboden.quote:
Klinkt als een gezellige middag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, er waren dus twee kraampjes van één ijstent op de boulevard. En bij eentje hadden we een ijsje met butterscotch-, pistache- en koekjesijs en een ijsje met banaan-, koekjes en straciatella. En toen vond ik het stom om bij de ene kraam nog een ijsje te kopen, dus toen heb ik bij de andere kraam nog twee ijsjes gekocht. Eéntje met nog meer koekjesijs en ééntje met bosvruchtenyoghurtijs. En er was een zonnetje, en een paar negers die meeuwen aan het bang maken waren.
En dat was het interessante verhaal.
oh zo ja.. zullen we ze slaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Martijn (een vereniging van pedo's) die heeft mijn naam misbruikt en is nu verboden.
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whut
[..]
het was hetzelfde topic
of zag ik iets over t hoofd dat ik MOEST lezen
Nee, nee Flips. Dit is alleen anderhalf uur. Kom op, denk je nu echt dat ik het hierbij hou op één dag?quote:
quote:
Vertel ons meer almachtige TWI!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee Flips. Dit is alleen anderhalf uur. Kom op, denk je nu echt dat ik het hierbij hou op één dag?
Ja en geld vragen als schade vergoeding. Ik dacht aan 1 miljoenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh zo ja.. zullen we ze slaan?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar ja, ik ga denk ik even nakend buiten lopen, t is hier belachelijk warm, ik kan het niet meer aan
misschien tot straks en sowieso tot gauw.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |