Waarom zit je dan in het zuiden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
In het zuiden zitten alleen maar tokkies en plebs uit Maastricht.
Ja, 1 stelletje en een vriend van mij is ook gayquote:
Enigequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet alweer deze vraag! Gevlucht en Limburg was het enigste land dat me wou hebben
Oh sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet alweer deze vraag! Gevlucht en Limburg was het enigste land dat me wou hebben
Weet ik niet houd me tegenwoordig op de vlakte om problemen te voorkomenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ookal gevlucht naar Limburg dus?
Vriend van mij dus ook al
Is het daar beter voor gays?
Oke oke, tja dat is kut manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet ik niet houd me tegenwoordig op de vlakte om problemen te voorkomen
Duidelijk, ik vroeg het mij alleen af omdat je het over naar limburg gaan had en een vriend van mij dat ook dus heeft gedaanquote:
Wat ik weet is dat ik niet zoveel homo's tegen kom als ergens anders.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Duidelijk, ik vroeg het mij alleen af omdat je het over naar limburg gaan had en een vriend van mij dat ook dus heeft gedaan
Daarvoor moet je denk ik toch in de randstad zijn jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat ik niet zoveel homo's tegen kom als ergens anders.
Klopt maar dan nog ik ben een tikkeltje anders als de meeste homo's. Als je een stukje van mij wil leren kennen moet je eens naar de film Rock n Rolla kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je denk ik toch in de randstad zijn ja
Film moet ik nog steeds een keer zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog ik ben een tikkeltje anders als de meeste homo's. Als je een stukje van mij wil leren kennen moet je eens naar de film Rock n Rolla kijken
Toen ik de film zag dacht ik van dit lijkt wel verrekte veel op hoe het er hier aan toe ging tot een tijd geleden dus hij is wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Film moet ik nog steeds een keer zien
Is het wat?
Oke binnenkort maar eens downloaden danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Toen ik de film zag dacht ik van dit lijkt wel verrekte veel op hoe het er hier aan toe ging tot een tijd geleden dus hij is wel goed denk ik.
Kom vechten danquote:
Hallo, ik wil Twi levend meetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Vrijdag in Amsterdam
Kom maar als je durft
Amsterdam is wel erg verquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Vrijdag in Amsterdam
Kom maar als je durft
kan tochquote:
Ohquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hem ook levend en gezond weg zien gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |