Ja nee jij bent nazi nu zie ik het.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon goede muziekDe foto in kwestie trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Dan nog snap ik het nietquote:
geeft niks, jij snapt nog wel meer nietquote:
Ja en?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geeft niks, jij snapt nog wel meer niet
quote:
quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij snapte hem ook al niet
Ik zit ook in andere topicsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Zo gewoon dat iedereen er wel is maar niet zegt zeker.
Ik heb gewoon niets te zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Zo gewoon dat iedereen er wel is maar niet iets zegt zeker.
Dan wordt het al gauw lastig, jaquote:
Wat voor muziek?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik zit ook lekker muziek te luisteren
quote:
deze liefdequote:
Dit nummer:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wordt het al gauw lastig, jaZeker als er meerdere mensen er last van hebben.
[..]
Wat voor muziek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg voedselquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb zoveel liefde te geven zou er een weeshuis mee kunnen voeden.
hallo makoquote:
he gatverquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb zoveel liefde te geven zou er een weeshuis mee kunnen voeden.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit nummer:Doet mij denken aan daft punkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat je fototoestel halen om wat leuke pics voor ons te schieten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hallo mako![]()
nu even heen en weer lopen, moment
Ik ben er nog steeds, post rustig verder.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou eigenlijk toen Twi pas binnen kwam.
Terechtequote:
Post je dan ook mee? Of alleen als het interessant is?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds, post rustig verder.
Alleen als het interessant is natuurlijk, maar alles wat ik zeg is meestal wel interessant. Bijvoorbeeld het verhaal van het geweldige ijsje op de boulevard vanavond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte
[..]
Post je dan ook mee? Of alleen als het interessant is?
Dat heb ik gemist. Vertel eens meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen als het interessant is natuurlijk, maar alles wat ik zeg is meestal wel interessant. Bijvoorbeeld het verhaal van het geweldige ijsje op de boulevard vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |