Volgende week vrijdag, kom ik wel pas om 20.30 ofzo hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Vrijdag in Amsterdam
Kom maar als je durft
Is goed jonguhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag, kom ik wel pas om 20.30 ofzo hoor.
Ik kom gewoon in m'n Chivu-shirt, dan durft 'ie niet te slaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Vechten met Steven. Gewoon zijn rolstoel omkieperen.
Hij haat op Roemenen, want die pikken zijn werk in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in m'n Chivu-shirt, dan durft 'ie niet te slaan.
Elke Ajacied die Chivu haat, is geen Ajacied.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij haat op Roemenen, want die pikken zijn werk in.
Chivuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Elke Ajacied die Chivu haat, is geen Ajacied.
Wel chille speler. Litmanen, De Boertjes, Laudrup, Van de Sar, Davids, Stam, Overmars, Van der Meijde, Grygera, Mitea, Galasek, Van der Vaart, Sneijderquote:
Ik heb nog een cl shirt van Babangidaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel chille speler. Litmanen, De Boertjes, Laudrup, Van de Sar, Davids, Stam, Overmars, Van der Meijde, Grygera, Mitea, Galasek, Van der Vaart, Sneijder
De Mul
Wel een baasje ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een cl shirt van Babangida
Ja en zijn broertje Haruna was ooit een groot talent, kon naar Ajax en Barca, koos voor Barca en kwam laatst nog bij Vitesse uitquote:
Klopt ja. Niet echt een slechte speler. Jammer dat Manucharyan mislukt isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en zijn broertje Haruna was ooit een groot talent, kon naar Ajax en Barca, koos voor Barca en kwam laatst nog bij Vitesse uit
Kon nog naar Nec maar dat ging niet goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt ja. Niet echt een slechte speler. Jammer dat Manucharyan mislukt is
Dat is weer een ander broertjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef twi het volgende:
Die kleine Babangida heeft toch nog een tijdje bij Volendam gespeeld?
Echt hequote:
Hooligans bier tettenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Voetbal![]()
Hooligans![]()
Een voetbalwedstrijd duurt geen 90 minuten maar een hele dag![]()
Bazen uitspraak van gappie van mij die veelste vroeg is overleden
16jarige?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef kree het volgende:
owh geen leven hier meer zie ik al.
Effe kijken naar wat ik niet mag noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |