Een kut bevoelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
En toch ga ik het proberen, vriendelijk bedankt.
Of ze duwen mijn vriendin aan, nog gezelliger.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je lekker chillen met ze terwijl je hun vriendin aandouwt
Wat is daar nou mis mee?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Waarom val ik altijd op meisjes met een shitload aan mannelijke vrienden?
Ach, wordt ze niet lui. En is ze al ingereden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ze duwen mijn vriendin aan, nog gezelliger.
Niks, alleen ideaal is anders. Maar niks is ideaal.quote:
grote man hoor jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Loef, lekker niet naar steven luisteren man, doe ik ook niet..
Niet te enthousiast.quote:
Nee ik scheur haar het liefst zelf open.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, wordt ze niet lui. En is ze al ingereden.
garpie toch heloef, je weet wie het zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
En toch ga ik het proberen, vriendelijk bedankt.
Jij was zeker zo'n kind dat zijn zakje chips ook helemaal voor zichzelf hield hè?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik scheur haar het liefst zelf open.
Tuurlijk man. Ik ken je toch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
garpie toch heloef, je weet wie het zegt
Kom je volgende week vrijdag ook drankje doen in Amsterdam?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n kind dat zijn zakje chips ook helemaal voor zichzelf hield hè?
Ja, vertrouw niemand, deel niks was mijn motto.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n kind dat zijn zakje chips ook helemaal voor zichzelf hield hè?
Even kijken of ik kan, ik werk meestal op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom je volgende week vrijdag ook drankje doen in Amsterdam?
Oke okequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Even kijken of ik kan, ik werk meestal op vrijdagavond.
Jammer he, wil je een zakdoekje?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic is ook niet meer wat het geweest is.
Natuurlijk, zoals een normaal mens heb ik emoties.quote:
Die gebruik ik alleen bij vrouwen.quote:
En nog neuk je nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |