Het is verzet naar dinsdagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al een beetje zin in maandagggg???
Ja dat zal echt perse zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hiho, perse dezelfde meid als gisteren die mij bediend..
Heb je al een beetje zin in dinsdaggggg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is verzet naar dinsdag![]()
Maandag moet ik naar de woningbouw ivm mn huisje. Echt die baan gaat goed zo
JAAAAAAAAAAAAAAAA lekker in de filequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al een beetje zin in dinsdaggggg?
En daarna weer op de terugweg lekker in de file!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA lekker in de fileen dan hele dag werken
ik zeg dat ze het express doet, dus laat mequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zal echt perse zijn!!!!!!
Iemand die je een keer niet over het hoofd ziet danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik zeg dat ze het express doet, dus laat me
zelf is ze niet veel groter, en ze heeft mooie euh.. ogen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand die je een keer niet over het hoofd ziet dan
Jullie zitten wel op 1 lijn danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zelf is ze niet veel groter, en ze heeft mooie euh.. ogen..
ik denk niet dat ze mij kan tillen, ze heeft niet van die sterke armen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie zitten wel op 1 lijn dan
Misschien kan ze je naar grote hoogtes brengen
Misschien kan ze jou haar keukentrapje lenen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze mij kan tillen, ze heeft niet van die sterke armen..
ik help haar wel, das eerlijker..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien kan ze jou haar keukentrapje lenen?
Je faalt sowieso wel gapquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Waarom val ik altijd op meisjes met een shitload aan mannelijke vrienden?
Dan stop ik er maar meteen mee.quote:
Jouw tijd komt nog wel knulquote:
Je zegt net dat ik toch wel faal, erg consistent ben je niet.quote:
Ik wil je gewoon geen kut gevoel bezorgen manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zegt net dat ik toch wel faal, erg consistent ben je niet.
En toch ga ik het proberen, vriendelijk bedankt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon geen kut gevoel bezorgen man
Kun je lekker chillen met ze terwijl je hun vriendin aandouwtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Waarom val ik altijd op meisjes met een shitload aan mannelijke vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |