minder tegen jezelf praten voortaan, dan lijkt het ook niet of iemand je mee vraagtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja lekker, ben ik klaar om de stad in te gaan kan niemand opeens, wat is deze?
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja lekker, ben ik klaar om de stad in te gaan kan niemand opeens, wat is deze?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
minder tegen jezelf praten voortaan, dan lijkt het ook niet of iemand je mee vraagt
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
minder tegen jezelf praten voortaan, dan lijkt het ook niet of iemand je mee vraagt
Alles kan!quote:
Ik niet heb centjes om te stappen !quote:
Alles nu al op? Gat in je hand?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet heb centjes om te stappen !
Alles? 1) ik krijg niet zo veel, 2) ik heb rekeningen en 3) mijn geld komt pas maandag hoorquote:
Ben bij 2 meetings geweest waar we elkaar tegen gekomen zijn. En we hebben in de zelfde sc actief gepost. Vraag maar naar ook_gek aan hem. Ben bang dat er hele verhalen komen over dat ik niet spoorquote:
Jup dit dus!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, daar kende ik Ook_Gek vanPeu, hij en ik komen van PTA
Aii, das naar dat het pas zo laat komt...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles? 1) ik krijg niet zo veel, 2) ik heb rekeningen en 3) mijn geld komt pas maandag hoor
Eerste week van de maand?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii, das naar dat het pas zo laat komt...
Je spoort ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben bij 2 meetings geweest waar we elkaar tegen gekomen zijn. En we hebben in de zelfde sc actief gepost. Vraag maar naar ook_gek aan hem. Ben bang dat er hele verhalen komen over dat ik niet spoor
[..]
Jup dit dus!
Normaal komt je geld vóór al je rekeningen, toch. En alle rekeningen komen vóór het begin van de maand (dus het einde van de maand daarvoor).quote:
Ja maar bij de sociale dienst doen ze graag alles andersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normaal komt je geld vóór al je rekeningen, toch. En alle rekeningen komen vóór het begin van de maand (dus het einde van de maand daarvoor).
Hoi mooierdquote:
Capslockdag was gisteren hoorquote:
Ze willen je leren met geld om te gaan? Dat vind ik wel lief.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar bij de sociale dienst doen ze graag alles anders
Enorm lief maar dat bedoelt ze nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze willen je leren met geld om te gaan? Dat vind ik wel lief.
Dat wil ik ook wel graag wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |