quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sla je kapot met mn voet jonge
Wat, je traint 2 keer per dag?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg in de ochtend soort van prive les en s'avonds met een groep mee
Jaquote:
Beest, ben van plan dit 1 of max 2 keer in de week te doen als het chill is totdat american football weer begint en dan daarnaast gewoon 3keer in de week krachttrainingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja![]()
2 a 3x per week
Was net weer begonnen tot ik ziek werd maar vanaf volgende week ga ik weer beginnen
haha doe je dat ja ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beest, ben van plan dit 1 of max 2 keer in de week te doen als het chill is totdat american football weer begint en dan daarnaast gewoon 3keer in de week krachttraining
Was vorig jaar begonnen maar 2 maand geleden weer gestopt wegens enkelblessure, nog steeds niet helemaal optimaal maar het trekt weer bij. Wil in september weer gaan beesten. Ben ondertussen 14 kilo zwaarder dan wat ik in september was toen ik begonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha doe je dat ja ?
Buurjongen van mij heeft nog in Amerika gespeeld
Dempsy Tamara
Sowieso Amerikaans Footballquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was vorig jaar begonnen maar 2 maand geleden weer gestopt wegens enkelblessure, nog steeds niet helemaal optimaal maar het trekt weer bij. Wil in september weer gaan beesten. Ben ondertussen 14 kilo zwaarder dan wat ik in september was toen ik begon
Amsterdam heeft ook 2 teamsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso Amerikaans Football![]()
toen mijn ouders in Amerika woonde hadden ze een skybox van het bedrijf bij de Atlanta Falcons
Ja maar dat is een stuk minderquote:
Ik ga dat eens bekijken want als het goed is speelt die bekende van mij bij de Crusadersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Tullipbowl word binnenkort gespeeld in Amsterdam gespeeld trouwens. Zeg maar de finale van de seizoenscompetitie. Entree was 3 of 5 eu ofzo, misschien wel leuk om te checken voor je
aandacht te kort ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef formerjellybean het volgende:
ik groette ook al maar schijnbaar weten ze even niet hoe dat moet
minder tegen jezelf praten voortaan, dan lijkt het ook niet of iemand je mee vraagtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja lekker, ben ik klaar om de stad in te gaan kan niemand opeens, wat is deze?
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja lekker, ben ik klaar om de stad in te gaan kan niemand opeens, wat is deze?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
minder tegen jezelf praten voortaan, dan lijkt het ook niet of iemand je mee vraagt
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
minder tegen jezelf praten voortaan, dan lijkt het ook niet of iemand je mee vraagt
Alles kan!quote:
Ik niet heb centjes om te stappen !quote:
Alles nu al op? Gat in je hand?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet heb centjes om te stappen !
Alles? 1) ik krijg niet zo veel, 2) ik heb rekeningen en 3) mijn geld komt pas maandag hoorquote:
Ben bij 2 meetings geweest waar we elkaar tegen gekomen zijn. En we hebben in de zelfde sc actief gepost. Vraag maar naar ook_gek aan hem. Ben bang dat er hele verhalen komen over dat ik niet spoorquote:
Jup dit dus!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, daar kende ik Ook_Gek vanPeu, hij en ik komen van PTA
Aii, das naar dat het pas zo laat komt...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles? 1) ik krijg niet zo veel, 2) ik heb rekeningen en 3) mijn geld komt pas maandag hoor
Eerste week van de maand?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii, das naar dat het pas zo laat komt...
Je spoort ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben bij 2 meetings geweest waar we elkaar tegen gekomen zijn. En we hebben in de zelfde sc actief gepost. Vraag maar naar ook_gek aan hem. Ben bang dat er hele verhalen komen over dat ik niet spoor
[..]
Jup dit dus!
Normaal komt je geld vóór al je rekeningen, toch. En alle rekeningen komen vóór het begin van de maand (dus het einde van de maand daarvoor).quote:
Ja maar bij de sociale dienst doen ze graag alles andersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normaal komt je geld vóór al je rekeningen, toch. En alle rekeningen komen vóór het begin van de maand (dus het einde van de maand daarvoor).
Hoi mooierdquote:
Capslockdag was gisteren hoorquote:
Ze willen je leren met geld om te gaan? Dat vind ik wel lief.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar bij de sociale dienst doen ze graag alles anders
Enorm lief maar dat bedoelt ze nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze willen je leren met geld om te gaan? Dat vind ik wel lief.
Dat wil ik ook wel graag wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |