Jawel, alleen ik heb nog nooit geneukt met wederzijds goed vinden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik heb nog nooit geneukt met wederzijds goed vinden.
Niks mis meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Is het vreemd wat ik zeg? Iedereen verdooft wel eens vrouw voor eigen plezier toch?
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Is het vreemd wat ik zeg? Iedereen verdooft wel eens vrouw voor eigen plezier toch?
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Fijn om te weten.quote:
Soms is flink slaan ook voldoende hoor. Je hoeft niet altijd naar de paardenmiddelen te grijpen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Fijn om te weten.![]()
Vorig week heeft een oom voor mij een sterk kruidenmengsel meegenomen uit Brazilie, ze zijn knock-out binnen 2 seconden. Ik ga die vanavond maar weer eens gebruiken.
Ze zien huilen is ook wel geiler eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms is flink slaan ook voldoende hoor. Je hoeft niet altijd naar de paardenmiddelen te grijpen.
Ik vind het leukste als ze gaan schreeuwen enzo! Zo intensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zien huilen is ook wel geiler eigenlijk.
Laatste keer gilde jij alleenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het leukste als ze gaan schreeuwen enzo! Zo intens
Ik zou ook gillen in die situatie.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar goed, toen stonden jullie daar ook zo met zijn drieën!
????quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral jou vond ik intimiderend, met je rondzwaaiende Kris.
dat is wel des foks inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het huilen. Ik weet het.
Daarom blijf ik veilig achter de pc.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Murs paaltje komt wel verder dan het puntje
sonne?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Al deze billenkoekpraat doet me aan Sonne en Sinosappel denken
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Uitgescholden worden voor kaalkopje als je naar de dropkick murphy's luistert![]()
Prachtig
Door een andere homo naar aanleiding van mijn kiekje op het profiel hele discussie met die gastquote:
nazi-gay?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Door een andere homo naar aanleiding van mijn kiekje op het profiel hele discussie met die gast![]()
Een racistische homo dat ben ik!
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het niet op neonazi's dat weet je
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Door een andere homo naar aanleiding van mijn kiekje op het profiel hele discussie met die gast![]()
Een racistische homo dat ben ik!
Is gewoon goede muziekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]neonazi.
goed idee wel, om die muziek op te zetten.
Ja nee jij bent nazi nu zie ik het.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon goede muziekDe foto in kwestie trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Dan nog snap ik het nietquote:
geeft niks, jij snapt nog wel meer nietquote:
Ja en?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geeft niks, jij snapt nog wel meer niet
quote:
quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij snapte hem ook al niet
Ik zit ook in andere topicsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Zo gewoon dat iedereen er wel is maar niet zegt zeker.
Ik heb gewoon niets te zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Zo gewoon dat iedereen er wel is maar niet iets zegt zeker.
Dan wordt het al gauw lastig, jaquote:
Wat voor muziek?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik zit ook lekker muziek te luisteren
quote:
deze liefdequote:
Dit nummer:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wordt het al gauw lastig, jaZeker als er meerdere mensen er last van hebben.
[..]
Wat voor muziek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg voedselquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb zoveel liefde te geven zou er een weeshuis mee kunnen voeden.
hallo makoquote:
he gatverquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb zoveel liefde te geven zou er een weeshuis mee kunnen voeden.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit nummer:Doet mij denken aan daft punkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat je fototoestel halen om wat leuke pics voor ons te schieten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hallo mako![]()
nu even heen en weer lopen, moment
Ik ben er nog steeds, post rustig verder.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou eigenlijk toen Twi pas binnen kwam.
Terechtequote:
Post je dan ook mee? Of alleen als het interessant is?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds, post rustig verder.
Alleen als het interessant is natuurlijk, maar alles wat ik zeg is meestal wel interessant. Bijvoorbeeld het verhaal van het geweldige ijsje op de boulevard vanavond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte
[..]
Post je dan ook mee? Of alleen als het interessant is?
Dat heb ik gemist. Vertel eens meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen als het interessant is natuurlijk, maar alles wat ik zeg is meestal wel interessant. Bijvoorbeeld het verhaal van het geweldige ijsje op de boulevard vanavond.
misgun mij mijn voedsel nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee liefde en daar moeten ze het maar mee doen
Hoi rokjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misgun mij mijn voedsel niet
First you need to come to the darkside.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misgun mij mijn voedsel niet
But we have BEER!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
First you need to come to the darkside.
Where we have cookies.
hoi tijnquote:
I invented the darksidequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
First you need to come to the darkside.
Where we have cookies.
Gelukkig heb je dat gemistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi tijn
nog wat interessants wat ik gemist heb?(op dat ene wat niet besproken mag worden na dan, want dat weet ik
)
vind het wel jammer eigenlijk, sensatiegeilerd dat ik benquote:
Ja mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi tijn
nog wat interessants wat ik gemist heb?(op dat ene wat niet besproken mag worden na dan, want dat weet ik
)
[SC Versieren moeilijk of niet #582] Waar Heloef een leuke jongen isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vind het wel jammer eigenlijk, sensatiegeilerd dat ik ben
Nou, er waren dus twee kraampjes van één ijstent op de boulevard. En bij eentje hadden we een ijsje met butterscotch-, pistache- en koekjesijs en een ijsje met banaan-, koekjes en straciatella. En toen vond ik het stom om bij de ene kraam nog een ijsje te kopen, dus toen heb ik bij de andere kraam nog twee ijsjes gekocht. Eéntje met nog meer koekjesijs en ééntje met bosvruchtenyoghurtijs. En er was een zonnetje, en een paar negers die meeuwen aan het bang maken waren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Vertel eens meer.
dat sowiesoquote:
ik raakte een beetje in de war, wil je dit niet weer doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[SC Versieren moeilijk of niet #582] Waar Heloef een leuke jongen is
En dan wat verder in het topic de foto![]()
Hoe bedoel je? nou raak ik confused as hellquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat sowieso![]()
[..]
ik raakte een beetje in de war, wil je dit niet weer doen
whutquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik heb nog wel iets. Ik heet tegenwoordig Dirk. Martijn is verboden tegenwoordig
het was hetzelfde topicquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? nou raak ik confused as hell
Martijn (een vereniging van pedo's) die heeft mijn naam misbruikt en is nu verboden.quote:
Klinkt als een gezellige middag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, er waren dus twee kraampjes van één ijstent op de boulevard. En bij eentje hadden we een ijsje met butterscotch-, pistache- en koekjesijs en een ijsje met banaan-, koekjes en straciatella. En toen vond ik het stom om bij de ene kraam nog een ijsje te kopen, dus toen heb ik bij de andere kraam nog twee ijsjes gekocht. Eéntje met nog meer koekjesijs en ééntje met bosvruchtenyoghurtijs. En er was een zonnetje, en een paar negers die meeuwen aan het bang maken waren.
En dat was het interessante verhaal.
oh zo ja.. zullen we ze slaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Martijn (een vereniging van pedo's) die heeft mijn naam misbruikt en is nu verboden.
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whut
[..]
het was hetzelfde topic
of zag ik iets over t hoofd dat ik MOEST lezen
Nee, nee Flips. Dit is alleen anderhalf uur. Kom op, denk je nu echt dat ik het hierbij hou op één dag?quote:
quote:
Vertel ons meer almachtige TWI!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee Flips. Dit is alleen anderhalf uur. Kom op, denk je nu echt dat ik het hierbij hou op één dag?
Ja en geld vragen als schade vergoeding. Ik dacht aan 1 miljoenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh zo ja.. zullen we ze slaan?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar ja, ik ga denk ik even nakend buiten lopen, t is hier belachelijk warm, ik kan het niet meer aan
misschien tot straks en sowieso tot gauw.![]()
Nou als je al een uur met je ijsje gaat zitten vul je bijv, al gauw een dag, maar mijn waarde Twi, vertel meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee Flips. Dit is alleen anderhalf uur. Kom op, denk je nu echt dat ik het hierbij hou op één dag?
Snarfjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
ik faal echt hard in winkelen.... heb 5 uur gewinkeld en de score is: 2 paar schoenen en een theekistje....
had vet een hele zomergarderobe nodig en pumpjes....
wordt binnenkort verplicht de rest scoren
en wil zon broekpak... vind t verschrikkelijk, maar ergens heeft t ook wel wat
Zie hier het voorbeeld van vrouwen daarom neem ik ze nooit mee als ik ga winkelenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
ik faal echt hard in winkelen.... heb 5 uur gewinkeld en de score is: 2 paar schoenen en een theekistje....
broekpakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
Ze post vast vanaf dat feest jaquote:
ja ik ook, maar had t gepast... gewoon uit nieuwsgierigheid... en t zat zooo lekker...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
broekpakik vind die dingen zo lelijk he
Mijn zussen zijn daar ook goed in:Uuuurenlang winkelen om vervolgens met niks naar huis te gaan -_-quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dinnetjes op superduper feesje YEAH BABY - met Destiny, Marjolotte en 6 andere vrienden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn daar ook goed in:Uuuurenlang winkelen om vervolgens met niks naar huis te gaan -_-Alles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ghehe nee ben gewoon thuisquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dinnetjes op superduper feesje YEAH BABY - met Destiny, Marjolotte en 6 andere vrienden.
Gepost vanaf mijn HTC Desire.
Nog beterquote:
Ik vond het wel interessant genoeg, nu is het jouw beurt voor een interessant verhaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
Nou als je al een uur met je ijsje gaat zitten vul je bijv, al gauw een dag, maar mijn waarde Twi, vertel meer
Jij bent toch gay?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Had ik al verteld dat ik zojuist in de stad heb zitten flirten met een blonde chick?
Heb je haar nummer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Had ik al verteld dat ik zojuist in de stad heb zitten flirten met een blonde chick?
En ditquote:
Beter ga je wingmannen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik kwam vanmiddag een vriendinnetje tegen die ik al een half jaar niet gezien had door omstandigheden. Aangezien wij dezelfde kant op moesten reizen, konden wij heel de reis bijpraten. Uiteindelijk kwamen wij bij onze bestemming aan en hebben we nog even nummers uitgewisseld om vervolgens elkaar gedag te zeggen. Daarna mocht ik een tentamen maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant genoeg, nu is het jouw beurt voor een interessant verhaal.
Klopt maar had niks beters te doenquote:
Wou ze geven heb het verzoek afgeslagen vond ze niet zo tofquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je haar nummer?
[..]
En dit
Veel mensen gaan je vervloeken nuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt maar had niks beters te doen
[..]
Wou ze geven heb het verzoek afgeslagen vond ze niet zo tof
Slank dikke tetten lang blond haar ja Tijn gaat nu vloekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel mensen gaan je vervloeken nu
Oa Tijntje denk ik
Ja want dat is precies mijn smaakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Slank dikke tetten lang blond haar ja Tijn gaat nu vloeken
Heb jij serieus echt nog een voorkeur ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |