true, flipschatje is cool. en lekker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb flippiee gezien en flippiee is echt![]()
En ze is gewoon tof
Ja het ging ook redelijk onverwachtsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Zeg nooit nooit he
[..]
Dat valt mij ook steeds vaker op
Ziet het ook wel vaker fout gaan maar dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Zeg nooit nooit he
[..]
Dat valt mij ook steeds vaker op
je bent weer terug...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Dat zou best kunnen jaquote:
Zij blijquote:
Thanks dawgquote:
Haha ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het ging ook redelijk onverwachts![]()
Maar ze is wel erg lief en leuk
Vertel het volgende week wel tijdens het eten
Hehe ja ach dat "hoort" erbijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ziet het ook wel vaker fout gaan maar dat is weer een ander verhaal
Daar doe ik het voorquote:
En jij als flufferquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dit zou best eens de eerste FOK! gangbang kunnen worden als ik het zo lees. Met Flips in de hoofdrol.
Sowiesoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks dawg
[..]
Haha ik ben benieuwd.
Nog een reden om te gaan eten dus
[..]
Hehe ja ach dat "hoort" erbij
Helaas heb ik de regel:"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dit zou best eens de eerste FOK! gangbang kunnen worden als ik het zo lees. Met Flips in de hoofdrol.
Ah gezellig!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Kom je langs Zaantje met de trein of moet ik naar jou toe komen met de bus, reizen we samen wel
En met Fok!sters?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas heb ik de regel:"
Niet neuken met FOK!kers.
Spelbreker ftw
[..]
Ah gezellig!Euhm ik kan wel langs zaantje komen. Ik weet niet zo goed wat handiger is.
Damnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spelbreker ftw
Is beide even lang dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spelbreker ftw
[..]
Ah gezellig!Euhm ik kan wel langs zaantje komen. Ik weet niet zo goed wat handiger is.
Ook nietquote:
quote:
Dan doen we zaantje welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is beide even lang dus maakt niet uit
Zoiets zei steven ook. Kijk hem nu gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spelbreker ftw
Coolquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet
[..]
[..]
Dan doen we zaantje wel
ben nu pas met de 3e bezig dus dat valt mee, en dat in 10jaar FOK!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets zei steven ook. Kijk hem nu gaan
Ohja alle regels zijn te brekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets zei steven ook. Kijk hem nu gaan
Mooi gemiddelde manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Cool
[..]
ben nu pas met de 3e bezig dus dat valt mee, en dat in 10jaar FOK!
Ikke niet, ik heb alleen de regel dat ik het niet met mannen doequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ach iedereen heeft de regel ik doe het niet met tijnbrein
Ja pas met dit account ben ik ermee begonnen, daarvoor vond ik het engquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja alle regels zijn te breken
[..]
Mooi gemiddelde man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |