Curb stomp?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
Wat een gekkigheid, er ligt hier iemand beneden met een opengebroken schedel ofzo.
Een van de werklui. Ik dacht even dat er een lijk lag.
Neeee ik date niet online.quote:
Ik kan niet eens een gesprek voeren met mensen die een lagere opleiding dan hbo hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
Nooit met een kapster daten eskavee. Die wil alleen maar jouw kapsel ruïneren.
er is iets mis met jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een gesprek voeren met mensen die een lagere opleiding dan hbo hebben.
Waarom praten wij dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een gesprek voeren met mensen die een lagere opleiding dan hbo hebben.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Neeee ik date niet online.![]()
Had alleen toen het net uit was in een chagrijnige bui zo'n profiel aangemaakt. En net kreeg ik een mailtje dat ik dit weekend gratis dr op mag (ga er echt niet voor betalen), dus keek even wat er ondertussen was gebeurd. Lekker keihard janken. Al was het wat, ik ga echt met zo'n wildvreemd wijf die overduidelijk op zoek is naar een relatie afspreken. Aufsältzen.
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Skv het volgende:
HOLYCRAPFUCKINGTYFUS. Je kan op Lexa ook je 'perfect match' zoeken. Díe zijn LELIJK.!
MBO'er meldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
HOLYCRAPFUCKINGTYFUS. Je kan op Lexa ook je 'perfect match' zoeken. Díe zijn LELIJK.!
De DT-regel wordt alleen op HBO en hoger onderwezen, dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
MBO'er meld
Ik voelde altijd al dat we langs elkaar heen praatte
d-t-dt is overrated, alsof iemand mij niet begreepquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De DT-regel wordt alleen op HBO en hoger onderwezen, dat is wel duidelijkAlsmede de juiste meervoudsvervoegingen.
"Student" dierverzorgingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Skv het volgende:
Allemaal lui die 'student' zijn en in 'Nijverdal' ofzo wonen.
Alsof daar een uni zit.!
Het enige wat ik begrijp is dat je niet de moeite neemt om fatsoenlijk te spellen. Met je MBO-hoofd!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef shifto het volgende:
[..]
d-t-dt is overrated, alsof iemand mij niet begreep
Weetje hoeveel mensen mij dat al hebben proberen bij te brengen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het enige wat ik begrijp is dat je niet de moeite neemt om fatsoenlijk te spellen. Met je MBO-hoofd!
Niet weten dat ze 20 gram per dag wegscheptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:25 schreef Skv het volgende:
! lijntje1983.
Dan heet je Marjolijn en maak je daar heel 'speels' 'lijntje' van. Das leuk als je 12 bent. Maar als je uit fucking 1983 komt en dus bijna 30 bent mag je daar wel mee ophouden.!
Misschien wel een zware drugsgebruikerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:25 schreef Skv het volgende:
! lijntje1983.
Dan heet je Marjolijn en maak je daar heel 'speels' 'lijntje' van. Das leuk als je 12 bent. Maar als je uit fucking 1983 komt en dus bijna 30 bent mag je daar wel mee ophouden.!
Met zo'n joekel van een sleutelbos om maar genoeg pepscheppen bij de hand te hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet weten dat ze 20 gram per dag wegschept
Pepquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Met zo'n joekel van een sleutelbos om maar genoeg pepscheppen bij de hand te hebben.
Allebei viez.quote:
Als ze in Nijverdal woont is de kans nog groot ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Met zo'n joekel van een sleutelbos om maar genoeg pepscheppen bij de hand te hebben.
Staphorst.quote:
Netflipper misbruikte krachtenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:47 schreef Skv het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1837452/
Wtf is dit? Topic gedelete ofzo?
Ben je gedumpt door je vriendje dat je hier post Ronalstinho?quote:
nee. Ik wou even op zoek naar die moraalridderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je gedumpt door je vriendje dat je hier post Ronalstinho?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je gedumpt door je vriendje dat je hier post Ronalstinho?
*aai*quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Ik wou even op zoek naar die moraalridder
nice man!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:56 schreef WasMachinator het volgende:
Brakheid bier alles, en omg Justice was echt awesome vannacht
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Crutch het volgende:
Ik gebruik alleen niet altijd smileys, dat is het verschil.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:51 schreef shifto het volgende:
Nou, dan ga ik maar naar huis! Nja, eerst ff boodschappies doen
Waar de fuck gaat dit over, wat heeft ie gedaan of wat niet!?!?1??!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
crutch heeft ons zacht en soepel bij kop en kont gepakt en ons eruit gezet.
Ik kan crutch nooit zo goed inschatten. soms denk ik Wtf swa.
Maar zoals nu is hij dan weer buitenproportioneel relaxed.
HARA, kom dat eens uitleggen?
Gezegd dat ze maar ergens anders moeten gaan slowchatten, hier bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar de fuck gaat dit over, wat heeft ie gedaan of wat niet!?!?1??!
Ons naar de oude vertrouwde speeltuin terug gestuurd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar de fuck gaat dit over, wat heeft ie gedaan of wat niet!?!?1??!
Mag toch wel een keer mijn waardering uitspreken als dat op zijn plaats is?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een stel dramaqueens zijn jullie ook hè
Zonder luchtgaatjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef Crutch het volgende:
Ik zou Shifto en Mur wel in een doosje willen doen.
Ik snap het gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag toch wel een keer mijn waardering uitspreken als dat op zijn plaats is?
Nou, dat lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Crutch het volgende:
HAHA EN DAN VOOR DE DEUR ZETTEN BIJ HARA EN DAN AANBELLEN EN SNEL WEGRENNEN! LOLLEREINZ!!!
Ik verwachtte edits en een boze crutch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.
sc scs cs csc sc
hey ga eens in je sc scen
ok
?!!?!!?!?!?!?!?!?!
SNAHAHA EN HARA UITSTAMPEN EN DAN HEEFT ZE ALLEMAAL MUR EN SHIFT AAN HAAR SCHOEN WHAHAHWHWAHGN ESLNGIESquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Crutch het volgende:
HAHA EN DAN VOOR DE DEUR ZETTEN BIJ HARA EN DAN AANBELLEN EN SNEL WEGRENNEN! LOLLEREINZ!!!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwachtte edits en een boze crutch.
quote:SNAHAHA EN HARA UITSTAMPEN EN DAN HEEFT ZE ALLEMAAL MUR EN SHIFT AAN HAAR SCHOEN WHAHAHWHWAHGN ESLNGIES
Ja gadverdamme. Ik heb thuis meestal blote voeten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwachtte edits en een boze crutch.
[..]
SNAHAHA EN HARA UITSTAMPEN EN DAN HEEFT ZE ALLEMAAL MUR EN SHIFT AAN HAAR SCHOEN WHAHAHWHWAHGN ESLNGIES
Nee hoor, want ik kende crutch eerder als mod.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch is echt nooit boos of chagrijnig, jullie hebben er een beetje moeite mee om in te zien dat Crutch niet alleen het SC-vriendje is maar soms ook modEn dan gelijk moord en brand als je je klep eens moet houden
Ik vind het wel grappig.
Deze reactie was inderdaad beter, Mur
Neenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik kende crutch eerder als mod.
En ik kan niet tegen mensen die geen gruwelijke haat in zich hebben.
Hihi, wil jij een stukje haat in je hara?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen![]()
Maarja, als Crutch jullie voor mijn deur aflevert ontkom ik er niet aan vrees ik.
hear hearquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Crutch het volgende:
Ik heb maar één ergernis, medeweggebruikers.
heuj, daar is kakhiel weer.quote:
Als dit in jouw ogen correct Nederlands is, dan snap ik wel dat die 'chick' jou arrogant vond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Skv het volgende:
Ik heb zo kankerveel gedaan he? Ik heb eerst 300 adresdingen handmatig opgezocht op het CBS en toen heb ik die allemaal in een excelding gezet en daarna heb ik in de surveywaarden opgezocht die in de tabel moesten maaaaaaaar toen moest ie ineens in een csv met komma's in plaats van verschillende rijen en toen was ik nog vergeten dat per case er 2 respondenten moesten dus moest ik dat allemaal gaan frommelen in de voor- en achternaamvelden maar daarna was het er in en heb ik 300 wachtwoorden gemaakt en die weer geexporteerd naar csv en toen omgezet naar gewoon excel en daarna een brief gemaakt en de wachtwoorden in mn eerste slide gezet en toen naar word en met briefhoofden en mailmerge heb ik toen de wachtwoorden in de brieven gezet en de adressen ook en als ze nu naar de website uit mijn brief gaan en ze voeren de code in die er staat dan staat er direct zo van HALLLO WELKOM <MENEERzijnnaam> VAN <ORGANISATIENAAM> bij deze enquete.
En toen belde ik naar de postophaalmeneer en die komt woensdag mijn 300 brieven ophalen. En dan gaat ie ze invouwen en versturen naar de respondenten.
Zininbier
Wie de neuk ben jij dan weerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Als dit in jouw ogen correct Nederlands is, dan snap ik wel dat die 'chick' jou arrogant vond.
hmmmquote:
Ik ben mezelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij dan weer
En dit is niet arrogant. Dit is weekendzinin.
Nou, ben ik even blij dan dat die post een directe reflectie is van mijn taalkundig inzicht en kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik ben mezelf.Ik zei ook niet dat wat jouw post arrogant is. Ik zei dat het niet verwonderlijk zou zijn als iemand jouw 'correcte gelul' voor arrogantie aanziet als die post een voorbeeld is van jouw 'correcte gelul'. Die post komt namelijk niet eens in de buurt van correct Nederlands.
Pas op! Mangler staat onder mijn bescherming.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij dan weer
En dit is niet arrogant. Dit is weekendzinin.
Mengelequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op! Mangler staat onder mijn bescherming.
Dit ook niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik ben mezelf.Ik zei ook niet dat wat jouw post arrogant is. Ik zei dat het niet verwonderlijk zou zijn als iemand jouw 'correcte gelul' voor arrogantie aanziet als die post een voorbeeld is van jouw 'correcte gelul'. Die post komt namelijk niet eens in de buurt van correct Nederlands.
Hé, wacht eens even jij. Je trekt een wildvreemde hier naartoe en dan ga je ons af lopen bitchen, terwijl je normaal altijd kruipt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
Mangler, moet ik crutch en SKV voor je openscheuren?
Squatten dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn stoel is kapot, hij zakt steeds weer naar beneden
quote:
Maar manglerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Hé, wacht eens even jij. Je trekt een wildvreemde hier naartoe en dan ga je ons af lopen bitchen, terwijl je normaal altijd kruipt?Zo werkt dat niet, Murretje.
Terug in je kooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Maar manglerSorry meneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga wel weer weg
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet nog douchen en mn bed doen en ditdat maar ik heb geen zin want ik ben ziek en zielig.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op! Mangler staat onder mijn bescherming.
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.quote:
Wij kunnen wel iets regelen toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.
Hoe iemand zich schriftelijk uit is vaak wel een indicatie van iemand zijn taalkundig inzicht en kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, ben ik even blij dan dat die post een directe reflectie is van mijn taalkundig inzicht en kunnen.. 'Correct gelul' vindt per definitie niet plaats op een forum. Of je moet smileys zien als e non-verbale communicatie die normaal tijdens het 'correcte gelul' plaatsvindt. Maar dat werkt niet ook niet.
Ik ben in het verleden weleens gedumpt, telt dat ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden weleens gedumpt, telt dat ook?
Nou als ik niet welkom ben, ga ik wel weer weg.quote:
Voor hij hier welkom is kan ie beter niet komen binnen walsen met een negatieve post op onze Skvquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor hij hier welkom is kan ie beter niet komen binnen walsen met een negatieve post op onze Skv
Whatever. Nogal een achterlijke binnenkomer iig.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
Verder klopt het welwas niet echt een mooie binnenkomer.
Ja, maar iedereen vindt hem stom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef Crutch het volgende:
Ik kwam de versierenreeks binnen met: "mylifeisgay" over mylifeisgrey.
En toen ging ik in die reeks posten.
Ja en dan zelf ook niet eens correct Nederlands typen in je post over het niet correcte taalgebruik van Skv.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen vindt hem stom.
Ik zeg alleen dat het stom is om zo binnen te komen vallen als je eigenlijk gewoon mee wil posten.
Ja, wat verwacht je dan hèquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je leest het, je hebt nu al een reputatie om op te vijzelen.
Haha, nee hoor ik heb een relatie dus ik hoor hier sowieso niet tussen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je leest het, je hebt nu al een reputatie om op te vijzelen.
Vrijwel niemand van ons is ontopic.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha, nee hoor ik heb een relatie dus ik hoor hier sowieso niet tussen.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, ze heeft geluk dat we aardig zijn hier
Touchéquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha, nee hoor ik heb een relatie dus ik hoor hier sowieso niet tussen.
Sorry ik was iets te snel, jullie kunnen het me vergeven? Ik ben stiekem wel heel aardig hoor.![]()
Ik telde jou niet mee, omdat jij haar binnenbracht via je pener.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.![]()
Ze heeft nu enkel geluk dat het een lekker wijf is, dat ik haar niet helemaal kapot bash.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik telde jou niet mee, omdat jij haar binnenbracht via je pener.
Dankjewelquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal je even wat vertellen over ons
Crutch en ik zijn superknap en slim
Skv is de grootste hosselbaas, kan niet alleen zijn en schrijft leuke teksten
Cue steekt hem elke week ergens anders in
Muahaha is neutraal, als je niet goed oplet zie je hem niet
Murdera slacht mensen ritueel af maar is bang voor naalden
Shifto maakt ruzie in de kroeg, is gefriendzoned door Mohmi 10 jaar geleden en hij en Murdera geilen op elkaar
Mohmi was er veel maar nu met haar nieuwe baan is ze ons vergeten
Mohmi is alto met SicSicSic, en SicSicSic heeft zijn eigen huis gekocht na een relatie van 10 jaar
Wasmachinnator oid wilde de ex van zijn vriend maar hij onderneemt niets en mocht daarna niet meer van zijn vriend. Hij is lief eitje
Veel plezier met ons
straight to the OPquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Shifto maakt ruzie in de kroeg, is gefriendzoned door Mohmi 10 jaar geleden en hij en Murdera geilen op elkaar
Mohmi is alto met SicSicSic, en SicSicSic heeft zijn eigen huis gekocht na een relatie van 10 jaar
Wasmachinnator oid wilde de ex van zijn vriend maar hij onderneemt niets en mocht daarna niet meer van zijn vriend. Hij is lief eitje
Veel plezier met ons
Bedankt voor de samenvatting!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Veel plezier met ons
Haha, jullie komen gewoon voor elkaar op!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
We zijn hier absoluut niet politiekcorrect en aardig, hoor. Als je dat denkt na het gebeuren van net
Goed verhaal zou je meer mee moeten doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Veel plezier met ons
Oh ja, Heloef is er af en toe ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed verhaal zou je meer mee moeten doen.
Je vergeet Mystquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Veel plezier met ons
xDquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
EDIT ALLES SNEL ZODAT HIJ ER NOOIT ACHTERKOMT!!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
EDIT ALLES SNEL ZODAT HIJ ER NOOIT ACHTERKOMT!!
quote:
Narrig wijf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:39 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Hoe iemand zich schriftelijk uit is vaak wel een indicatie van iemand zijn taalkundig inzicht en kunnen.
Sorry.quote:
Wat een graf kwaliteitquote:
quote:
Dat is echt kraakgabberherrie.quote:
Ik ben in Goa geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef shifto het volgende:
Doe mij maar gewoon harde GOA met dikke bas op kraakfeestjes
quote:
Ja kijk, met jou kan ik tongen, ouwe.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:
Bel haar dat je iets aan je kapsel hebt gedaan, en dat je er gewoon bent,maar dat ze niet moet schrikken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef Skv het volgende:
Wat moet ik aan met die chick van morgen? Ze is wel leuk enzo, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in. Volgens mij zij wel. Vind het ook zo lullig om nu af te zeggen.
Slapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact, TeKno.
Van goa val ik in slaap.
gvdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
Ik ga ook niet veel doen man, dadelijk MohMi ff spammen of ze hier nog komt bieren en dan bespreken we even hoe vroeg we op moeten voor Rockin Park![]()
![]()
Ik moet zelfs nog eerder op; moet nog autorijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
Ik ga ook niet veel doen man, dadelijk MohMi ff spammen of ze hier nog komt bieren en dan bespreken we even hoe vroeg we op moeten voor Rockin Park![]()
![]()
Doe maar rustig, anders voel ik mij gehaastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet zelfs nog eerder op; moet nog autorijden![]()
Kom er zo aan btw!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet zelfs nog eerder op; moet nog autorijden![]()
Kom er zo aan btw!
Ik maak het uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe maar rustig, anders voel ik mij gehaastterwijl ik niks hoef te doen, zo mofo lui
Ik heb wel wat voor je.quote:
Ja, best shit.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef Skv het volgende:
Ik ga nog even kijken hoe mur zich aftrekt en dan stort ik me de ellende in.
Kijk em wakker wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik las dat er een nieuwe chick meepostte?![]()
![]()
Ik vond mijn beschrijving die hara had geplaatst erg tegenvallenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Kijk em wakker worden
Ik ga maar niet te laat naar bed, heb al teveel bier op en moet zo vroeg op
Wel zin in!
Komt omdat je er weinig bent denk ik, weer aan 't werk?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond mijn beschrijving die hara had geplaatst erg tegenvallen
Hehe ja, eerste dag dat ik daar was vertelde mijn collega dat ze toch wel redelijk streng letten op het internet gebruik, oa facebook is uit ten bozequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Komt omdat je er weinig bent denk ik, weer aan 't werk?
Pfff ja daar zou ik wel moeite mee hebben denk ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ja, eerste dag dat ik daar was vertelde mijn collega dat ze toch wel redelijk streng letten op het internet gebruik, oa facebook is uit ten boze.
Naja dan maar geen FOK!(er is niet eens zoveel te doen op het moment, vakantie voor veel medewerkers).
Werk zoeken, alles pakken wat je voorbij ziet komen, documentatie doornemen (god wat is er veel veroudertquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Pfff ja daar zou ik wel moeite mee hebben denk ikAl heb je die regels niet voor het kiezen uiteraard
Ach, in het slechtste geval ga je vliegtuigjes vouwen?
Watje ben je ook zegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:29 schreef MohMi het volgende:
Hoe kan ik nu een kater hebben van mijn drinkgedrag van donderdag?Van die drie biertjes van gister zal het iig niet zijn...Nou ja, zo maar ontnuchteren op de snelweg voor d'n eerste maal
Voelde me gister echt verdacht frisquote:
Bacon and eggs!!quote:
Lekker geslapen?quote:
hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:54 schreef Murdera het volgende:
Dat was geen slapen, dat was doorliggen.
ik lees: drinken, drinken, drinken, drinken, en dan echt gaan drinken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik krijg het druk vanavond! Ik ga eerst naar de verjaardag van mijn beste vriendin, dan naar de verjaardag van mijn schoonzusje, dan ga ik wat drinken met een vriendinnetje, dan met een vriend wat drinken in een andere kroeg en daarna ga ik nog stappen.. kortom veel leuke dingen in veel te weinig tijd!
Saufen! Ik ben op weg naar Breda. Ook biertjes!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik krijg het druk vanavond! Ik ga eerst naar de verjaardag van mijn beste vriendin, dan naar de verjaardag van mijn schoonzusje, dan ga ik wat drinken met een vriendinnetje, dan met een vriend wat drinken in een andere kroeg en daarna ga ik nog stappen.. kortom veel leuke dingen in veel te weinig tijd!
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik lees: drinken, drinken, drinken, drinken, en dan echt gaan drinken.
Pics van je gare hoofd morgenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha inderdaadIk ga hier spijt van krijgen morgen!!
Ik denk dat je dan voor de rest van je leven een trauma hebt.quote:
Ik heb shifto gezien en ik leef nog steedsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan voor de rest van je leven een trauma hebt.
lolquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb shifto gezien en ik leef nog steeds. oja en mohmi
Fucking toeval! Ik hoorde shifto 'kkgaaf' zeggen tegen een meisje die leek op de drie pixels die ik ooit van Mohmi heb gezien. Bovendien had shifto episch haar. Meisje had een bandje van Werchter en rookt shag. Toen wist ik het zeker.quote:
Goed ingeschat!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fucking toeval! Ik hoorde shifto 'kkgaaf' zeggen tegen een meisje die leek op de drie pixels die ik ooit van Mohmi heb gezien. Bovendien had shifto episch haar. Meisje had een bandje van Werchter en rookt shag. Toen wist ik het zeker.
Hier ook, nog even een wijntje op de steiger bij het vriendinnetje, misschien nog even de stad in en daarna naar bed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed ingeschat!Inmiddels thuis hiero, daar?¿
Puik plan! Heb wel genoten vandaag moet ik zeggen, niet in de laatste plaats vanwege het perfecte weerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ook, nog even een wijntje op de steiger bij het vriendinnetje, misschien nog even de stad in en daarna naar bed.
Wasten jullie je handen eerder wel dan!?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Puik plan! Heb wel genoten vandaag moet ik zeggen, niet in de laatste plaats vanwege het perfecte weer![]()
Tof jullie even te hebben gezien, nu kunnen we zeggen dat we je hebben aangeraakt, ieieieiek! Shifto en ik wassen onze handen nooit meer!![]()
Insgelijks. Het is dat je bij het raam zat, anders had ik je toch wel even willen bespringenquote:
Op zon- en feestdagenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wasten jullie je handen eerder wel dan!?
Dat had ik donderdag op vrijdagquote:
Ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik donderdag op vrijdagen moest nog werken ook. Merk nu nog steeds de moeheid ervan
Maar heb je het leuk gehad?
Dat, en dan nog een brunch moeten verzorgen voor ouders die 40 jaar getrouwd zijnquote:
kluns.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef mangler_fcu het volgende:
Hele gezellig avond/nacht beetje jammer dat ik toen ik wakker werd ineens niet meer kon lopen.
En vanuit de hoek werd je aangestaard door een breed grijnzende neger?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef mangler_fcu het volgende:
Hele gezellig avond/nacht beetje jammer dat ik toen ik wakker werd ineens niet meer kon lopen.
Dat je dat overleefd hebt manquote:Op zondag 1 juli 2012 16:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, en dan nog een brunch moeten verzorgen voor ouders die 40 jaar getrouwd zijnAfwas bekijkt het maar, ik vermoed vóór 9u plat te liggen
Lekker slaaaapen
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
En vanuit de hoek werd je aangestaard door een breed grijnzende neger?
Dude, zat nog half spacend aan tafelquote:Op zondag 1 juli 2012 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat je dat overleefd hebt manIk sliep tot half 3 de kater weg en ben nu nog brak
Zat net gewoon 3 minuten naar mijn desktop te kijken
Haha nee, ik heb mijn enkel geslooptquote:Op zondag 1 juli 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
En vanuit de hoek werd je aangestaard door een breed grijnzende neger?
Ik weet hetquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:41 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik weet hetNu zit ik dus met mijn enkel en met mijn arm in het gips
Haha ik loop niet, wat denk jij dan! Ik laat me gewoon de hele dag door mijn vriend dragen!quote:
Zeker worth it jaquote:Op zondag 1 juli 2012 16:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude, zat nog half spacend aan tafelBen nu wel enigszins gesloopt ja. Worth it though
![]()
Oh, je hebt wel je zonnebril hier laten liggen!
ben je aant bazen?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeker worth it jaach ja die haal ik morgen ofzo wel op, ben niet van plan vandaag nog te bewegen
Ik weeeeeeeet het! Ik verplaats me zo naar de bank, dat is wel weer genoeg activiteit gvd.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeker worth it jaach ja die haal ik morgen ofzo wel op, ben niet van plan vandaag nog te bewegen
ZIENquote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef MohMi het volgende:
Shift, blijkbaar heb ik dat rare mokkel van gister ook gefilmd xD En was ook vergeten dat we mensen hebben gered van de verbrandingsdood, gvd aardig van ons!
Ik moet mijn telefoon opnieuw instellen omdat ie geen contact maakt met de pc, doe ik van de week, dan kan ik filmpje posten. Het is niet super boeiend hoor, guess you had to be there xD And be drunkquote:
`Was shifto niet shirtloos?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet mijn telefoon opnieuw instellen omdat ie geen contact maakt met de pc, doe ik van de week, dan kan ik filmpje posten. Het is niet super boeiend hoor, guess you had to be there xD And be drunk
fixedquote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Broekloos, altijd in de maanden die 30 ongeveer dagen hebben
Zit me nu al de hele dag ongans te fappen!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:16 schreef MohMi het volgende:
Overigens maar goed ook, anders had Myst zich helemaal niet kunnen inhouden vermoed ik
Succes!quote:Op maandag 2 juli 2012 06:08 schreef MohMi het volgende:
MogguhEerste werkdag nieuwe baan
Als de treinen nu ook nog gehoorzamen dan ben ik helemaal tevreden.
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Mijn pool is goed gegaan! Ben uiteindelijk gedeeld tweede geworden van de 267. Alleen kijkt de organisatie bij een gelijke score naar het aantal doelpunten dat je hebt voorspeld. Dat had die andere gast goed. Jammer dat ze niet éérst kijken naar welke winnaar je hebt voorspeld (ik had Spanje en die andere gast Nederland). Had mij relevanter geleken.
Anyway, toch 280 E rijker. Goed begin van de dag!
Nicequote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Mijn pool is goed gegaan! Ben uiteindelijk gedeeld tweede geworden van de 267. Alleen kijkt de organisatie bij een gelijke score naar het aantal doelpunten dat je hebt voorspeld. Dat had die andere gast goed. Jammer dat ze niet éérst kijken naar welke winnaar je hebt voorspeld (ik had Spanje en die andere gast Nederland). Had mij relevanter geleken.
hier goed! Kon vannacht ook niet slapen dus besloot om half 4 maar een joint te roken, hielp nietsquote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen
Alles goed met iedereen hier?
Mooi Skv! feli!
Hier moe en nog eens moe. Vandaag weer drukke dag op het werk, vanavond dansen, dus weinig slaap weer.
Vrijdag wss aan de wiet/hasj whateverDus ben benieuwd.
Lange week
Sorry, ik verveelde mequote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Nice
Ik dacht relaxed uit te kunnen brakken vandaag, zijn we gehacktNu zit ik dit hele tering netwerk te scannen, directeur in paniek. aaah zucht, maandag
Nja waarschijnlijk een hommo die VPN maakt met zijn thuis PC en niet zijn werklaptop, tuigquote:
Nice, gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Ze hebben 1 euro ingehouden?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
FCK YEAH. 1e salarisstrookje binnen.
Nu al een hekel aan de belastingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |