`Was shifto niet shirtloos?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet mijn telefoon opnieuw instellen omdat ie geen contact maakt met de pc, doe ik van de week, dan kan ik filmpje posten. Het is niet super boeiend hoor, guess you had to be there xD And be drunk
fixedquote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Broekloos, altijd in de maanden die 30 ongeveer dagen hebben
Zit me nu al de hele dag ongans te fappen!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:16 schreef MohMi het volgende:
Overigens maar goed ook, anders had Myst zich helemaal niet kunnen inhouden vermoed ik
Succes!quote:Op maandag 2 juli 2012 06:08 schreef MohMi het volgende:
MogguhEerste werkdag nieuwe baan
Als de treinen nu ook nog gehoorzamen dan ben ik helemaal tevreden.
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Mijn pool is goed gegaan! Ben uiteindelijk gedeeld tweede geworden van de 267. Alleen kijkt de organisatie bij een gelijke score naar het aantal doelpunten dat je hebt voorspeld. Dat had die andere gast goed. Jammer dat ze niet éérst kijken naar welke winnaar je hebt voorspeld (ik had Spanje en die andere gast Nederland). Had mij relevanter geleken.
Anyway, toch 280 E rijker. Goed begin van de dag!
Nicequote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Mijn pool is goed gegaan! Ben uiteindelijk gedeeld tweede geworden van de 267. Alleen kijkt de organisatie bij een gelijke score naar het aantal doelpunten dat je hebt voorspeld. Dat had die andere gast goed. Jammer dat ze niet éérst kijken naar welke winnaar je hebt voorspeld (ik had Spanje en die andere gast Nederland). Had mij relevanter geleken.
hier goed! Kon vannacht ook niet slapen dus besloot om half 4 maar een joint te roken, hielp nietsquote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen
Alles goed met iedereen hier?
Mooi Skv! feli!
Hier moe en nog eens moe. Vandaag weer drukke dag op het werk, vanavond dansen, dus weinig slaap weer.
Vrijdag wss aan de wiet/hasj whateverDus ben benieuwd.
Lange week
Sorry, ik verveelde mequote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Nice
Ik dacht relaxed uit te kunnen brakken vandaag, zijn we gehacktNu zit ik dit hele tering netwerk te scannen, directeur in paniek. aaah zucht, maandag
Nja waarschijnlijk een hommo die VPN maakt met zijn thuis PC en niet zijn werklaptop, tuigquote:
Nice, gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |