Ja, best shit.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef Skv het volgende:
Ik ga nog even kijken hoe mur zich aftrekt en dan stort ik me de ellende in.
Kijk em wakker wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik las dat er een nieuwe chick meepostte?![]()
![]()
Ik vond mijn beschrijving die hara had geplaatst erg tegenvallenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Kijk em wakker worden
Ik ga maar niet te laat naar bed, heb al teveel bier op en moet zo vroeg op
Wel zin in!
Komt omdat je er weinig bent denk ik, weer aan 't werk?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond mijn beschrijving die hara had geplaatst erg tegenvallen
Hehe ja, eerste dag dat ik daar was vertelde mijn collega dat ze toch wel redelijk streng letten op het internet gebruik, oa facebook is uit ten bozequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Komt omdat je er weinig bent denk ik, weer aan 't werk?
Pfff ja daar zou ik wel moeite mee hebben denk ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ja, eerste dag dat ik daar was vertelde mijn collega dat ze toch wel redelijk streng letten op het internet gebruik, oa facebook is uit ten boze.
Naja dan maar geen FOK!(er is niet eens zoveel te doen op het moment, vakantie voor veel medewerkers).
Werk zoeken, alles pakken wat je voorbij ziet komen, documentatie doornemen (god wat is er veel veroudertquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Pfff ja daar zou ik wel moeite mee hebben denk ikAl heb je die regels niet voor het kiezen uiteraard
Ach, in het slechtste geval ga je vliegtuigjes vouwen?
Watje ben je ook zegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:29 schreef MohMi het volgende:
Hoe kan ik nu een kater hebben van mijn drinkgedrag van donderdag?Van die drie biertjes van gister zal het iig niet zijn...Nou ja, zo maar ontnuchteren op de snelweg voor d'n eerste maal
Voelde me gister echt verdacht frisquote:
Bacon and eggs!!quote:
Lekker geslapen?quote:
hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:54 schreef Murdera het volgende:
Dat was geen slapen, dat was doorliggen.
ik lees: drinken, drinken, drinken, drinken, en dan echt gaan drinken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik krijg het druk vanavond! Ik ga eerst naar de verjaardag van mijn beste vriendin, dan naar de verjaardag van mijn schoonzusje, dan ga ik wat drinken met een vriendinnetje, dan met een vriend wat drinken in een andere kroeg en daarna ga ik nog stappen.. kortom veel leuke dingen in veel te weinig tijd!
Saufen! Ik ben op weg naar Breda. Ook biertjes!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik krijg het druk vanavond! Ik ga eerst naar de verjaardag van mijn beste vriendin, dan naar de verjaardag van mijn schoonzusje, dan ga ik wat drinken met een vriendinnetje, dan met een vriend wat drinken in een andere kroeg en daarna ga ik nog stappen.. kortom veel leuke dingen in veel te weinig tijd!
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik lees: drinken, drinken, drinken, drinken, en dan echt gaan drinken.
Pics van je gare hoofd morgenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha inderdaadIk ga hier spijt van krijgen morgen!!
Ik denk dat je dan voor de rest van je leven een trauma hebt.quote:
Ik heb shifto gezien en ik leef nog steedsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan voor de rest van je leven een trauma hebt.
lolquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb shifto gezien en ik leef nog steeds. oja en mohmi
Fucking toeval! Ik hoorde shifto 'kkgaaf' zeggen tegen een meisje die leek op de drie pixels die ik ooit van Mohmi heb gezien. Bovendien had shifto episch haar. Meisje had een bandje van Werchter en rookt shag. Toen wist ik het zeker.quote:
Goed ingeschat!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fucking toeval! Ik hoorde shifto 'kkgaaf' zeggen tegen een meisje die leek op de drie pixels die ik ooit van Mohmi heb gezien. Bovendien had shifto episch haar. Meisje had een bandje van Werchter en rookt shag. Toen wist ik het zeker.
Hier ook, nog even een wijntje op de steiger bij het vriendinnetje, misschien nog even de stad in en daarna naar bed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed ingeschat!Inmiddels thuis hiero, daar?¿
Puik plan! Heb wel genoten vandaag moet ik zeggen, niet in de laatste plaats vanwege het perfecte weerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ook, nog even een wijntje op de steiger bij het vriendinnetje, misschien nog even de stad in en daarna naar bed.
Wasten jullie je handen eerder wel dan!?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Puik plan! Heb wel genoten vandaag moet ik zeggen, niet in de laatste plaats vanwege het perfecte weer![]()
Tof jullie even te hebben gezien, nu kunnen we zeggen dat we je hebben aangeraakt, ieieieiek! Shifto en ik wassen onze handen nooit meer!![]()
Insgelijks. Het is dat je bij het raam zat, anders had ik je toch wel even willen bespringenquote:
Op zon- en feestdagenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wasten jullie je handen eerder wel dan!?
Dat had ik donderdag op vrijdagquote:
Ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik donderdag op vrijdagen moest nog werken ook. Merk nu nog steeds de moeheid ervan
Maar heb je het leuk gehad?
Dat, en dan nog een brunch moeten verzorgen voor ouders die 40 jaar getrouwd zijnquote:
kluns.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef mangler_fcu het volgende:
Hele gezellig avond/nacht beetje jammer dat ik toen ik wakker werd ineens niet meer kon lopen.
En vanuit de hoek werd je aangestaard door een breed grijnzende neger?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef mangler_fcu het volgende:
Hele gezellig avond/nacht beetje jammer dat ik toen ik wakker werd ineens niet meer kon lopen.
Dat je dat overleefd hebt manquote:Op zondag 1 juli 2012 16:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, en dan nog een brunch moeten verzorgen voor ouders die 40 jaar getrouwd zijnAfwas bekijkt het maar, ik vermoed vóór 9u plat te liggen
Lekker slaaaapen
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
En vanuit de hoek werd je aangestaard door een breed grijnzende neger?
Dude, zat nog half spacend aan tafelquote:Op zondag 1 juli 2012 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat je dat overleefd hebt manIk sliep tot half 3 de kater weg en ben nu nog brak
Zat net gewoon 3 minuten naar mijn desktop te kijken
Haha nee, ik heb mijn enkel geslooptquote:Op zondag 1 juli 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
En vanuit de hoek werd je aangestaard door een breed grijnzende neger?
Ik weet hetquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:41 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik weet hetNu zit ik dus met mijn enkel en met mijn arm in het gips
Haha ik loop niet, wat denk jij dan! Ik laat me gewoon de hele dag door mijn vriend dragen!quote:
Zeker worth it jaquote:Op zondag 1 juli 2012 16:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude, zat nog half spacend aan tafelBen nu wel enigszins gesloopt ja. Worth it though
![]()
Oh, je hebt wel je zonnebril hier laten liggen!
ben je aant bazen?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeker worth it jaach ja die haal ik morgen ofzo wel op, ben niet van plan vandaag nog te bewegen
Ik weeeeeeeet het! Ik verplaats me zo naar de bank, dat is wel weer genoeg activiteit gvd.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeker worth it jaach ja die haal ik morgen ofzo wel op, ben niet van plan vandaag nog te bewegen
ZIENquote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef MohMi het volgende:
Shift, blijkbaar heb ik dat rare mokkel van gister ook gefilmd xD En was ook vergeten dat we mensen hebben gered van de verbrandingsdood, gvd aardig van ons!
Ik moet mijn telefoon opnieuw instellen omdat ie geen contact maakt met de pc, doe ik van de week, dan kan ik filmpje posten. Het is niet super boeiend hoor, guess you had to be there xD And be drunkquote:
`Was shifto niet shirtloos?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet mijn telefoon opnieuw instellen omdat ie geen contact maakt met de pc, doe ik van de week, dan kan ik filmpje posten. Het is niet super boeiend hoor, guess you had to be there xD And be drunk
fixedquote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Broekloos, altijd in de maanden die 30 ongeveer dagen hebben
Zit me nu al de hele dag ongans te fappen!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:16 schreef MohMi het volgende:
Overigens maar goed ook, anders had Myst zich helemaal niet kunnen inhouden vermoed ik
Succes!quote:Op maandag 2 juli 2012 06:08 schreef MohMi het volgende:
MogguhEerste werkdag nieuwe baan
Als de treinen nu ook nog gehoorzamen dan ben ik helemaal tevreden.
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Mijn pool is goed gegaan! Ben uiteindelijk gedeeld tweede geworden van de 267. Alleen kijkt de organisatie bij een gelijke score naar het aantal doelpunten dat je hebt voorspeld. Dat had die andere gast goed. Jammer dat ze niet éérst kijken naar welke winnaar je hebt voorspeld (ik had Spanje en die andere gast Nederland). Had mij relevanter geleken.
Anyway, toch 280 E rijker. Goed begin van de dag!
Nicequote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Mijn pool is goed gegaan! Ben uiteindelijk gedeeld tweede geworden van de 267. Alleen kijkt de organisatie bij een gelijke score naar het aantal doelpunten dat je hebt voorspeld. Dat had die andere gast goed. Jammer dat ze niet éérst kijken naar welke winnaar je hebt voorspeld (ik had Spanje en die andere gast Nederland). Had mij relevanter geleken.
hier goed! Kon vannacht ook niet slapen dus besloot om half 4 maar een joint te roken, hielp nietsquote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen
Alles goed met iedereen hier?
Mooi Skv! feli!
Hier moe en nog eens moe. Vandaag weer drukke dag op het werk, vanavond dansen, dus weinig slaap weer.
Vrijdag wss aan de wiet/hasj whateverDus ben benieuwd.
Lange week
Sorry, ik verveelde mequote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Nice
Ik dacht relaxed uit te kunnen brakken vandaag, zijn we gehacktNu zit ik dit hele tering netwerk te scannen, directeur in paniek. aaah zucht, maandag
Nja waarschijnlijk een hommo die VPN maakt met zijn thuis PC en niet zijn werklaptop, tuigquote:
Nice, gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |