quote:
Ja kijk, met jou kan ik tongen, ouwe.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:
Bel haar dat je iets aan je kapsel hebt gedaan, en dat je er gewoon bent,maar dat ze niet moet schrikken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef Skv het volgende:
Wat moet ik aan met die chick van morgen? Ze is wel leuk enzo, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in. Volgens mij zij wel. Vind het ook zo lullig om nu af te zeggen.
Slapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact, TeKno.
Van goa val ik in slaap.
gvdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
Ik ga ook niet veel doen man, dadelijk MohMi ff spammen of ze hier nog komt bieren en dan bespreken we even hoe vroeg we op moeten voor Rockin Park![]()
![]()
Ik moet zelfs nog eerder op; moet nog autorijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
Ik ga ook niet veel doen man, dadelijk MohMi ff spammen of ze hier nog komt bieren en dan bespreken we even hoe vroeg we op moeten voor Rockin Park![]()
![]()
Doe maar rustig, anders voel ik mij gehaastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet zelfs nog eerder op; moet nog autorijden![]()
Kom er zo aan btw!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet zelfs nog eerder op; moet nog autorijden![]()
Kom er zo aan btw!
Ik maak het uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe maar rustig, anders voel ik mij gehaastterwijl ik niks hoef te doen, zo mofo lui
Ik heb wel wat voor je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |