quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet nog douchen en mn bed doen en ditdat maar ik heb geen zin want ik ben ziek en zielig.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op! Mangler staat onder mijn bescherming.
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.quote:
Wij kunnen wel iets regelen toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.
Hoe iemand zich schriftelijk uit is vaak wel een indicatie van iemand zijn taalkundig inzicht en kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, ben ik even blij dan dat die post een directe reflectie is van mijn taalkundig inzicht en kunnen.. 'Correct gelul' vindt per definitie niet plaats op een forum. Of je moet smileys zien als e non-verbale communicatie die normaal tijdens het 'correcte gelul' plaatsvindt. Maar dat werkt niet ook niet.
Ik ben in het verleden weleens gedumpt, telt dat ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden weleens gedumpt, telt dat ook?
Nou als ik niet welkom ben, ga ik wel weer weg.quote:
Voor hij hier welkom is kan ie beter niet komen binnen walsen met een negatieve post op onze Skvquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor hij hier welkom is kan ie beter niet komen binnen walsen met een negatieve post op onze Skv
Whatever. Nogal een achterlijke binnenkomer iig.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
Verder klopt het welwas niet echt een mooie binnenkomer.
Ja, maar iedereen vindt hem stom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef Crutch het volgende:
Ik kwam de versierenreeks binnen met: "mylifeisgay" over mylifeisgrey.
En toen ging ik in die reeks posten.
Ja en dan zelf ook niet eens correct Nederlands typen in je post over het niet correcte taalgebruik van Skv.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen vindt hem stom.
Ik zeg alleen dat het stom is om zo binnen te komen vallen als je eigenlijk gewoon mee wil posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |