quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet nog douchen en mn bed doen en ditdat maar ik heb geen zin want ik ben ziek en zielig.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op! Mangler staat onder mijn bescherming.
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.quote:
Wij kunnen wel iets regelen toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.
Hoe iemand zich schriftelijk uit is vaak wel een indicatie van iemand zijn taalkundig inzicht en kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, ben ik even blij dan dat die post een directe reflectie is van mijn taalkundig inzicht en kunnen.. 'Correct gelul' vindt per definitie niet plaats op een forum. Of je moet smileys zien als e non-verbale communicatie die normaal tijdens het 'correcte gelul' plaatsvindt. Maar dat werkt niet ook niet.
Ik ben in het verleden weleens gedumpt, telt dat ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar voor je hier echt welkom ben zou je eigenlijk je vriend moeten dumpen of gedumpt worden he.
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden weleens gedumpt, telt dat ook?
Nou als ik niet welkom ben, ga ik wel weer weg.quote:
Voor hij hier welkom is kan ie beter niet komen binnen walsen met een negatieve post op onze Skvquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor hij hier welkom is kan ie beter niet komen binnen walsen met een negatieve post op onze Skv
Whatever. Nogal een achterlijke binnenkomer iig.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
Verder klopt het welwas niet echt een mooie binnenkomer.
Ja, maar iedereen vindt hem stom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef Crutch het volgende:
Ik kwam de versierenreeks binnen met: "mylifeisgay" over mylifeisgrey.
En toen ging ik in die reeks posten.
Ja en dan zelf ook niet eens correct Nederlands typen in je post over het niet correcte taalgebruik van Skv.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen vindt hem stom.
Ik zeg alleen dat het stom is om zo binnen te komen vallen als je eigenlijk gewoon mee wil posten.
Ja, wat verwacht je dan hèquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je leest het, je hebt nu al een reputatie om op te vijzelen.
Haha, nee hoor ik heb een relatie dus ik hoor hier sowieso niet tussen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je leest het, je hebt nu al een reputatie om op te vijzelen.
Vrijwel niemand van ons is ontopic.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha, nee hoor ik heb een relatie dus ik hoor hier sowieso niet tussen.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, ze heeft geluk dat we aardig zijn hier
Touchéquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha, nee hoor ik heb een relatie dus ik hoor hier sowieso niet tussen.
Sorry ik was iets te snel, jullie kunnen het me vergeven? Ik ben stiekem wel heel aardig hoor.![]()
Ik telde jou niet mee, omdat jij haar binnenbracht via je pener.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.![]()
Ze heeft nu enkel geluk dat het een lekker wijf is, dat ik haar niet helemaal kapot bash.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik telde jou niet mee, omdat jij haar binnenbracht via je pener.
Dankjewelquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal je even wat vertellen over ons
Crutch en ik zijn superknap en slim
Skv is de grootste hosselbaas, kan niet alleen zijn en schrijft leuke teksten
Cue steekt hem elke week ergens anders in
Muahaha is neutraal, als je niet goed oplet zie je hem niet
Murdera slacht mensen ritueel af maar is bang voor naalden
Shifto maakt ruzie in de kroeg, is gefriendzoned door Mohmi 10 jaar geleden en hij en Murdera geilen op elkaar
Mohmi was er veel maar nu met haar nieuwe baan is ze ons vergeten
Mohmi is alto met SicSicSic, en SicSicSic heeft zijn eigen huis gekocht na een relatie van 10 jaar
Wasmachinnator oid wilde de ex van zijn vriend maar hij onderneemt niets en mocht daarna niet meer van zijn vriend. Hij is lief eitje
Veel plezier met ons
straight to the OPquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Shifto maakt ruzie in de kroeg, is gefriendzoned door Mohmi 10 jaar geleden en hij en Murdera geilen op elkaar
Mohmi is alto met SicSicSic, en SicSicSic heeft zijn eigen huis gekocht na een relatie van 10 jaar
Wasmachinnator oid wilde de ex van zijn vriend maar hij onderneemt niets en mocht daarna niet meer van zijn vriend. Hij is lief eitje
Veel plezier met ons
Bedankt voor de samenvatting!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Veel plezier met ons
Haha, jullie komen gewoon voor elkaar op!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
We zijn hier absoluut niet politiekcorrect en aardig, hoor. Als je dat denkt na het gebeuren van net
Goed verhaal zou je meer mee moeten doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Veel plezier met ons
Oh ja, Heloef is er af en toe ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed verhaal zou je meer mee moeten doen.
Je vergeet Mystquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
Veel plezier met ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |