Wat serieus?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, we staan op hetzelfde ding enorme hoeveelheden drank te nuttigen.
Aangezien hotel geen optie meer was gaan we toch met de trein. Om 22:45 gaat de laatsteDus om 22:00 weg daar
Voor een kakeindje dat met de auto nog geen 40 minuten duurt
De dienstregeling van de NS lijkt erop gemaakt te zijn om mij zoveel mogelijk dwars te zitten
Ik moet naar Apeldoorn, die zit niet op nachtnet. Naar Utrecht kan je nog wel later, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat serieus?
De laatste trein naar Utrecht ook? lijkt mij dat er gewoon nachttreinen zijn toch?
Want als men erachter komt dat hij Jeroen heet weten ze natuurlijk álles van hemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was ooit op een meet.. wou z'n echte naam niet zeggen
We zijn er wel achtergekomen. Degene die hij het leukst vond vroeg het, hij vertelde het, zij vertelde door.. toen was ie boosquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
Want als men erachter komt dat hij Jeroen heet weten ze natuurlijk álles van hem
Kzal eens even goed kijken dan jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet naar Apeldoorn, die zit niet op nachtnet. Naar Utrecht kan je nog wel later, volgens mij.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was ooit op een meet.. wou z'n echte naam niet zeggen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want als men erachter komt dat hij Jeroen heet weten ze natuurlijk álles van hem
Dat is wel echt bijzonder sneu.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn er wel achtergekomen. Degene die hij het leukst vond vroeg het, hij vertelde het, zij vertelde door.. toen was ie boos
IKSNAPPUTOOKNIETquote:
Ja, op het forum niet, maar als je gaat zuipen dan ga je toch niet je naam niet vertellen. "NOEM MIJ MAAR ES CAFÉ HOOR"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet dat mensen hier mijn naam weten.
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel omdat die in de aftiteling van "Hot guy ruins 12 female bodies" staat.
GEEN FACEBOOKquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:05 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen facebook.
Bovendien wist je mijn naam, of tenminste, je had hem kunnen lezen.
Ik wil jouw facebookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:21 schreef Skv het volgende:
[..]
GEEN FACEBOOK
watisdeze
haaraaaaaamur doet stom
Die is toch afgeschermd.quote:
Daar zie ik een probleem wat op te lossen isquote:
Dude, ik ben veelste gay om dat niet te doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef Skv het volgende:
Als we hebben gespeekseld mag je op mijn facebook, oke?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, ik ben veelste gay om dat niet te doen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
Dan is het vrijdagmiddag. In plaats van dat ik lekker naar huis kan om biertjes te nuttigen moet ik zometeen tot 5 uur in een stoffig hok nog een cursus geven
Wees blij dat je geen Sneeuwwitje heet, die mag pas klagen over appels etenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, waarom krijg ik altijd die fucking hik van een appel eten![]()
Half 6, huilie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
Dan is het vrijdagmiddag. In plaats van dat ik lekker naar huis kan om biertjes te nuttigen moet ik zometeen tot 5 uur in een stoffig hok nog een cursus geven
En ik aan jou als je over 2 uur en 52 minuten naar huis gaat. Vol afgunst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik over 2 uur en 52 minuten naar huis ga
En aan mij als je thuis bent?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ik aan jou als je over 2 uur en 52 minuten naar huis gaat. Vol afgunst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dan huil je even, snijd je even in je pols en morgen heb je bierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ik aan jou als je over 2 uur en 52 minuten naar huis gaat. Vol afgunst.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
En aan mij als je thuis bent?Met huis bedoelde ik jouw huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Zijn ze lekker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:13 schreef Skv het volgende:
Nou, ik heb oplexa
gekeken. Twee wijven die contact willen.
de tering zeg.
Een fucking kapster met zo'n typisch kapsterskapselEn een wijf die in de kinderdagopvang werkt.
Episch winnen dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |