quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
Sinds ik fiets (2 dagen.) en touwjte spring enzo voel ik me wel wat beter geloof ik.
tududud I work out tududu wiggle wiggle wigglequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
Sinds ik fiets (2 dagen.) en touwjte spring enzo voel ik me wel wat beter geloof ik.
weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
tududud I work out tududu wiggle wiggle wiggle
Hoeveel kilometer?
Ja, maar misschien fiets jij wel superlangzaam en is dat maar een kilometertjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik niet.
Half uurtje heen, half uurtje terug.
En touwtje springen soms een halve meter als ik struikel over het touw.
HEB JIJ OOK EEN ROZE FIETS???????quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb twee fietsen, maar ik gebruik altijd mijn roze.
NEE, DAT IS ZXODAT JE ME KAN VINDEN AAN MN FIETS, IK HEB JE HEUS DOORquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef shifto het volgende:
[..]
HEB JIJ OOK EEN ROZE FIETS???????
Pics!
Dat jij iets 'superleuk' vindt op de vroege ochtend is raar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het raar dat ik fietsen leuk vind ofzo?
Morgen motorrijden en morgenavond naar hossel. Zondag overdag wat werken en zondagavond borrel met mn (oude) studentenbestuur.quote:
Je bent zelf raar!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jij iets 'superleuk' vindt op de vroege ochtend is raar.
Ja, en jij bent zelf superleuk!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar misschien fiets jij wel superlangzaam en is dat maar een kilometertje
Nais nice!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Morgen motorrijden en morgenavond naar hossel. Zondag overdag wat werken en zondagavond borrel met mn (oude) studentenbestuur.
DAS VAN BIJNA 9 JAAR.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Harajuku.
Murdera
Cue_
muhahaha
Geester
shifto
Geqxon
MohMi
ovoxo
tonks
SicSicSics
Dr_Flash
Mystikvm
Crutch
Woutey
Steve-O
WasMachinator
Manweth
melanie_the_miss
zoalshetis
Salvad0R
Mohhhhhhquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
MohMi
Murdera
Cue_
SicSicSics
Harajuku.
Crutch
shifto
Mystikvm
muhahaha
WasMachinator
twi
ovoxo
Geester
Scorpie
LaLouchi
kwiwi
motorbloempje
Tankiej
rhubarbje
UIO_AMS
Lippentoine
Zaibatsu01
mymoodfentje
DiegoArmandoMaradona
Skull-splitter
Gedetineerde
stoeltafel
Kapt-Ruigbaard
EVH001
trovey
DeParo
2NutZ
BlackLining
AldoTheApache
Partyboy1991
BlauweTijger
Beavis
fruityloop
Travel.
o.us
gifkwal
Gokhan03
popolon
lipjes
TMartina
Zelva
Kandijfijn
draadstalig
GeeftJeEnergie
bobbernaut
Die ken ik IRL. Supdaarmee?quote:
Ja.quote:
Ga niet echt meer met hem om. Spreken elkaar zo nu en dan op feestjes e.d. Paar jaar geleden (op de middelbare school) regelmatig bij hem thuis zitten chillen. Maar jawel hoor.quote:
Geqxon, tonks, Flash etc waren van mn vorige SCquote:
Hij denkt dat de KSC van hem isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Geqxon, tonks, Flash etc waren van mn vorige SC
Wat is KSC? Heb je hem wel om 3 uur 's nachts op zn kaak geragt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij denkt dat de KSC van hem isZat daar vroegah keivaak en kwam er tijdje terug ff kijken ging ie allemaal dom doen dat ik er niet mocht komen ofzo
Wel gewoon lol met de rest uiteraard
Nee de koffie slowchat in GCquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat is KSC? Heb je hem wel om 3 uur 's nachts op zn kaak geragt?
Grootste bagger op fok.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee de koffie slowchat in GC
Nog nooit irl gezien ofzo
Wat ben je toch ook een voorbeeldig kindquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef shifto het volgende:
Bijna weekend though
Vanavond mijn ouders mee uit eten nemen
Ik voelde ineens een tinteling. Dat ik iets moest posten. Blijkbaar bereikten jouw brain waves mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
Massive, myst. Na een halfuur niks te posten zitten we een paar seconden na elkaar.
Zo ben ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een voorbeeldig kind
Oh ja, we staan op hetzelfde ding enorme hoeveelheden drank te nuttigen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
Aangezien ik morgen weer enorme hoeveelheden drank moet nuttigen lijkt een goede bodem mij wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |