quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
Sinds ik fiets (2 dagen.) en touwjte spring enzo voel ik me wel wat beter geloof ik.
tududud I work out tududu wiggle wiggle wigglequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
Sinds ik fiets (2 dagen.) en touwjte spring enzo voel ik me wel wat beter geloof ik.
weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
tududud I work out tududu wiggle wiggle wiggle
Hoeveel kilometer?
Ja, maar misschien fiets jij wel superlangzaam en is dat maar een kilometertjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik niet.
Half uurtje heen, half uurtje terug.
En touwtje springen soms een halve meter als ik struikel over het touw.
HEB JIJ OOK EEN ROZE FIETS???????quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb twee fietsen, maar ik gebruik altijd mijn roze.
NEE, DAT IS ZXODAT JE ME KAN VINDEN AAN MN FIETS, IK HEB JE HEUS DOORquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef shifto het volgende:
[..]
HEB JIJ OOK EEN ROZE FIETS???????
Pics!
Dat jij iets 'superleuk' vindt op de vroege ochtend is raar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het raar dat ik fietsen leuk vind ofzo?
Morgen motorrijden en morgenavond naar hossel. Zondag overdag wat werken en zondagavond borrel met mn (oude) studentenbestuur.quote:
Je bent zelf raar!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jij iets 'superleuk' vindt op de vroege ochtend is raar.
Ja, en jij bent zelf superleuk!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar misschien fiets jij wel superlangzaam en is dat maar een kilometertje
Nais nice!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Morgen motorrijden en morgenavond naar hossel. Zondag overdag wat werken en zondagavond borrel met mn (oude) studentenbestuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |