Wat serieus?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, we staan op hetzelfde ding enorme hoeveelheden drank te nuttigen.
Aangezien hotel geen optie meer was gaan we toch met de trein. Om 22:45 gaat de laatsteDus om 22:00 weg daar
Voor een kakeindje dat met de auto nog geen 40 minuten duurt
De dienstregeling van de NS lijkt erop gemaakt te zijn om mij zoveel mogelijk dwars te zitten
Ik moet naar Apeldoorn, die zit niet op nachtnet. Naar Utrecht kan je nog wel later, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat serieus?
De laatste trein naar Utrecht ook? lijkt mij dat er gewoon nachttreinen zijn toch?
Want als men erachter komt dat hij Jeroen heet weten ze natuurlijk álles van hemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was ooit op een meet.. wou z'n echte naam niet zeggen
We zijn er wel achtergekomen. Degene die hij het leukst vond vroeg het, hij vertelde het, zij vertelde door.. toen was ie boosquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
Want als men erachter komt dat hij Jeroen heet weten ze natuurlijk álles van hem
Kzal eens even goed kijken dan jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet naar Apeldoorn, die zit niet op nachtnet. Naar Utrecht kan je nog wel later, volgens mij.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was ooit op een meet.. wou z'n echte naam niet zeggen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want als men erachter komt dat hij Jeroen heet weten ze natuurlijk álles van hem
Dat is wel echt bijzonder sneu.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn er wel achtergekomen. Degene die hij het leukst vond vroeg het, hij vertelde het, zij vertelde door.. toen was ie boos
IKSNAPPUTOOKNIETquote:
Ja, op het forum niet, maar als je gaat zuipen dan ga je toch niet je naam niet vertellen. "NOEM MIJ MAAR ES CAFÉ HOOR"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet dat mensen hier mijn naam weten.
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel omdat die in de aftiteling van "Hot guy ruins 12 female bodies" staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |