Curb stomp?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
Wat een gekkigheid, er ligt hier iemand beneden met een opengebroken schedel ofzo.
Een van de werklui. Ik dacht even dat er een lijk lag.
Neeee ik date niet online.quote:
Ik kan niet eens een gesprek voeren met mensen die een lagere opleiding dan hbo hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
Nooit met een kapster daten eskavee. Die wil alleen maar jouw kapsel ruïneren.
er is iets mis met jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een gesprek voeren met mensen die een lagere opleiding dan hbo hebben.
Waarom praten wij dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een gesprek voeren met mensen die een lagere opleiding dan hbo hebben.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Neeee ik date niet online.![]()
Had alleen toen het net uit was in een chagrijnige bui zo'n profiel aangemaakt. En net kreeg ik een mailtje dat ik dit weekend gratis dr op mag (ga er echt niet voor betalen), dus keek even wat er ondertussen was gebeurd. Lekker keihard janken. Al was het wat, ik ga echt met zo'n wildvreemd wijf die overduidelijk op zoek is naar een relatie afspreken. Aufsältzen.
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Skv het volgende:
HOLYCRAPFUCKINGTYFUS. Je kan op Lexa ook je 'perfect match' zoeken. Díe zijn LELIJK.!
MBO'er meldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
HOLYCRAPFUCKINGTYFUS. Je kan op Lexa ook je 'perfect match' zoeken. Díe zijn LELIJK.!
De DT-regel wordt alleen op HBO en hoger onderwezen, dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
MBO'er meld
Ik voelde altijd al dat we langs elkaar heen praatte
d-t-dt is overrated, alsof iemand mij niet begreepquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De DT-regel wordt alleen op HBO en hoger onderwezen, dat is wel duidelijkAlsmede de juiste meervoudsvervoegingen.
"Student" dierverzorgingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Skv het volgende:
Allemaal lui die 'student' zijn en in 'Nijverdal' ofzo wonen.
Alsof daar een uni zit.!
Het enige wat ik begrijp is dat je niet de moeite neemt om fatsoenlijk te spellen. Met je MBO-hoofd!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef shifto het volgende:
[..]
d-t-dt is overrated, alsof iemand mij niet begreep
Weetje hoeveel mensen mij dat al hebben proberen bij te brengen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het enige wat ik begrijp is dat je niet de moeite neemt om fatsoenlijk te spellen. Met je MBO-hoofd!
Niet weten dat ze 20 gram per dag wegscheptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:25 schreef Skv het volgende:
! lijntje1983.
Dan heet je Marjolijn en maak je daar heel 'speels' 'lijntje' van. Das leuk als je 12 bent. Maar als je uit fucking 1983 komt en dus bijna 30 bent mag je daar wel mee ophouden.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |