Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 28-06-2012 21:39:46 ]
Hoi! Net weer lekker op de spinfiets gezeten, gefitnessed en natuurlijk naar en van de sportschool met de racefiets! Héérlijk! Morgen zwemmen en lopen!
Zo na 't douchen even bijlezen wat voor leuke en goede dingen iedereen gedaan heeft
De 305 is IPX7 wat tot 1 meter diepte waterproof zou moeten zijn als ik 't goed heb. Maargoed, heb er niet veel aan in een binnenzwembad als de hartslagmeter 't niet doet
wat ik handig vind van de 610 is dat het een trilfunctie heeft...ik heb nooit het piepje aanstaan, dat vind ik te veel afleiden maar tillen. prima!
wat me wel een beetje tegenvalt van de 610 is de batterijduur, dat had wel wat langer gemogen.. ze geven in de specs 8 uur op maar dat haal ik volgens mij niet, ik denk dat het bij mij bij een uurtje of 7 op is..bij 6 uur geeft hij al low battery aan.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
tot nu toe ben ik tevreden met runkeeper. garmin of iets dergelijks komt vanzelf wel eens.
mijn vader trainde altijd marathons op een vooruitgezet parcours(met de fiets parcours uitzetten) en een sporthorloge met hartslagmeter. en ik of mijn moeder kwamen hem op een afgesproken tijd en plaats tegemoet met een bidon drinken of wat te eten. those where the days! ben trots op mijn pa. mijn grote voorbeeld! hardlopen zit er niet meer in voor hem, maar hij langlauft mountainbiked, wielrennen, fitnessen, rolskieen, etc nog elke week. en dat op zijn 65ste!
gister 7 km gelopen en dat voel ik vandaag helaas wel in de benen. even opletten en op tijd gas terug nemen. mijn voeten doen zeer en er zit een zenuw klem in 1 voet. en mijn knieen doen ook zeer, maar dat komt ook omdat ik een drukke zware dag heb gehad op het werk.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
mijn vader trainde altijd marathons op een vooruitgezet parcours(met de fiets parcours uitzetten) en een sporthorloge met hartslagmeter. en ik of mijn moeder kwamen hem op een afgesproken tijd en plaats tegemoet met een bidon drinken of wat te eten. those where the days!
en dat is nog niet zo lang geleden hoor...toen ik voor het eerst liep reed ik ook altijd eerst het rondje op de fiets of met de auto, alleen als er dan bijv. een fietserstunneltje kwam moets je even gokken.
mijn vader trainde altijd marathons op een vooruitgezet parcours(met de fiets parcours uitzetten) en een sporthorloge met hartslagmeter. en ik of mijn moeder kwamen hem op een afgesproken tijd en plaats tegemoet met een bidon drinken of wat te eten. those where the days! ben trots op mijn pa. mijn grote voorbeeld! hardlopen zit er niet meer in voor hem, maar hij langlauft mountainbiked, wielrennen, fitnessen, rolskieen, etc nog elke week. en dat op zijn 65ste!
gister 7 km gelopen en dat voel ik vandaag helaas wel in de benen. even opletten en op tijd gas terug nemen. mijn voeten doen zeer en er zit een zenuw klem in 1 voet. en mijn knieen doen ook zeer, maar dat komt ook omdat ik een drukke zware dag heb gehad op het werk.
Nog niet in de verleiding gekomen om Endomondo te gebruiken ?
Respect voor je vader Ik zou mijn pa ook wel meer willen zien bewegen. Hij is altijd wel bezig op het werk en rondom huis, maar eigenlijk moet hij van de arts 1 keer per week fitnessen, vanwege z'n rug. Maar dat doet ie dus niet
Wat voor tijd heb je gelopen gister?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
ik ben net van sportypal gegaan naar runkeeper. misschien wel ooit de overstap maken maar voorlopig vind ik het wel mooi. ik heb gisteren 41.30 gelopen
Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef Webkim het volgende: Vanmorgen kleine 6K gelopen, maar godallemachtig, wát benauwd. Ach, mocht toch maar een klein rondje: zaterdag de meidenloop. Zin in!
ja mijn vader is ook wel fanatiek. toen ik 10 was mij meegesleurd naar de langlaufvereniging. langlauf trainer geworden en biathlon coach. heeft mij ook getraind toen. marathons triatlons langlaufwedstrijden gedaan. en de nederlandse selectie special olympics getraind. nu gaat hij mee met vasasport. als trainer en organisator. en ik heb de tic wel meegekregen en begin weer lekker fanatiek te worden.
Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef winterstorm666 het volgende: ik ben net van sportypal gegaan naar runkeeper. misschien wel ooit de overstap maken maar voorlopig vind ik het wel mooi. ik heb gisteren 41.30 gelopen
Nette tijd hoor
Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef winterstorm666 het volgende: ja mijn vader is ook wel fanatiek. toen ik 10 was mij meegesleurd naar de langlaufvereniging. langlauf trainer geworden en biathlon coach. heeft mij ook getraind toen. marathons triatlons langlaufwedstrijden gedaan. en de nederlandse selectie special olympics getraind. nu gaat hij mee met vasasport. als trainer en organisator. en ik heb de tic wel meegekregen en begin weer lekker fanatiek te worden.
ik heb het van husi uit nooit mee gekregen en de scheiding ligt bij ons van huis uit tussen de jonens en de meiden....mijn broer en ik zijn sportief maar geen een van mijn zussen heeft nagenoeg ooit wat aan sport gedaan
Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef Webkim het volgende: Vanmorgen kleine 6K gelopen, maar godallemachtig, wát benauwd. Ach, mocht toch maar een klein rondje: zaterdag de meidenloop. Zin in!
Vanochtend was het al vies warm inderdaad
Op donderdag 28 juni 2012 21:31 schreef winterstorm666 het volgende: ja mijn vader is ook wel fanatiek. toen ik 10 was mij meegesleurd naar de langlaufvereniging. langlauf trainer geworden en biathlon coach. heeft mij ook getraind toen. marathons triatlons langlaufwedstrijden gedaan. en de nederlandse selectie special olympics getraind. nu gaat hij mee met vasasport. als trainer en organisator. en ik heb de tic wel meegekregen en begin weer lekker fanatiek te worden.
Wow
Mijn pa is ook heel fanatiek met sporten. Heeft ie ook wel nodig geloof ik, het is écht zijn uitlaatklep. Altijd al geweest. Hij heeft al flink wat marathons, halve marathons en evenementen als Dam tot Dam Loop gelopen. M'n broer volgde als eerst, ik later (met ups en downs) ook.
Ik vind het wel fijn, zo'n voorbeeld. Heb het ook wel eens vervloekt, want m'n pa geeft ook advies als ik er niet op zit te wachten Maar met de Meidenloop zaterdag staat hij wel langs de lijn om me aan te moedigen bij m'n eerste evenement in ruim 5 jaar... en tweede echte evenement ooit
ik heb het van husi uit nooit mee gekregen en de scheiding ligt bij ons van huis uit tussen de jonens en de meiden....mijn broer en ik zijn sportief maar geen een van mijn zussen heeft nagenoeg ooit wat aan sport gedaan
mijn broer is motorisch niet helemaal in orde en heeft alleen af en toe hardgelopen. mijn zus is nu wat meer aan het sporten, maar meer in de trant van zumba/spinning. ik ben het nakomertje en toen was er ook wat meer financiele ruimte. en mijn pa is op zijn 30ste gestopt met zwaar roken en gaan sporten. daardoor kon ik ook zo ver meekomen met sporten. mijn moeder is ook zo lekker fanatiek. die is een echte diesel en in haar loopgroep altijd de haas haha!
Rondje voor morgen! Ga op de fiets naar 't zwembad, zwemmen (45 minuutjes) en dan een km of 6 rennen en dan heel rustig als cooling down op de fiets weer terug Zin in!
Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende: Rondje voor morgen! Ga op de fiets naar 't zwembad, zwemmen (45 minuutjes) en dan een km of 6 rennen en dan heel rustig als cooling down op de fiets weer terug Zin in!
Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef justmattie het volgende: Ik zit nu een halfuurtje met m'n nieuwe schoenen aan en denk de hele tijd: Zal ik een klein rondje doen? Maar ik mag morgen pas
Weeeeeeeeet je hoe hard je morgen gaat genieten dan?
inderdaad..ik heb zoveel respect voor mensen die zwemmen en fietsen... heb 4 weken terug een keer gezwommen b.w.v.cross training....man, man, wat een ellende... ik kan er gewoon geen plezier in vinden
Op donderdag 28 juni 2012 20:28 schreef motorbloempje het volgende: Hoi! Net weer lekker op de spinfiets gezeten, gefitnessed en natuurlijk naar en van de sportschool met de racefiets! Héérlijk! Morgen zwemmen en lopen!
Zo na 't douchen even bijlezen wat voor leuke en goede dingen iedereen gedaan heeft
een route uitgezocht
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
inderdaad..ik heb zoveel respect voor mensen die zwemmen en fietsen... heb 4 weken terug een keer gezwommen b.w.v.cross training....man, man, wat een ellende... ik kan er gewoon geen plezier in vinden
Toch grappig! En fietsen? Vind je dat ook niks?
Ik ben vrij en gelukkig als ik zwem. Begin dat nu ook te krijgen met hardlopen
Mijn pa is ook heel fanatiek met sporten. Heeft ie ook wel nodig geloof ik, het is écht zijn uitlaatklep. Altijd al geweest. Hij heeft al flink wat marathons, halve marathons en evenementen als Dam tot Dam Loop gelopen. M'n broer volgde als eerst, ik later (met ups en downs) ook.
Ik vind het wel fijn, zo'n voorbeeld. Heb het ook wel eens vervloekt, want m'n pa geeft ook advies als ik er niet op zit te wachten Maar met de Meidenloop zaterdag staat hij wel langs de lijn om me aan te moedigen bij m'n eerste evenement in ruim 5 jaar... en tweede echte evenement ooit
daar gaat het ook om . dat is het belangrijkste. hij steunt je en staat aan de lijn je aan te moedigen. hoe mooi wil je het hebben. ik had pas de marikenloop gelopen met mijn moeke en mijn pa juichend aan de zijlijn. dat zijn de dingen die ik koester. net zoals het samen trainen en het pas mij begeleiden met de fiets. en zeker maart 2013 als wij tesamen de vasaloppet gaan lopen....... dat is gewoon prachtig!!
Ieder z'n ding. M'n man vindt het ook niets bijvoorbeeld. Maar ik ben er mee opgegroeid. Als Scheveningse werd ik al vanaf de wieg in de zee gepleurd zowat en dus snel leren zwemmen, toen reddingsbrigade, etc. Zit in 't bloed
daar gaat het ook om . dat is het belangrijkste. hij steunt je en staat aan de lijn je aan te moedigen. hoe mooi wil je het hebben. ik had pas de marikenloop gelopen met mijn moeke en mijn pa juichend aan de zijlijn. dat zijn de dingen die ik koester. net zoals het samen trainen en het pas mij begeleiden met de fiets. en zeker maart 2013 als wij tesamen de vasaloppet gaan lopen....... dat is gewoon prachtig!!
Precies. Die steun is onbetaalbaar Echt tof dat je samen gaat lopen ook
Marikenloop Dat was mijn allereerste loop, in 2007 Naar je zin gehad?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ik ben vrij en gelukkig als ik zwem. Begin dat nu ook te krijgen met hardlopen
Zwemmen, ik begon me na 10 minuten al te vervelen, dus daarom kudo's voor mensen die het wel volhouden fietsen heb ik al 15 jaar niet meer gedaan maar was nooit een favoriete bezigheid van mij.
Ik vind spinnen leuker dan op de racefiets zitten. Maar dat komt ook denk ik omdat ik een jaar geleden een flinke smak heb gemaakt waardoor m'n linkerknie nog steeds niet optimaal is: kan bijvoorbeeld niet op m'n knieën zitten zonder wat pijn te voelen; er zit nog een bult. Tijdens lopen en zwemmen en andere sporten echter geen last van. Van de spinfiets vallen moet je aardig wat moeite voor doen!
Zwemmen is best lekker, maar alleen vind ik er geen klap aan. Met een vriend van me ga ik wel eens. Een paar baantjes trekken, even hangen en praten bij de kant en weer zwemmen. Dan vind ik het leuk
eerste stuk is langs een meanderend riviertje, het tweede vooral door en langs polderlandschap
Precies. Die steun is onbetaalbaar Echt tof dat je samen gaat lopen ook
Marikenloop Dat was mijn allereerste loop, in 2007 Naar je zin gehad?
ja ik had het wel tering warm gehad. het was ook plus 25 graden en benauwd. maar rond de 28 minuten gelopen. vorig jaar ook al gedaan en toen deed ik het in 30 minuten.(maar dat was vooral omdat ik mijn moeder niet in de steek wilde laten die toen herstellende was van bronchitis) ik vind het een leuk evenement en wil hem volgend jaar ook doen maar dan de 10 km!
Op donderdag 28 juni 2012 21:51 schreef justmattie het volgende: Zwemmen is best lekker, maar alleen vind ik er geen klap aan. Met een vriend van me ga ik wel eens. Een paar baantjes trekken, even hangen en praten bij de kant en weer zwemmen. Dan vind ik het leuk
Oh, jij bent er zo een ga dan in een bubbelbad zitten. Hoop echt dat morgen 'jouw soort mensen' afwezig is
ja ik had het wel tering warm gehad. het was ook plus 25 graden en benauwd. maar rond de 28 minuten gelopen. vorig jaar ook al gedaan en toen deed ik het in 30 minuten.(maar dat was vooral omdat ik mijn moeder niet in de steek wilde laten die toen herstellende was van bronchitis) ik vind het een leuk evenement en wil hem volgend jaar ook doen maar dan de 10 km!
ziet eruit als een mooi rondje! heel veel succes alvast!
Tx
Oh, jij bent er zo een ga dan in een bubbelbad zitten. Hoop echt dat morgen 'jouw soort mensen' afwezig is
Yes Maar wij gaan rond het middaguur zodat de bejaarden net aan de warme hap zitten en 'jouw soort' nog niet aanwezig is En het bubbelbad is saai, want dan kun je geen baantjes trekken
Yes Maar wij gaan rond het middaguur zodat de bejaarden net aan de warme hap zitten en 'jouw soort' nog niet aanwezig is En het bubbelbad is saai, want dan kun je geen baantjes trekken
Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef YUR het volgende: Jump, die route ziet er inderdaad schitterend uit Kijk je uit dat je niet teveel wilt? Je kwam net terug van een blessure toch?
klopt yur, en ik kijk uit.. Afgelopen week ook nog 16 km gelopen zonder enige pijn of moeite, gister met sprinten met de zombies ook geen last gehad. mn knie en enkel houden zich goed! Wel 's ochtends dat het wat stijfjes is, maar niet dat ik niet kan lopen of strompel van de pijn
klopt yur, en ik kijk uit.. Afgelopen week ook nog 16 km gelopen zonder enige pijn of moeite, gister met sprinten met de zombies ook geen last gehad. mn knie en enkel houden zich goed! Wel 's ochtends dat het wat stijfjes is, maar niet dat ik niet kan lopen of strompel van de pijn
ah, dat is verveledn... op googlmaps kan je invoeren:
van: station abcoude naar: station bussum zuid
lopen.
dat is ongeveer de route
als ik hem helemaal uitloop wel ja. Daarom zeg ik ook. Vanaf 16 km kan ik overal stoppen
Maar ik kan me daar echt aan ergeren; mensen die sloom baantjes zwemmen, ok, dat kan echt prima als je dat wilt, maar de mensen die dat doen doen dat kriskras door 't zwembad, nemen met 5 pittige wijven per kluwe de hele kant in beslag zodat je niet fatsoenlijk kunt doorzwemmen/keren... *zucht* Dus daarom morgen om 8 uur in 't zwembad zijn; kijken wat er zoal ronddobbert dan!
Maar ik kan me daar echt aan ergeren; mensen die sloom baantjes zwemmen, ok, dat kan echt prima als je dat wilt, maar de mensen die dat doen doen dat kriskras door 't zwembad, nemen met 5 pittige wijven per kluwe de hele kant in beslag zodat je niet fatsoenlijk kunt doorzwemmen/keren... *zucht* Dus daarom morgen om 8 uur in 't zwembad zijn; kijken wat er zoal ronddobbert dan!
Ik heb ook wel eens een sneer van een wielrenner gehad dat ik op het trottoir moest lopen . Weet je wel hoeveel losse stoeptegels er liggen langs de Van Alkemadeweg? .
Ik heb ook wel eens een sneer van een wielrenner gehad dat ik op het trottoir moest lopen . Weet je wel hoeveel losse stoeptegels er liggen langs de Van Alkemadeweg? .
Doe dan alsof je aan het trailrunnen bent, dan zijn het leuke uitdagingen ipv vervelende losse stoeptegels
Ja, die zijn ook vervelend. Ik ben op de racefiets overigens gewoon een hele brave Nederlandse fietser. Ben sowieso alleen, dus kan niet doen alsof ik in een peloton rijd.
Begrijp ik wel hoor. Zoiets is wel hinderlijk en ook ergerlijk. Maar wij zijn dan met z'n tweeën, zwemmen/hangen in de buitenste baan en bovendien is het erg rustig als we er zijn. Dus -in onze ogen- zijn we weinig mensen tot last.
Zul je morgenvroeg net zo'n horde schoolkinderen treffen om 8 uur..
Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef Viking84 het volgende: @ wielrenners hier: hebben jullie niet dat je gauw een zere nek/rug krijgt in die gebogen houding? Of is dat ook een kwestie van opbouwen?
Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef Viking84 het volgende: @ wielrenners hier: hebben jullie niet dat je gauw een zere nek/rug krijgt in die gebogen houding? Of is dat ook een kwestie van opbouwen?
Wielrennen is toch juist goed voor je rug? Of denk ik dat al die jaren verkeerd..
ik wou dat slacker er was...heb een voedingsvraag voor hem.
Trouwens Yur, had jij al een route uitgezet bij nijmegen? Het lijkt mij wel tof om daar een keer te lopen (en met de 7 heuvelenloop loop ik de HM van Amsterdam)
Begrijp ik wel hoor. Zoiets is wel hinderlijk en ook ergerlijk. Maar wij zijn dan met z'n tweeën, zwemmen/hangen in de buitenste baan en bovendien is het erg rustig als we er zijn. Dus -in onze ogen- zijn we weinig mensen tot last.
Zul je morgenvroeg net zo'n horde schoolkinderen treffen om 8 uur..
Nee, het is alleen voor volwassenen in de ochtenden!
Oh, en hard genoeg fietsen zodat de winddruk je gewicht een beetje lift, net als bij rijden op en sportmotor! Verder buikspieren aanspannen om de druk van je onderrug te halen.
Pooeeeeh! Dat was zoals verwacht vrij hels zeg De paars aangelopen hoofd-foto hou je tegoed Viking, toen ik eindelijk thuis was was de kleur alweer een beetje genormaliseerd.
Maar zo lekker als het vorige week ging bij de training, zo dramatisch ging het nu. In de eerste paar minuten was ik al buiten adem en toen moest ik nog zo lang Maar goed, wel volgehouden dus hopelijk volgende week beter (en niet zo warm )
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Op donderdag 28 juni 2012 22:08 schreef Jumparound het volgende: Trouwens Yur, had jij al een route uitgezet bij nijmegen? Het lijkt mij wel tof om daar een keer te lopen (en met de 7 heuvelenloop loop ik de HM van Amsterdam)
Ik heb nog geen route uitgezet...ik wil sowieso de hele zevenheuvelenloop een keertje lopen, en verder ga ik gewoon lekker verdwalen in de bossen denk ik
Enne....Zevenheuvelenloop en HM Amsterdam zijn niet tegelijk toch?
Op donderdag 28 juni 2012 22:09 schreef MissBliss het volgende: Pooeeeeh! Dat was zoals verwacht vrij hels zeg De paars aangelopen hoofd-foto hou je tegoed Viking, toen ik eindelijk thuis was was de kleur alweer een beetje genormaliseerd.
Maar zo lekker als het vorige week ging bij de training, zo dramatisch ging het nu. In de eerste paar minuten was ik al buiten adem en toen moest ik nog zo lang Maar goed, wel volgehouden dus hopelijk volgende week beter (en niet zo warm )
Op donderdag 28 juni 2012 22:09 schreef MissBliss het volgende: Pooeeeeh! Dat was zoals verwacht vrij hels zeg De paars aangelopen hoofd-foto hou je tegoed Viking, toen ik eindelijk thuis was was de kleur alweer een beetje genormaliseerd.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik heb nog geen route uitgezet...ik wil sowieso de hele zevenheuvelenloop een keertje lopen, en verder ga ik gewoon lekker verdwalen in de bossen denk ik
Enne....Zevenheuvelenloop en HM Amsterdam zijn niet tegelijk toch?
ohnee, het was wat anders...
molenhoeks makkie
Soort van vereiste waar de meeste mensen in dit topic zich aan houden
Whehe, ik voel me wel een stuk stoerder sinds ik hardloop idd
Whehe, ik voel me wel een stuk stoerder sinds ik hardloop idd
nu alleen nog roken
Ik mocht een poging wagen om met de volgende groep mee te lopen. Qua conditie red ik het wel. Alleen loop ik nu niet meer voorop maar achteraan
Het was wel erg warm! En die zandpaden in de bossen helpen ook niet echt mee Dat is ook wel te zien aan mijn tempo, erg onregelmatig. Maar toch lekker gelopen.
Dingen wat ik vandaag geleerd heb.... Knip je teennagels niet te ver af, is niet prettig met hardlopen
Op donderdag 28 juni 2012 22:33 schreef streamnl het volgende: Ik mocht een poging wagen om met de volgende groep mee te lopen. Qua conditie red ik het wel. Alleen loop ik nu niet meer voorop maar achteraan
Het was wel erg warm! En die zandpaden in de bossen helpen ook niet echt mee Dat is ook wel te zien aan mijn tempo, erg onregelmatig. Maar toch lekker gelopen.
Dingen wat ik vandaag geleerd heb.... Knip je teennagels niet te ver af, is niet prettig met hardlopen
Op donderdag 28 juni 2012 22:33 schreef streamnl het volgende: Ik mocht een poging wagen om met de volgende groep mee te lopen. Qua conditie red ik het wel. Alleen loop ik nu niet meer voorop maar achteraan
Je loopt met een groep, ik heb sowieso het gevoel dat je dan automatisch sneller loopt dan wanneer je alleen loopt. Heb jij dat niet dan?
Maar thanks
Nja, mijn trainers leven onder het motto: Praatlopen. Als je dat nog kan doen ben je goed bezig. Zo niet, dan ben je niet goed bezig Dus ik loop meestal 7:30 min/km, maar dan wel langere afstanden .
Nja, mijn trainers leven onder het motto: Praatlopen. Als je dat nog kan doen ben je goed bezig. Zo niet, dan ben je niet goed bezig Dus ik loop meestal 7:30 min/km, maar dan wel langere afstanden .
Dat doen ze daar ook, als ik niet constant kon praten dan zouden ze twijfelen of ze mij in deze groep toelaten. En ik kon blijven praten!!!
Oooh ik ga trouwens uit eten met m'n groep a.s. woensdag Eerst strandtraining (incl een verrassing ) en daarna lekker eten en drinken met z'n allen. Zijn nu al 37 inschrijvingen
Op donderdag 28 juni 2012 22:41 schreef GotC het volgende: Oooh ik ga trouwens uit eten met m'n groep a.s. woensdag Eerst strandtraining (incl een verrassing ) en daarna lekker eten en drinken met z'n allen. Zijn nu al 37 inschrijvingen
Zal lekker meuren op dat terras, al die bezwete lijven
Op donderdag 28 juni 2012 22:41 schreef GotC het volgende: Oooh ik ga trouwens uit eten met m'n groep a.s. woensdag Eerst strandtraining (incl een verrassing ) en daarna lekker eten en drinken met z'n allen. Zijn nu al 37 inschrijvingen
Dan moet Yur maar aan de pizza ?
Aangezien het morgenavond blijkbaar weer slecht weer wordt, heb ik de wekker om 6 uur ( ) gezet om te gaan lopen. Hopelijk kan ik mezelf uit bed krijgen
Awwww, ik post gewoon al mee sinds deel 1 Mijn 1e post:
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:23 schreef GotC het volgende: Ik had ook eerst van die fitness schoenen, maar ben te bang voor blessures. Dus, naar de hardloopwinkel geweest, gerend in de winkel voor zo'n camera, op straat gerend op 10 verschillende schoenen, en heb nu de perfecte schoenen .
Ik volg qua hardloopschema Evy, vind het prettig dat ze je wat aanmoedigt, vertelt hoe lang je nog moet.. ideaal .
Op donderdag 28 juni 2012 22:46 schreef kwiwi het volgende: Aangezien het morgenavond blijkbaar weer slecht weer wordt, heb ik de wekker om 6 uur ( ) gezet om te gaan lopen. Hopelijk kan ik mezelf uit bed krijgen
Ik ook. Gaat ons vast lukken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Nja, mijn trainers leven onder het motto: Praatlopen. Als je dat nog kan doen ben je goed bezig. Zo niet, dan ben je niet goed bezig
klinkt als een trainingsmethode die nog afstamt van zonnewijzereiland maar is wel nog steeds doeltreffend
Ik kan met mijn HR van 190 ook nog gesprekken voeren Maar ik doe 't liever niet omdat ik me liever op m'n ademhaling focus dan op een gesprek over het weer, al praat ik soms wel een beetje tegen mezelf zo van 'Ha, mo, je kunt nog praten hè? Ja. Fijn. Nou, dat was 't dan wel weer'.
heb al wat eerder over deze kerel gelezen... wat een baas!
koop het blad trouwens zelf ook af en toe maar is hier behoorlijk prijzig
ik ben maffen (is ook training (c) rechtsedirecte)
Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef rechtsedirecte het volgende: post om even mee te lurken... Ik heb pas geleden na 15 jaar ( in die tijd liep in gem. 50 km per week) mijn loopschoenen weer uit de kast gehaald...midlife crisis? Ben net weer begonnen en vind het heerlijk, ondanks de spierpijn..
Op maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef slacker_nl het volgende: Ik ben gister begonnen met het volgen van Evy op de crosstrainer Reden is simpel, geen schoenen die geschikt zijn voor hardlopen en op die crosstrainer kan ik met m'n slippers trainen. Of m'n basketbal schoenen.. Ben van plan om naar de Runners World winkel te gaan voor een goed advies met schoenen. Ooit daar Asics gekocht nadat ze m'n voeten helemaal hadden bekeken (afwikkeling van voet tijdens lopen/rennen etc). Die schoenen voelde aan als gegoten, dat wil ik weer. En dan ga ik ook buiten lopen (maar liefst wel in mooi weer ).
Ps. Had die evy ook niet een 5km - 10 km schema?
En MoBlo/GotC/Viking84 allemaal vallen over m'n slippers en crosstrainer en weet ik veel wat. Dat is niet hardlopen. Als de dag van gisteren dat ik me dat kan herinneren.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
En MoBlo/GotC/Viking84 allemaal vallen over m'n slippers en crosstrainer en weet ik veel wat. Dat is niet hardlopen. Als de dag van gisteren dat ik me dat kan herinneren.
een blijvend litteken op je lopersziel.....
Och jezus volgens mij was ik dronken een jaar geleden. Vanaf deel 20 blijkbaar
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef Dr.Sexy het volgende: Ik ga zo weer eens beginnen met hardlopen. Na een half jaar niet te hebben gelopen voel ik me zwaar kut en als een zak aardappels ( ook al ben ik afgevallen tov een half jaar geleden).
Ik hoop dat ik mee mag rennen in dit topic
Twee uurtje later:
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef Dr.Sexy het volgende: Hoppa. Roostertje er bij. Direct begonnen bij week 3 , schot in de roos.
6 keer 1,5 minuut met een gemiddelde van 12,3 km per uur. Ging hard man. Voelde beter dan duurlopen moet ik eerlijk zeggen.
Nee, dat niet hoor. Dat was op dat moment gewoon simpel, er was niks anders voorhanden en zo kon ik wel conditie opbouwen op een verantwoorde manier zonder materiaal (de crosstrainer is vanaf dec 2010 stuk overigens, hehehe, I broke it door veelvuldig gebruik ). En het sneeuwde toen ook buiten, niet echt prettig weer voor een beginner. Hun miepen, ik gewoon Evy afwerken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
zit me nu even te verdiepen in gels, chews etc. etc. bomen....bos....
Nee, dat niet hoor. Dat was op dat moment gewoon simpel, er was niks anders voorhanden en zo kon ik wel conditie opbouwen op een verantwoorde manier zonder materiaal (de crosstrainer is vanaf dec 2010 stuk overigens, hehehe, I broke it door veelvuldig gebruik ). En het sneeuwde toen ook buiten, niet echt prettig weer voor een beginner. Hun miepen, ik gewoon Evy afwerken.
En zo hoort het, gewoon doen waar je zelf zin in hebt
Gewoon een gel nemen.. je zal moeten testen welke je kan verdragen, smaak, etc etc.
OF!
quote:
Pureer een mango en een peer met staafmixer. Mespuntje zout. 4 scheppen pure maltodextrinepoeder. Kun je kopen bij een sportvoedingswinkel online, google maar. 3 eetlepels agave siroop of moerbeisiroop, laatste te koop bij de turkse winkel, bevat geen toegevoegde geraffineerde suikers. Theelepel Matcha, Japanse groene theepoeder, voor de caffeine Theelepel Johannesbroodpitmeel,om het een beetje te binden. Alles kort verwarmen, niet koken. Daarna in stevige Zip zakjes scheppen, meestal doe ik tussen de 50 en 60 gram per zakje. Puree naar de hoek van het zakje duwen. Broodzaksluitings ijzerdraadje erom heen en overbodig plastic afknippen. Ik neem 4 zakjes mee in Spi Belt. Tijdens marathon bijt ik een hoekje open en druk de zoete pureer naar binnen. Het is minder zoet en goedkoper dan de industriele varianten.
zoals je zegt Slacker, volgens mij is het gewoon trail and error.... er is zoveel op de markt dus misschien gewoon maar wat proberen
En zo hoort het, gewoon doen waar je zelf zin in hebt
Dat, en kijk naar de resultaten, slippers op een crosstrainer, 1 jaar later, 21km op Asics. Ha, 17/10/2010 Amsterdam Marathon, 16/10/2011 heb ik 'm gelopen (21km that is).
/zoektocht naar geschikte gel gaat hier nog even door
Een iemand, maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien. En een vriend van me, maar die post hier niet..
verder heeft AntiChrist zich het meeste verdiept in het minimalistische lopen volgens mij
ik ben er steeds meer over aan het lezen en het is wel verdomde interessant. het vergt wel een complete nieuwe langzame aanpassing van je gehele loopstijl. maar het schijnt wel beter en makkelijker te lopen. in de wetenschap erachter kan ik me goed vinden. alleen het aandurven. ik denk dat als ik ermee zou willen beginnen het zowiezo na de vasaloppet zou zijn. maar korte stukjes oefenen en zoveel mogenlijk blootsvoets lopen is voor mij toch een goede oefening. ik heb namelijk zwakke enkels en ik proneer aardig. om de voetspieren geheel te trainen is zo`n aanpak denk ik niet gek. toch maar eens verder in de materie duiken.
Op vrijdag 29 juni 2012 01:18 schreef winterstorm666 het volgende: ik ben er steeds meer over aan het lezen en het is wel verdomde interessant. het vergt wel een complete nieuwe langzame aanpassing van je gehele loopstijl. maar het schijnt wel beter en makkelijker te lopen. in de wetenschap erachter kan ik me goed vinden. alleen het aandurven. ik denk dat als ik ermee zou willen beginnen het zowiezo na de vasaloppet zou zijn. maar korte stukjes oefenen en zoveel mogenlijk blootsvoets lopen is voor mij toch een goede oefening. ik heb namelijk zwakke enkels en ik proneer aardig. om de voetspieren geheel te trainen is zo`n aanpak denk ik niet gek. toch maar eens verder in de materie duiken.
YUR en ik lopen op enigszins minimalistische schoenen en ik moet zeggen dat het mij (en volgens mij YUR ook) goed bevalt... is wennen maar loopt licht
geen bare foot natuurlijk maar een goede middenweg imo
hoe lopen jullie? qua stijl op deze schoenen. barefoot zou ik niet echt helemaal zien zitten maar zo minimalistisch mogenlijke schoenen zie ik wel zitten. hak of voorvoet landing? het staat me gewoon zo tegen hoe je volgepropt met demping en allerlei snuisterijen word opgedwongen om gewoon hard te lopen terwijl wij dat al prima doen vele miljoenen jaren. en eigenlijk door de vorm van de schoen op een compleet andere manier gaat lopen als dat we natuurlijk doen. correct me when i am wrong..
minimalistische schoenen "dwingen" je om op je vorvoet te landen omdat er weinig demping in zool zit... in het begin loopt het vreemd omdat je het gevoel heb dat je op je tenen loop waar dat went snel... YUR lipe afgelopen weekend zijn 10km wedstrijd op zijn Brooks Pure Cadance... dit is trouwens de meest non minimalistische schoen uit de Brooks Pure serie... dus de schoen die alsnog het meeste steun geeft... dus als het ware een soort tussenmodel
ik zit nu op een punt wat ik moet gaan doen. ik heb nu nikes zonder opsmuk maar wel de normale loopschoen. ik merk dat ik met deze schoenen maar zo zo loop en misschien op de hele verkeerde schoen loop. zit er toch tegenaan te hikken voor andere schoenen. ik had altijd saucony met antipronatie. mischien dat ik het oefenen een beetje tussendoor kan doen en toch verder gaan met mijn volle training. om heel geleidelijk aan om te schakelen. blijft toch moeilijk te beslissen wat wijsheid is......
hmmm wijsheid is zowiezo om toch eens nu naar bed te gaan hahaha! morgen vroeg weer op.
de Brooks die YUR en ik beiden hebben zijn "minimalistisch" maar nog wel anti pronatie... dus "the best of both worlds"
Op vrijdag 29 juni 2012 01:27 schreef winterstorm666 het volgende: hoe lopen jullie? qua stijl op deze schoenen. barefoot zou ik niet echt helemaal zien zitten maar zo minimalistisch mogenlijke schoenen zie ik wel zitten. hak of voorvoet landing? het staat me gewoon zo tegen hoe je volgepropt met demping en allerlei snuisterijen word opgedwongen om gewoon hard te lopen terwijl wij dat al prima doen vele miljoenen jaren. en eigenlijk door de vorm van de schoen op een compleet andere manier gaat lopen als dat we natuurlijk doen. correct me when i am wrong..
Barefoot is voor/middenvoetlanding, op je hak ga je niet landen. Doe je dat wel, dan zit je denk ik redelijk snel in de ziekenboeg. Plus het is niet natuurlijk, dus je zal het automatisch laten.
Barefoot is voor/middenvoetlanding, op je hak ga je niet landen. Doe je dat wel, dan zit je denk ik redelijk snel in de ziekenboeg. Plus het is niet natuurlijk, dus je zal het automatisch laten.
intressante blog, alleen de laatste zin vind ik een beetje "te"
quote:
Zodra je de naakte verbinding met de grond bedekt, al is het maar met een laagje van 6mm, ben je gewoon bezig met lopen makkelijker maken. Niet met lopen zelf.
komt bij mij het zelfde over als: iemand die een bepaalde afstand nog niet gelopen is, is geen hardloper
intressante blog, alleen de laatste zin vind ik een beetje "te"
[..]
komt bij mij het zelfde over als: iemand die een bepaalde afstand nog niet gelopen is, is geen hardloper
Dan begrijp je hem helemaal verkeerd Wat hij daarmee wilt zeggen is dat je door een hele dunne zool direct feedback terugkrijgt. Je voelt het asfalt, je voelt de steentjes, je voelt hoe je voet land en dat merk je niet als je schoenen aan hebt. Of je nou op asfalt of op gras loopt, het loopt min of meer gelijk en met blote voeten voelt dat heel anders. Je voelt de omgeving op je voetzolen en dat maakt het voor hem een leukere ervaring. Er zit geen dikke laag meer tussen jou en de ondergrond.
Hij is de laatste persoon die zo zou oordelen over hardlopers, van m'n loopvrienden is hij de enige die loopt omdat ie "wilde weten wat er aan de andere kant van het park gebeurde". Dat is de reden dat ie hardloopt, de reden dat ie op blote voeten loopt is omdat ie met schoenen aan pijntjes had. Hij kwam op barefoot uit en is dat gaan doen en met veel plezier.
Dan begrijp je hem helemaal verkeerd Wat hij daarmee wilt zeggen is dat je door een hele dunne zool direct feedback terugkrijgt. Je voelt het asfalt, je voelt de steentjes, je voelt hoe je voet land en dat merk je niet als je schoenen aan hebt. Of je nou op asfalt of op gras loopt, het loopt min of meer gelijk en met blote voeten voelt dat heel anders. Je voelt de omgeving op je voetzolen en dat maakt het voor hem een leukere ervaring. Er zit geen dikke laag meer tussen jou en de ondergrond.
Hij is de laatste persoon die zo zou oordelen over hardlopers, van m'n loopvrienden is hij de enige die loopt omdat ie "wilde weten wat er aan de andere kant van het park gebeurde". Dat is de reden dat ie hardloopt, de reden dat ie op blote voeten loopt is omdat ie met schoenen aan pijntjes had. Hij kwam op barefoot uit en is dat gaan doen en met veel plezier.
Ik begrijp wat hij bedoelt hoor, alleen vind ik het een beetje " be all and end all" overkomen.... alsof bare foot running "the holy grail" is en je met een zooltje dat "contact" mis en daardoor als hardloper niet "kompleet bent",...komt op mij een beetje zweverig over..
Ik zeg echter absoluut niet dat bare foot slecht is, integendeel, ik zie de logica er achter zeer zeker.. je leest er hele goede dingen over maar aan de andere kant ken ik ook verhalen van mensen met 10,000 kilometers loopervaring die ernstige blessures hebben opgelopen door de overstap.
Er nog even over nadenkend, van alles barefoot runners, hoeveel lopen er echt lange afstanden zoals bijv. de marathon of zelfs ultra's (ik berijp dat dit natuurlijk ook geldt voor hardlopen met schoeisel)
Natuurlijk was er Abebe Bikila die zijn tijd ver vooruit was, maar was hij een uitzondering op de regel?
Wat ik hier mee zeggen wil... is barefoot running geschikt voor elke afstand (van sprint tot ultra's) of is ons lichaam niet "ontworpen" om barefoot deze afstanden af te leggen..
Toch maar eens meer in verdiepen.
*maakt mental note om vanavond nog even met zijn Brooks te praten om ze gerust te stellen dat ze echt niet de prullenbak in gaan
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-06-2012 05:13:35 ]
Op vrijdag 29 juni 2012 02:36 schreef Wiehoe het volgende: Adoptiezoon weer terug van een avondje struun'n. Voel men voeten wel erg nu. Kon beter hardlopend de stad rond.
ja, dat sjokken is echt vermoeiend voor je voeten...
Alleen ervaring met gels en een of andere reep. Met de reep ging ik half dood, door het kauwen kreeg ik geen lucht meer op dat moment. Gels van isostar zijn ook niet echt geweldig naar mijn idee. Van powerbar waren ze beter.
Ik gebruik ze eigenlijk niet meer die gels. Hooguit misschien bij een wedstrijd, maar dan moet je ze inderdaad wel even testen.
RD, ik heb ergens gelezen dat 10 mijl de 'perfecte' afstand is voor een mens..Misschien ook qua barefoot?
zit de hele middag al hard te werken googlen maar er zijn zoveel tegenstrijdige berichten... vooral over barefoot, de Garmin en whey discussies hier zijn er kinderspel bij
Ik gebruik ze eigenlijk niet meer die gels. Hooguit misschien bij een wedstrijd, maar dan moet je ze inderdaad wel even testen.
ik wil ze alleen tijdens mijn lange duurlopen gaan gebruiken...heb een merk gevonden op het interwebz waarbij je niet hoeft te drinken schijnt (volgens de reviews) want ik drink eigenlijk nooit tijdens mijn runs, ik heb er gewoon geen behoefte aan lijkt wel.
Op vrijdag 29 juni 2012 06:05 schreef rechtsedirecte het volgende: want ik drink eigenlijk nooit tijdens mijn runs, ik heb er gewoon geen behoefte aan lijkt wel.
Ik ook niet, vindt het ook onpraktisch om drinken mee te nemen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
ik heb het zo druk dat ik bijna de hele "spirit of the marathon" film op YT al bekeken heb.
Ik ook niet, vindt het ook onpraktisch om drinken mee te nemen.
klots, klots, klots...of zo'n fles in je hand... he, ik heb niets voor niets een Garmin gekocht om mijn handen vrij te hebben
tijdens mijn HM van afgelopen weekend hadden we het over de marathon en HM van Christchurch en daar hadden ze pacers lopen met een heliumballon aan hun arm met daarop de pacer tijd... het was dus een kwestie van de juiste ballon zoeken en meehobbelen... Hebben jullie dit in NL ook wel eens gezien?
Op vrijdag 29 juni 2012 06:11 schreef rechtsedirecte het volgende: tijdens mijn HM van afgelopen weekend hadden we het over de marathon en HM van Christchurch en daar hadden ze pacers lopen met een heliumballon aan hun arm met daarop de pacer tijd... het was dus een kwestie van de juiste ballon zoeken en meehobbelen... Hebben jullie dit in NL ook wel eens gezien?
Volgens mij heb ik eens dat in enschede gezien, maar dan op een hesje.
Op vrijdag 29 juni 2012 06:11 schreef rechtsedirecte het volgende: tijdens mijn HM van afgelopen weekend hadden we het over de marathon en HM van Christchurch en daar hadden ze pacers lopen met een heliumballon aan hun arm met daarop de pacer tijd... het was dus een kwestie van de juiste ballon zoeken en meehobbelen... Hebben jullie dit in NL ook wel eens gezien?
Ik liep bij mn eerstetweede 10K een man voorbij met op zijn shirt de tekst: 59 minuten-groep. En hij had veel lopers in zijn kielzog.
Maarja, ik finishte ruim voor die hele groep....in 59.30 ofzoiets
jup, bij de Hilversum city run
Op vrijdag 29 juni 2012 06:38 schreef Maraca het volgende: Morning! Nou vandaag ging gelukkig een stuk beter dan gisteren. Vandaag wel de 5km volgemaakt in 1 keer
Woei! #10 op de leaderboard. Eindelijk pagina 1 bereikt
Zonder Evy? 31 minuten is ook netjes
Het is nog wel een 'gevecht' om die 5km vol te krijgen. Gelukkig is het een kwestie van tijd en trainen, maar het is niet zo dat ik dit maar 'even' doe
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op vrijdag 29 juni 2012 06:38 schreef Maraca het volgende: Morning! Nou vandaag ging gelukkig een stuk beter dan gisteren. Vandaag wel de 5km volgemaakt in 1 keer
Woei! #10 op de leaderboard. Eindelijk pagina 1 bereikt
maar ook een HR en tempo lijn die zo vlak is als de aarde 500 jaar terug
zou me vies tegen vallen als hij dat niet voor je over heeft
Op vrijdag 29 juni 2012 07:02 schreef kwiwi het volgende: Zo, les 9 zit erop. Maar niks voor mij zo vroeg doe ik alleen nog eens als het echt niet anders kan.
het zal voor mij nooit wennen.... daarom nog maar een keer voor de morgenrenners
Op vrijdag 29 juni 2012 07:24 schreef justmattie het volgende: Zo, endomondo uit. Run verwijderd en nu in een relaxt tempo naar huis. Pleuris-app. 1km in 3 minuten, 6km in 21 min. Nooit een keer
* justmattie denkt terug aan runkeeper die altijd werkte.
Op vrijdag 29 juni 2012 07:24 schreef justmattie het volgende: Zo, endomondo uit. Run verwijderd en nu in een relaxt tempo naar huis. Pleuris-app. 1km in 3 minuten, 6km in 21 min. Nooit een keer
Op vrijdag 29 juni 2012 07:45 schreef SEMTEX het volgende: Distance: 10.15 km Time: 1:07:43 Avg Speed: 9.0 km/h Nu verder ontbijten, douchen, aankleden en naar mijn werk
Op vrijdag 29 juni 2012 07:45 schreef SEMTEX het volgende: Distance: 10.15 km Time: 1:07:43 Avg Speed: 9.0 km/h Nu verder ontbijten, douchen, aankleden en naar mijn werk
Goed bezig!
Ik zou vandaag weer mogen, maar ga het morgen doen, vandaag alleen maar werken en vanavond nog een afspraak in Driebergen... Dus dan morgenavond voor het slapen gaan nog maar een rondje draven
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-06-2012 08:07:41 ]
Lekker hoor, een uurtje lopen voordat je naar werk gaat. Misschien moet ik toch ook maar eens stoppen met zo vroeg mogelijk willen beginnen met werken...al weet ik niet of ik dan kan wennen aan het werken tot een uur of 6
nice
Op vrijdag 29 juni 2012 08:01 schreef YUR het volgende: Lekker hoor, een uurtje lopen voordat je naar werk gaat. Misschien moet ik toch ook maar eens stoppen met zo vroeg mogelijk willen beginnen met werken...al weet ik niet of ik dan kan wennen aan het werken tot een uur of 6
Only one way to find out .
Voor mij was er op zich aan te wennen (tot half 6 werken dan ipv tot half 5), maar niet als het elke dag wisselde, afhankelijk van wanneer ik hardliep.
Ik weet niet of ik het ook zou kunnen als ik weer de volle 40 zou werken. Ik ben gedetacheerd en heb wisselende dagen qua uren (gisteren en vandaag bijv. 7, maandag 8, di en woensdag 5 uurtjes... )
Op vrijdag 29 juni 2012 08:01 schreef YUR het volgende: Lekker hoor, een uurtje lopen voordat je naar werk gaat. Misschien moet ik toch ook maar eens stoppen met zo vroeg mogelijk willen beginnen met werken...al weet ik niet of ik dan kan wennen aan het werken tot een uur of 6
Hoe laat begin je normaal gesproken?
Op vrijdag 29 juni 2012 08:09 schreef SEMTEX het volgende: Ik weet niet of ik het ook zou kunnen als ik weer de volle 40 zou werken. Ik ben gedetacheerd en heb wisselende dagen qua uren (gisteren en vandaag bijv. 7, maandag 8, di en woensdag 5 uurtjes... )
Als ik 's ochtends voor het werk een uur zou willen lopen zou ik er toch wel om 5 uur uit moeten, inclusief warming-up en cooling-down.
het vroeg opstaan is voor mij geen enkel probleem...maar mijn lichaam is gewoon nog niet wakker. herstelloopje van 5km lukt nog wel 's morgens vroeg maar om nu voor een duurloop te gaan... neeuhhhh
Friday Nite Fish and Chips time..... nomnomnomnonmonm
het vroeg opstaan is voor mij geen enkel probleem...maar mijn lichaam is gewoon nog niet wakker. herstelloopje van 5km lukt nog wel 's morgens vroeg maar om nu voor een duurloop te gaan... neeuhhhh
Mijn linkerbeen moest ook nog wakker worden de eerste paar minuten, maar ik ervaar altijd dat je vanzelf wakker wordt gedurende het lopen. Je zult echt geen toptijden neerzetten qua training, maar je bent wel gegaan
Ik was niet vooruit te branden 's ochtends vroeg. Dus ik kan het op zich wel, maar dan moet ik geen snelheidswerk gaan doen.
dan gebruik je toch RK? Export naar endomondo is zo gemaakt
Herkenbaar, al werk ik de laatste week ook gewoon tot na 6-en, terwijl ik wel tussen 7 en 8 begin Misschien in rustigere tijden maar eens een keer proberen te lopen in de ochtend. Op zakenreis doe ik het wel eens, aangezien dan toch vaak pas na 9 uur wordt begonnen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>