Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 28-06-2012 21:39:46 ]
Hoi! Net weer lekker op de spinfiets gezeten, gefitnessed en natuurlijk naar en van de sportschool met de racefiets! Héérlijk! Morgen zwemmen en lopen!
Zo na 't douchen even bijlezen wat voor leuke en goede dingen iedereen gedaan heeft
De 305 is IPX7 wat tot 1 meter diepte waterproof zou moeten zijn als ik 't goed heb. Maargoed, heb er niet veel aan in een binnenzwembad als de hartslagmeter 't niet doet
wat ik handig vind van de 610 is dat het een trilfunctie heeft...ik heb nooit het piepje aanstaan, dat vind ik te veel afleiden maar tillen. prima!
wat me wel een beetje tegenvalt van de 610 is de batterijduur, dat had wel wat langer gemogen.. ze geven in de specs 8 uur op maar dat haal ik volgens mij niet, ik denk dat het bij mij bij een uurtje of 7 op is..bij 6 uur geeft hij al low battery aan.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
tot nu toe ben ik tevreden met runkeeper. garmin of iets dergelijks komt vanzelf wel eens.
mijn vader trainde altijd marathons op een vooruitgezet parcours(met de fiets parcours uitzetten) en een sporthorloge met hartslagmeter. en ik of mijn moeder kwamen hem op een afgesproken tijd en plaats tegemoet met een bidon drinken of wat te eten. those where the days! ben trots op mijn pa. mijn grote voorbeeld! hardlopen zit er niet meer in voor hem, maar hij langlauft mountainbiked, wielrennen, fitnessen, rolskieen, etc nog elke week. en dat op zijn 65ste!
gister 7 km gelopen en dat voel ik vandaag helaas wel in de benen. even opletten en op tijd gas terug nemen. mijn voeten doen zeer en er zit een zenuw klem in 1 voet. en mijn knieen doen ook zeer, maar dat komt ook omdat ik een drukke zware dag heb gehad op het werk.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
mijn vader trainde altijd marathons op een vooruitgezet parcours(met de fiets parcours uitzetten) en een sporthorloge met hartslagmeter. en ik of mijn moeder kwamen hem op een afgesproken tijd en plaats tegemoet met een bidon drinken of wat te eten. those where the days!
en dat is nog niet zo lang geleden hoor...toen ik voor het eerst liep reed ik ook altijd eerst het rondje op de fiets of met de auto, alleen als er dan bijv. een fietserstunneltje kwam moets je even gokken.
mijn vader trainde altijd marathons op een vooruitgezet parcours(met de fiets parcours uitzetten) en een sporthorloge met hartslagmeter. en ik of mijn moeder kwamen hem op een afgesproken tijd en plaats tegemoet met een bidon drinken of wat te eten. those where the days! ben trots op mijn pa. mijn grote voorbeeld! hardlopen zit er niet meer in voor hem, maar hij langlauft mountainbiked, wielrennen, fitnessen, rolskieen, etc nog elke week. en dat op zijn 65ste!
gister 7 km gelopen en dat voel ik vandaag helaas wel in de benen. even opletten en op tijd gas terug nemen. mijn voeten doen zeer en er zit een zenuw klem in 1 voet. en mijn knieen doen ook zeer, maar dat komt ook omdat ik een drukke zware dag heb gehad op het werk.
Nog niet in de verleiding gekomen om Endomondo te gebruiken ?
Respect voor je vader Ik zou mijn pa ook wel meer willen zien bewegen. Hij is altijd wel bezig op het werk en rondom huis, maar eigenlijk moet hij van de arts 1 keer per week fitnessen, vanwege z'n rug. Maar dat doet ie dus niet
Wat voor tijd heb je gelopen gister?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
ik ben net van sportypal gegaan naar runkeeper. misschien wel ooit de overstap maken maar voorlopig vind ik het wel mooi. ik heb gisteren 41.30 gelopen
home is where doghair sticks to anything but the dog!
Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef Webkim het volgende: Vanmorgen kleine 6K gelopen, maar godallemachtig, wát benauwd. Ach, mocht toch maar een klein rondje: zaterdag de meidenloop. Zin in!