Ligt er helemaal aan wat z'n opvolger gaat doen. Dit EK heeft Bertje al z'n krediet verspeeld door rare dingen te doen, dus ik ga hem niet missen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef themauster het volgende:
Over een paar jaar denkt iedereen met weemoed terug aan van Marwijk.
Dat nog net niet, maar hij is nu voor de 4e keer in twee uur tijd op de radioquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
draaien ze het 4 keer achter elkaar?
Gehypt gedoe altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar hij is nu voor de 4e keer in twee uur tijd op de radio
Nog niet gehoord. Prima ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Civilian het volgende:
Ik vind die nieuwe single van Muse helemaal niks
Heb hem nog maar een paar keer geluisterd. Moet mn mening wel iets bijstellen. Ik vind 'm compleet kutquote:
Ik ga m'n vertrouwde "ben benieuwd!!" maar niet gebruiken, hij zal vanzelf wel ergens gedraaid gaan worden. Ik zie alleen maar gejubelquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb hem nog maar een paar keer geluisterd. Moet mn mening wel iets bijstellen. Ik vind 'm compleet kut
4 jaar lang bagger voetbal en met al het geluk van de wereld de finale van het wk bereikt.Veel slechter kan het wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef themauster het volgende:
Over een paar jaar denkt iedereen met weemoed terug aan van Marwijk.
Komt vast nog wel op de radio, gezien het enthousiasme van de dj's ben ik er iig niet bang voor dat hij vaak gedraaid gaat worden... Ik vind de bank en m'n tv op het moment interessanterquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe muse, met een kleine hickup rond 2.18min.
ik luister em nu
intro klinkt al vet.
ok, als ie rond 2.20 helemaal los gaat wordt het echt lekker!
ow vast welquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt vast nog wel op de radio, gezien het enthousiasme van de dj's ben ik er iig niet bang voor dat hij vaak gedraaid gaat worden... Ik vind de bank en m'n tv op het moment interessanter
Dat heeft zo z'n reden denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow vast wel
mijn 2e post is wel een aanradertje wanneer je de kans hebt. dat draaien ze nl niet
een latere plaat van The Thermals uit 2010 is plugplaat geweest en is maar liefst 3x rond 10 voor 12 in 3voor12radio gedraaidquote:
Ander keertje misschien, geen zin in nuquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow vast wel
mijn 2e post is wel een aanradertje wanneer je de kans hebt. dat draaien ze nl niet
En in 2010 zat het resultaat mee. Maar het spel was natuurlijk 0,0.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat z'n opvolger gaat doen. Dit EK heeft Bertje al z'n krediet verspeeld door rare dingen te doen, dus ik ga hem niet missen.
Barcelooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:
Omdat we eerst nog een aantal jaar onder Frank kampioen willen worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom noemt trouwens niemand Frank de Boer als bondscoach?
Van mij mogen ze alle auto's uit het centrum verbiedenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Kut fascisten van Groenlinks met hun kut ideeën om oude(re) auto's te weren uit het centrum
Heeft geen REET met milieu te maken
Das wel een veel eerlijker planquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle auto's uit het centrum verbieden
Wat zeide gij?quote:
/fixedquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
LIEFDE aan deze plaat
Lionin
the
morning
sun
Idd, ik zou bijna lieve Gotye horen, of Carly ray jepson, of uhh, plagequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer dat godgruwelijk tyfusnummer Shiny Happy People![]()
. Houd daar toch es mee op.
Liever de hele dag Shiny happy people op repeat dan de drie nummers die jij noemtquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd, ik zou bijna lieve Gotye horen, of Carly ray jepson, of uhh, plage
Oh jawel hoor! Niks dan pure haat voor die vrolijkheidquote:
1 love hatequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Liever de hele dag Shiny happy people op repeat dan de drie nummers die jij noemt
Het is het beste liedje ooit gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Niks dan pure haat voor die vrolijkheid
No way, Shiny happy people heb ik de laatste jaren niet zoveel gehoord, dus trek ik prima. Ik word er vrolijk vanquote:
Neen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is het beste liedje ooit gemaakt.
En, loeder-ish?
iN HET KADER VAN CAPSLOCK DAG IS DIT EEN REACTIE IN HOOFDLETTERSquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen.
En ja, want ik ben niet een en al loeder, maar schuur er lichtjes tegenaan
Das mooi, maar aan crapslock day doe ik niet meequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
iN HET KADER VAN CAPSLOCK DAG IS DIT EEN REACTIE IN HOOFDLETTERS
GR GR
Alles okee met jou verder vandaag moppedopjequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mooi, maar aan crapslock day doe ik niet mee
Ja hoor, mag straks stralend aan het werkquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alles okee met jou verder vandaag moppedopje
Okee dropje. Ik zit nu lekker te lunchen. Vloeken is zo week 25!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, mag straks stralend aan het werk![]()
En hoe is het met jou, hupseflupsje van me? Long time no cursing
Flikker toch op met je handtasje, niks zo fijn als scheldenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee dropje. Ik zit nu lekker te lunchen. Vloeken is zo week 25!
Ik moest lachen
Nope.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:24 schreef borisz het volgende:
En Roel nog een Roeltje gedaan bij de G&G?
Mopperkont!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay
Sukkels ook, gaan ze een nummer van hoogstens een of 2 jaar oud opnieuw uitbrengen. Akoestisch, nog saaier, nog dramatischer en ja hoor: het wordt een hit, want het is coldplay...
Kom gewoon met wat nieuwsHet liefst voor de verandering iets fatsoenlijks, maar dat is teveel gevraagd
Beter laat dan nooit. Cliche, maar absoluut waarquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay
Sukkels ook, gaan ze een nummer van hoogstens een of 2 jaar oud opnieuw uitbrengen. Akoestisch, nog saaier, nog dramatischer en ja hoor: het wordt een hit, want het is coldplay...
Kom gewoon met wat nieuwsHet liefst voor de verandering iets fatsoenlijks, maar dat is teveel gevraagd
Kijk uit of ik begin een Nickelback adoratie topique onder jouw naar!quote:
Vette Blofquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit of ik begin een Nickelback adoratie topique onder jouw naar!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit of ik begin een Nickelback adoratie topique onder jouw naar!
Right back at youquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb je van een licht repliek gediend
Eensch, een enkeling idd...quote:
Idd, Blof, nu op de radio...quote:
Plastic Bertrand - Ca plane pour moi. Dacht ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoi! Weet iemand wat die guilty pleasure vanmorgen was. Zat in de auto en ben het weer vergeten..
Nee, maar toch bedanktquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plastic Bertrand - Ca plane pour moi. Dacht ik.
Dan zal het, gezien het tijdstip, wel Shiny Happy People zijn geweest.quote:
Nee, maar tnx ik ga ff kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan zal het, gezien het tijdstip, wel Shiny Happy People zijn geweest.
Oh, ja ik hoorde hem daarna iets zeggen van guilty pleasure wist het ook niet zekerquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat was niet de guilty pleasure hoor!
Nou dan hoop ik maar dat de Rammstein vergelijking ook niet klopt want als ik ergens een hekel aan heb.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Muse
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Queen vergelijking niet van toepassing vind
Ook geen Rammstein, in de verste verte nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat de Rammstein vergelijking ook niet klopt want als ik ergens een hekel aan heb.
Ik neem aan dat dit ook het nummer is voor de Olympische Spelen?
Qftquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook geen Rammstein, in de verste verte niet
Het is gewoon.... Muse! en dat siert ze
Dat worden zweepslagen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een 3FM-dj die een nieuwe plaat van een standaard 3FM-artiest/groep niet meteen geweldig te gek vindt én dat ook zegt? Ik val bijna van m'n stoel.
Gossiequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:18 schreef Againzender het volgende:
Onze oudste Axel komt net met buurjongen binnen die helemaal van slag was. Zijn moeder was zijn zusje halen, maar was al een uur weg. Of ik zijn vader wilde bellen, nummer van zijn moeder wist hij niet uit zijn hoofd...
Ik bellen, krijg zijn vader aan de telefoon, blijkt hij op Rock Werchter rond te lopen nuMaar hij even zijn vrouw gebeld, die was er bijna, en pas 20 minuten weg
Te veel familieleden in 1 post, ik heb even een half uurtje nodig om 'm te ontleden en de clou te ontrafelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:18 schreef Againzender het volgende:
Onze oudste Axel komt net met buurjongen binnen die helemaal van slag was. Zijn moeder was zijn zusje halen, maar was al een uur weg. Of ik zijn vader wilde bellen, nummer van zijn moeder wist hij niet uit zijn hoofd...
Ik bellen, krijg zijn vader aan de telefoon, blijkt hij op Rock Werchter rond te lopen nuMaar hij even zijn vrouw gebeld, die was er bijna, en pas 20 minuten weg
Moeder van vriendje van zoon was zusje van vriendje halen. Moeder was volgens vriendje al 1 uur weg en dat bleek maar 20 minuten te zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Te veel familieleden in 1 post, ik heb even een half uurtje nodig om 'm te ontleden en de clou te ontrafelen.
En dat noemt mij een topickillerquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moeder van vriendje van zoon was zusje van vriendje halen. Moeder was volgens vriendje al 1 uur weg en dat bleek maar 20 minuten te zijn.
Papa van vriendje is zich aan het bezatten op Rock Werchter en doesn't give a flying fuck.
Huwelijk kapot, alles.
Zoiets.
Geeft niks moppie, het overkomt blijkbaar de bestenquote:
Vind ik niet. Ik ga m'n airco aanslingeren en een lange douche nemen, vind ik veel toffer om te doenquote:
Prrr... Maak me gekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houd je bek joh [ afbeelding ] verdomme [ afbeelding ]
Ja jong, flikker maar lekker op!!quote:
Xoxoxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja jong, flikker maar lekker op!!![]()
Slaap lekker schatjuh
Neen, want jongetjes die vragen worden keihard overgeslagenquote:
Mooi, mn zus was er ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Red Hot Chili Peppers & Triggerfinger waren awesome!!stond mooi in het voorvak!
Tof! Ben je nu al weer thuis dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Red Hot Chili Peppers & Triggerfinger waren awesome!!stond mooi in het voorvak!
Hotel in Arnhem rijden we morgenochtend via Lwd zet mn pa me daar af en gaat hij naar huisquote:
Kijk, helemaal goed!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja perfect, zo ongeveer beter dan ooit!
Lekker efficiënt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hotel in Arnhem rijden we morgenochtend via Lwd zet mn pa me daar af en gaat hij naar huis
Ik was er om iets over 4 toen scheen de zon met af en toe bewolking tot 9 uur, toen kwam er een onweerswolk met ongeveer 2 minuten regen daarna weer droog... Was goed weer als je naar de voorspelling keekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi, mn zus was er ook.
Hoe was het weer?
Dan zouden we nu 3 uur naar huis moeten rijden dan waren we om half 3 thuis en dan om 5.45 er weer uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker efficiënt!![]()
Leek me al schier onmogelijk dat je nu al thuis zou zijn geweest
Daarom, dat bedoel ik! Slim bekekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zouden we nu 3 uur naar huis moeten rijden dan waren we om half 3 thuis en dan om 5.45 er weer uitnee nu gewoon 5 uur slaap
Het onweer blijft overal uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
Volgens mij gaat het beloofde onweer hier uitblijven, ik ben een gelukkig mens
Daar ben ik echt heel blij mee, sorryquote:
Timoooooquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
So true @ TT![]()
![]()
heb een week vrij maar nog steeds bezig geweest, nog niet eens tijd gehad om hier te komen. Dinsdag naar Pearl Jam in de Ziggo Dome geweest. Morgen (of eigenlijk alweer later vandaag) naar Rock Werchter (voor de eerste keer!!
![]()
), zaterdag naar Rockin`Park en zondag naar de verjaardag van een nichtje van me waarmee ik naar Rockin`Park ga
Gezellige paar dagen voor de boeg
![]()
![]()
![]()
![]()
Festival seizoen
![]()
![]()
Mintyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Timooooo![]()
![]()
Gezellige week heb je, ik volg het allemaal!
Tuurlijk, ik heb hart voor mijn Facebookvriendjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Minty![]()
haha volg je t serieus?
Zeker gezellige week! wel druk, ben dinsdag (als ik weer moet werken) weer toe aan vakantie
Is maar goed dat ik maar 4 dagen hoef te werken en dan 3 weken grote vakantie heb![]()
![]()
![]()
moet ik je een kusje geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:58 schreef minthy het volgende:
Tyfuszooi, komt er alsnog een onweersbui opzetten. Echt, flikker op met die zooi
Lief gebaar, waardeer ik ontzettend!!quote:
Ik was verdomme net in slaap, ontzettende dislike hier... En een nachthumeurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, heel apart wakker door die pleurisonweer.
Ik slaap daar dus steevast keihard doorheen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, heel apart wakker door die pleurisonweer.
Mattie & Wietzequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:41 schreef Paul het volgende:
Ohjeeeeeee Giel gaat Mart Smeets bellen straks
Haha ja ik heb hier ook de Foute 111 op staanquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb hart voor mijn Facebookvriendjes![]()
En die 4 dagen slaan natuurlijk nergens op, had je die niet ook vrij kunnen nemen?!
Katy B ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
jawel had wel gekund maar ik had eerst die 3 weken aangevraagd en daarna pas deze week. Zou eerst alleen naar t PJ concert gaan dus had ik geen vrij nodig maar toen gingen we ook naar Werchter en toen dacht ik van "ach laat ik die week ook maar vrij nemen "
Niet bij nagedacht om dan maar gelijk in totaal 5 weken te pakken
zometeen naar Werchter![]()
![]()
Zapte net op 101tv over om te kijken maar nu is 't al weg. En ik ben niet screencap-geavanceerd genoeg om van de webcam eentje te maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:05 schreef shifto het volgende:
Grappig
Niet toevallig zin om een screenie te posten?
Wolf is een beetje saggo vandaag....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Meeposten. Als het mag van jou tenminste
Geeft niks, dan vind ik hem op z'n schattigstquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolf is een beetje saggo vandaag....
Helemaal niet godgloeiende tiefkutbagger ITALIANENquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolf is een beetje saggo vandaag....
bawhhhhhhhhhhhhhhhhh kusjekroelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
Willie Nelson![]()
Wel jammer dat er zo'n verdrietig verhaal aan vooraf zit, kan ik niet tegen
Niet zo lelijk doen tegen me, slecht geslapen. Dan trek ik de ellende van anderen slechtquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen me, slecht geslapen. Dan trek ik de ellende van anderen slecht
Als ik slecht geslapen heb, lees ik posts ook nog wel eens verkeerd, was ik vergeten erbij te zeggenquote:
Dat heb ik niet gehoord, althans, niet bewust meegekregen. De radio staat op standje behang.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
Willie Nelson![]()
Wel jammer dat er zo'n verdrietig verhaal aan vooraf zit, kan ik niet tegen
Geen idee, ik mag niet in andere subfora posten van Rolfquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag niet in andere subfora posten van Rolf
Meid belde in, wilde graag dit nummer horen. Haar ma was overleden, ze ging zo naar het strand om afscheid te nemen oid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, althans, niet bewust meegekregen. De radio staat op standje behang.
Is ook wel een beetje voor m'n eigen bestwil, anders maak ik er daar ook nog een potje vanquote:
Vorig jaar op 29 juni overleden, vandaag een dag lang herdenken ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Meid belde in, wilde graag dit nummer horen. Haar ma was overleden, ze ging zo naar het strand om afscheid te nemen oid.
Communards
Van mij mag jij best wat onrust stoken op FOK! hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje voor m'n eigen bestwil, anders maak ik er daar ook nog een potje van
Dat zijn heftige klotedagenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorig jaar op 29 juni overleden, vandaag een dag lang herdenken ja.
Doe ik hier al genoeg, volgens mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Van mij mag jij best wat onrust stoken op FOK! hoor
Prachtig nummer, zouden ze vaker moeten draaienquote:
Is minimaal 1 keer per uur Coldplay al niet dramatisch genoegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Prachtig nummer, zouden ze vaker moeten draaien
Wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag niet in andere subfora posten van Rolf
quote:Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2)
Wat mij betreft mag de zender omgedoopt worden in "3FM, serious Coldplay"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is minimaal 1 keer per uur Coldplay al niet dramatisch genoeg
Jammer. Kan ik eens luisteren, is ze er nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef alors het volgende:
Geen Claudia![]()
Roos die dronken gaat doen op festivals
Ecuador had van mij ook gemogen, topplaatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:51 schreef alors het volgende:
La Bomba vond ik veruit de minste van de drie![]()
Ecuador
Achy Breaky Heart
Ik durf de radio niet te verzetten, kan ik 3FM nooit meer vinden tussen alle piratenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:52 schreef themauster het volgende:
Die Foute 111 op Q-Music is ook best tof
Lang leve de kabelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf de radio niet te verzetten, kan ik 3FM nooit meer vinden tussen alle piraten
Geen idee, kijk nooit naar radio op tv of via webcam oid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef themauster het volgende:
Wordt Stenders vanavond ook uitgezonden op 101tv?
96.8 dat moet je radio toch wel ontvangenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf de radio niet te verzetten, kan ik 3FM nooit meer vinden tussen alle piraten
Ik luister momenteel via een cheap-ass draagbare radio, haast niet fatsoenlijk op zender te krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
96.8 dat moet je radio toch wel ontvangenof heb je zon analoge zoeker?
ai ai aiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister momenteel via een cheap-ass draagbare radio, haast niet fatsoenlijk op zender te krijgen
Als ik thuis was had ik m'n set wel aangeslingerdquote:
Waar ben je nu dan? In de bossen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik thuis was had ik m'n set wel aangeslingerd
[Q-music] Foute 111quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:52 schreef themauster het volgende:
Die Foute 111 op Q-Music is ook best tof
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf nog wel!!![]()
Rudimental
Klinkt als bronchitis, ik zou even een kuurtje halen als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:27 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
kuch.
maar idd! Rudimental
Blijft een bazen plaat
Nee bende gek, gewoon wat minder rokenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt als bronchitis, ik zou even een kuurtje halen als ik jou was
Das ook een goed idee, zou ik ook moeten doen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee bende gek, gewoon wat minder roken
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:36 schreef Vlindur het volgende:
Wie had ze nou aan de telefoon en wie krijgt er dus een kindje?
Hoi!!![]()
Eet zequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Lunchtijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
Ja, dat las ik al in Beroemd & Zwanger inderdaad. Maar dacht dat ik daar nu weer een nieuwtje te vertellen hadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wie er aan de lijn was weet ik niet, maar Sonja Bakker krijgt wel een kleine. Geen idee of het daarmee te maken had
Ooitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook een goed idee, zou ik ook moeten doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |