Ligt er helemaal aan wat z'n opvolger gaat doen. Dit EK heeft Bertje al z'n krediet verspeeld door rare dingen te doen, dus ik ga hem niet missen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef themauster het volgende:
Over een paar jaar denkt iedereen met weemoed terug aan van Marwijk.
Dat nog net niet, maar hij is nu voor de 4e keer in twee uur tijd op de radioquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
draaien ze het 4 keer achter elkaar?
Gehypt gedoe altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar hij is nu voor de 4e keer in twee uur tijd op de radio
Nog niet gehoord. Prima ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Civilian het volgende:
Ik vind die nieuwe single van Muse helemaal niks
Heb hem nog maar een paar keer geluisterd. Moet mn mening wel iets bijstellen. Ik vind 'm compleet kutquote:
Ik ga m'n vertrouwde "ben benieuwd!!" maar niet gebruiken, hij zal vanzelf wel ergens gedraaid gaan worden. Ik zie alleen maar gejubelquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb hem nog maar een paar keer geluisterd. Moet mn mening wel iets bijstellen. Ik vind 'm compleet kut
4 jaar lang bagger voetbal en met al het geluk van de wereld de finale van het wk bereikt.Veel slechter kan het wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef themauster het volgende:
Over een paar jaar denkt iedereen met weemoed terug aan van Marwijk.
Komt vast nog wel op de radio, gezien het enthousiasme van de dj's ben ik er iig niet bang voor dat hij vaak gedraaid gaat worden... Ik vind de bank en m'n tv op het moment interessanterquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe muse, met een kleine hickup rond 2.18min.
ik luister em nu
intro klinkt al vet.
ok, als ie rond 2.20 helemaal los gaat wordt het echt lekker!
ow vast welquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt vast nog wel op de radio, gezien het enthousiasme van de dj's ben ik er iig niet bang voor dat hij vaak gedraaid gaat worden... Ik vind de bank en m'n tv op het moment interessanter
Dat heeft zo z'n reden denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow vast wel
mijn 2e post is wel een aanradertje wanneer je de kans hebt. dat draaien ze nl niet
een latere plaat van The Thermals uit 2010 is plugplaat geweest en is maar liefst 3x rond 10 voor 12 in 3voor12radio gedraaidquote:
Ander keertje misschien, geen zin in nuquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow vast wel
mijn 2e post is wel een aanradertje wanneer je de kans hebt. dat draaien ze nl niet
En in 2010 zat het resultaat mee. Maar het spel was natuurlijk 0,0.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat z'n opvolger gaat doen. Dit EK heeft Bertje al z'n krediet verspeeld door rare dingen te doen, dus ik ga hem niet missen.
Barcelooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:
Omdat we eerst nog een aantal jaar onder Frank kampioen willen worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom noemt trouwens niemand Frank de Boer als bondscoach?
Van mij mogen ze alle auto's uit het centrum verbiedenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Kut fascisten van Groenlinks met hun kut ideeën om oude(re) auto's te weren uit het centrum
Heeft geen REET met milieu te maken
Das wel een veel eerlijker planquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle auto's uit het centrum verbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |