quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Voorstanders redeneren dat bcaa's in whey moeten nog eerst worden afgebroken door de lever. Daardoor raakt het dus minder snel in de bloedstroom en wordt er minder bcaa's opgenomen dan op het whey-voorschrift staat. Als ge bcaa's in vrije pure vorm pakt, gaat het direct in je bloed zonder afgebroken te worden.
Maar volgens mij komen losse Aminozuren zo niet de darmwant door.
Iets van ingeklapte aminozuren bij eiwitten en bij bcaa's zijn ze al uitgekapt waardoor het de darmwand moeilijk passeert.
Er is vast iemand die het beter kan uitleggen dan ik
Oke oke. Ik heb caps gehaald. Doe namelijk aan IF en had gelezen op die website van Martin Berkhan dat hij BCAA's aanraadt. Neem ze dus in fasted state voor m'n workout. Maar het is dus een onnodig?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Technisch gesproken heb je van de BCAA's alleen Leucine nodig (3g per inname) om je spiersynthese een schop omhoog te geven (het signaal, zeg maar), maar beschikbaarheid van de andere aminozuren spelen ook een grote rol bij het spierherstel na training (de bouwstenen).
Dus ik zou gewoon whey nemen.Is ook goedkoper en smaakt niet naar kots
Nouja, de Leucine in de BCAA's stompt de afbraak van spieren wel wat af, maar aangezien spiergroei een remodelleringsproces is denk ik niet dat het wat gaat uitmaken op de lange termijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
[..]
Oke oke. Ik heb caps gehaald. Doe namelijk aan IF en had gelezen op die website van Martin Berkhan dat hij BCAA's aanraadt. Neem ze dus in fasted state voor m'n workout. Maar het is dus een onnodig?
Ik denk dat veel mensen niet op de verpakking kijken wat er in whey (en casein) zit. Daar zitten eigenlijk de meeste amino's al in. Ik denk niet dat het veel uitmaakt nog meer te nemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dus ik zou gewoon whey nemen.Is ook goedkoper en smaakt niet naar kots
Ik moet toegeven dat ik niet zo heel bekend met de wetenschap achter IF zit. Heb me (redelijk goed) ingelezen over wat het precies is, maar kan me er nooit toe zetten om me er nog verder in te verdiepen. Het resultaat is er in ieder geval wel. Ik zit lager in bf en ben sterker dan toen ik begon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, de Leucine in de BCAA's stompt de afbraak van spieren wel wat af, maar aangezien spiergroei een remodelleringsproces is denk ik niet dat het wat gaat uitmaken op de lange termijn.
Sowieso ben ik het niet helemaal eens met de protocol van Berkhan. Ik denk dat je de ochtend na een training juist géén IF moet doen om je spiersynthese zo hoog mogelijk te houden in die 36-48 uur die je na de training hebt. De rest van de dagen maakt het idd geen reet uit.
Jezusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/art(...)ervoeding-bij-c1000/
LOL, gebakjes met ingebouwde caseine
Marketinglulverhaal eromheen voor bodybuilders bejaarden en hoppa
Is ook mooi als je op zoek gaat naar de ingredienten. Klik je de site aan, nergens ingredienten te zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jezus![]()
Als ze die oude wijven nou gewoon ff een blok kaas geven aan het begin van elke avond. En ze daar lekker op laten sabbelen.
Heel wat goedkoper eenvoudiger en gezonder.
My ass.quote:Het Bouwsteentje is een dieetproduct dat er uitziet als een gewoon gebakje en zo smaakt het ook. Het staat voor gezelligheid en gastvrijheid, maar pakt tegelijkertijd de ondervoeding aan.
haha gomad voor oma ja. Dan kun je ze tenminste per ongeluk een paar dagen over slaan met voeren als ze flink aan de maat zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is ook mooi als je op zoek gaat naar de ingredienten. Klik je de site aan, nergens ingredienten te zienOp zoek naar PDF'je:
http://www.psinfoodservic(...)0967/pdf?userid=1830
Eerste drie ingredienten: Suiker, plantaardige olien en vetten
, room
en even verderop: Melkeiwit (10.5%).
[..]
My ass.Is gewoon een weightgainer voor bejaarden. BejaardenMuscleTech ofzo.
Heb een beter idee: GOMADOMA of GOMADOPA![]()
En schreeuwend duur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/art(...)ervoeding-bij-c1000/
LOL, gebakjes met ingebouwde caseine
Marketinglulverhaal eromheen voor bodybuilders bejaarden en hoppa
Als ik het goed begrijp wil je dit in 1 training doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef SunTzu het volgende:
Straks een keer full body, ik wil het op deze volgorde gaan doen tips zijn welkom ik doe alles in 3 setjes van 8, 6 en 4.
benen; squats, dumbell lunges, leg extension, leg curl, calf raises
borst; bench press, incline dumbell press, decline BP, dumbell fly, dumbell pull over
rug; deadlift, bentover row, chinupps, lat pulldown, shrugs
armen; dips, tricep pushdown, tricep extension, dumbell kickbacks, preacher curls, barbel curl
schouders; dumbell militairy press, front dumbell raises, seated bent over dumbell lateral en upright rows.
Dat wil je in 1 training doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef SunTzu het volgende:
Straks een keer full body, ik wil het op deze volgorde gaan doen tips zijn welkom ik doe alles in 3 setjes van 8, 6 en 4.
borst; bench press, incline dumbell press, decline BP, dumbell fly, dumbell pull over
armen; dips, tricep pushdown, tricep extension, dumbell kickbacks, preacher curls, barbel curl
schouders; dumbell militairy press, front dumbell raises, seated bent over dumbell lateral en upright rows.
Ja ik wil dit in 1 training doen, normaal doe ik al zo'n 1,5 uur over borst en triceps.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wil je dit in 1 training doen?
Waarom doe je al die isolaties oefeningen terwijl je genoeg hebt aan de zware compounds?
Veels te veel brah, verdeel de oefeningen dan over 2 dagen op zn minst. Heb je 2 schemasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef SunTzu het volgende:
Als je niet genoeg hebt aan 3 sets per compound, dan kan altijd nog dropsets doen oid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja ik wil dit in 1 training doen, normaal doe ik al zo'n 1,5 uur over borst en triceps.
De isolatie oefeningen maken het af tot het helemaal brand.
Of zal ik alleen compounds doen?
Ik moet al opschieten met 10 oefeningen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja ik wil dit in 1 training doen, normaal doe ik al zo'n 1,5 uur over borst en triceps.
De isolatie oefeningen maken het af tot het helemaal brand.
Normaal is het ook verdeeld over 3 dagen en ik train elke dag zo onderhand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Veels te veel brah, verdeel de oefeningen dan over 2 dagen op zn minst. Heb je 2 schemas
Ok, als je minder wil gaan trainen zou je geen oefeningen willen schrappen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Normaal is het ook verdeeld over 3 dagen en ik train elke dag zo onderhand.
Dan zou het zo worden denk ik:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, als je minder wil gaan trainen zou je geen oefeningen willen schrappen ?
Alsnog teveel, zoiets dan ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dan zou het zo worden denk ik:
benen; squats, dumbell lunges, leg extension, leg curl
borst; bench press, incline dumbell press, decline BP, dumbell fly
rug; deadlift, chinupps, lat pulldown, shrugs
armen; dips, tricep pushdown, preacher curls, barbel curl
schouders; dumbell militairy press, front dumbell raises, upright rows.
Ik heb:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dit zou wel kunnen op zich en dan alles gewoon tot verzuren, shrugs wil ik wel erin laten.quote:
Squat, overhead press, Deadlift, douchenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Maar ik wil dit af en toe doen, misschien elke vrijdag ofzo zodat ik in het weekend kan rusten.
Ja die moet ik ook vaker gaan doen, zit maar op 50kg daarmee hetzelfde als toen ik 15 wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef kidkash19 het volgende:
Misschien nog een leuke Olympic lift er bij zoals de snatch of clean
Zijn dit twee retorische vragen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef Schadenfreude het volgende:
2 vragen :
- Tellen jullie het gewicht van de barbell mee? Dus 55kg gewichten plus 20kg voor de barbell betekent een 75 kg squat?
- Is het verstandig om deadlift dirrct na squat te doen?
Je lift de barbell mee, dus ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef Schadenfreude het volgende:
2 vragen :
- Tellen jullie het gewicht van de barbell mee? Dus 55kg gewichten plus 20kg voor de barbell betekent een 75 kg squat?
- Is het verstandig om deadlift dirrct na squat te doen?
Bij mij anders om, maar zal wel tussen het hoofd zitten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Zith het volgende:
Ik kan meer Bench Pressen als ik daarvoor SQ + DL heb gedaan dan alleen SQ. Raar maar waar.
en je blijft hetzelfde betalen per mnd? want 16.00 uur dicht is natuurlijk belachelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Bij mij anders om, maar zal wel tussen het hoofd zitten.
Ook kut: lekker een scoop Noxi op en helemaal klaar om los te gaan, is vanaf vandaag het zomerprogramma van de sportschool ingegaan en zijn ze om 16:00 op vrijdag dicht
Vanavond dan maar even thuis trainen zonder squats
Kun je combineren in overhead press.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:30 schreef Warsaw het volgende:
Squat 3x8
Bench press 3x8
Pendlay row 3x8
Side raises 3x8
Front raises 3x8
Deadlift of hyperextentions
En nog een oefening voor biceps en triceps
Ik pak benen en rug eigenlijk altijd samen. Squat, deadlift, lunches, pull-ups. Prima trainingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lift de barbell mee, dus ja.
Het kan, maar het is geen aanrader. Je hebt nooit meer genoeg kracht om vol op de deadlift te gaan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik pak benen en rug eigenlijk altijd samen. Squat, deadlift, lunches, pull-ups. Prima training
Wat jij wil natuurlijk. Maar je zal nooit bij alle oefeningen er uit halen wat er in zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik pak benen en rug eigenlijk altijd samen. Squat, deadlift, lunches, pull-ups. Prima training
Je hebt gelijk, maar op deze manier kan je wel de frequentie omhoog gooien. Zo kan ik bv niet deadliften als ik 2 dagen ervoor gesquat heb, en andersom hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat jij wil natuurlijk. Maar je zal nooit bij alle oefeningen er uit halen wat er in zit.
Gebruik je een pre-workout?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:32 schreef KeimpeHart het volgende:
Net als Weissman zit t mij ook even tegen. Vorige week in gym trainde ik pas een kwartier. Toen kreeg ik last van duizeligheid. Ik besloot het te negeren, en bleef doortrainen. Het werd echter alsmaar erger, dus dan maar naar kleedkamer. Daarin werd ik duizelig, rillen en al. Kon moeilijk opstaan, duizeligheid, niet meer kunnen concentreren, bleek zijn enz.
Door de hele week kreeg ik vaker last van benauwdheid/kortademigheid. Later ging ik mij meer inlezen over wat dit kon zijn. Het zou een hypo kunnen zijn. Best vreemd, m'n glucose waarde leek bij laatste bloedtest gewoon in orde te zijn.
Eergisteren veel snoepjes ingenomen, en frisdrank gulzig leeggedronken voordat ik ging trainen. Heel veel suiker ingenomen dus.
Helaas kreeg ik dezelfde klachten binnen een kwartier trainen weer, en zelfs erger..
Hebben jullie enig idee wat het kan zijn? Wil niet het risico oplopen dat ik knockout ga door een hypo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |