quote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:48 schreef ZetaOS het volgende:
Vannochtend toen ik opstond voelde ik kij nog machtig, sterk en wijs.
Was wat aan het googlen over Bootcamps, aangezien ik deze een paar keer het mogen meemaken en schaterend lachend weg liep.
Maar dat alles doet er niet meer toe, want toen stond op nummer 3 in de zoek resultaten?
Jesse met zijn site:
http://buikvetbootcamp.nl
Want een beest is het toch..Jesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.infinite
Tja, zou kunnen. Moet zeggen dat ik over het algemeen toch meer een fan ben van BB training. Dan kan je tenminste trapsgewijs progressie inzetten zonder gelijk 2kg per kant erbij te moeten gooien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Ez bar is minder efficient, misschien helpen DBs?
Harder shaken, heb je meteen een extra workout.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef 1517 het volgende:
Soms lost mijn wheypoeder niet helemaal op en heb ik klonten er in zitten.
Kan wheypoeder niet meer goed zijn?, of gebruik ik niet genoeg water/melk?
Klinkt raar, maar ik hoop voor je dat je niet zo lang uit roulatie ben als ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:32 schreef KeimpeHart het volgende:
Net als Weissman zit t mij ook even tegen. Vorige week in gym trainde ik pas een kwartier. Toen kreeg ik last van duizeligheid. Ik besloot het te negeren, en bleef doortrainen. Het werd echter alsmaar erger, dus dan maar naar kleedkamer. Daarin werd ik duizelig, rillen en al. Kon moeilijk opstaan, duizeligheid, niet meer kunnen concentreren, bleek zijn enz.
Door de hele week kreeg ik vaker last van benauwdheid/kortademigheid. Later ging ik mij meer inlezen over wat dit kon zijn. Het zou een hypo kunnen zijn. Best vreemd, m'n glucose waarde leek bij laatste bloedtest gewoon in orde te zijn.
Eergisteren veel snoepjes ingenomen, en frisdrank gulzig leeggedronken voordat ik ging trainen. Heel veel suiker ingenomen dus.
Helaas kreeg ik dezelfde klachten binnen een kwartier trainen weer, en zelfs erger..
Hebben jullie enig idee wat het kan zijn? Wil niet het risico oplopen dat ik knockout ga door een hypo...
Jij hebt echt pech ja, BB zit er nu voorlopig niet voor je in.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar ik hoop voor je dat je niet zo lang uit roulatie ben als ik.
Ik ben geen BB-er. Vergeet altijd dat ik die pot heb, gebruik het ook zelden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef CarbonC het volgende:
Kan zijn dat er al wat vocht bijgekomen is. Hoeft niet slecht te zijn. Als het goed is doen wij (BB-ers) nooit echt lang met een pot whey, toch?
Losse BCAA's is bullshit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:11 schreef mtchel112 het volgende:
vraagje voor de leangains kenners hier,
gaat hiit en leangains samen? voor spierherstel/bescherming wat bcaa's
Ik heb van de week een potje besteldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Losse BCAA's is bullshit.
Meer hoef je niet te weten.
Voorstanders redeneren dat bcaa's in whey moeten nog eerst worden afgebroken door de lever. Daardoor raakt het dus minder snel in de bloedstroom en wordt er minder bcaa's opgenomen dan op het whey-voorschrift staat. Als ge bcaa's in vrije pure vorm pakt, gaat het direct in je bloed zonder afgebroken te worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:11 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik heb van de week een potje besteld
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Voorstanders redeneren dat bcaa's in whey moeten nog eerst worden afgebroken door de lever. Daardoor raakt het dus minder snel in de bloedstroom en wordt er minder bcaa's opgenomen dan op het whey-voorschrift staat. Als ge bcaa's in vrije pure vorm pakt, gaat het direct in je bloed zonder afgebroken te worden.
Maar volgens mij komen losse Aminozuren zo niet de darmwant door.
Iets van ingeklapte aminozuren bij eiwitten en bij bcaa's zijn ze al uitgekapt waardoor het de darmwand moeilijk passeert.
Er is vast iemand die het beter kan uitleggen dan ik
Oke oke. Ik heb caps gehaald. Doe namelijk aan IF en had gelezen op die website van Martin Berkhan dat hij BCAA's aanraadt. Neem ze dus in fasted state voor m'n workout. Maar het is dus een onnodig?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Technisch gesproken heb je van de BCAA's alleen Leucine nodig (3g per inname) om je spiersynthese een schop omhoog te geven (het signaal, zeg maar), maar beschikbaarheid van de andere aminozuren spelen ook een grote rol bij het spierherstel na training (de bouwstenen).
Dus ik zou gewoon whey nemen.Is ook goedkoper en smaakt niet naar kots
Nouja, de Leucine in de BCAA's stompt de afbraak van spieren wel wat af, maar aangezien spiergroei een remodelleringsproces is denk ik niet dat het wat gaat uitmaken op de lange termijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
[..]
Oke oke. Ik heb caps gehaald. Doe namelijk aan IF en had gelezen op die website van Martin Berkhan dat hij BCAA's aanraadt. Neem ze dus in fasted state voor m'n workout. Maar het is dus een onnodig?
Ik denk dat veel mensen niet op de verpakking kijken wat er in whey (en casein) zit. Daar zitten eigenlijk de meeste amino's al in. Ik denk niet dat het veel uitmaakt nog meer te nemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dus ik zou gewoon whey nemen.Is ook goedkoper en smaakt niet naar kots
Ik moet toegeven dat ik niet zo heel bekend met de wetenschap achter IF zit. Heb me (redelijk goed) ingelezen over wat het precies is, maar kan me er nooit toe zetten om me er nog verder in te verdiepen. Het resultaat is er in ieder geval wel. Ik zit lager in bf en ben sterker dan toen ik begon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, de Leucine in de BCAA's stompt de afbraak van spieren wel wat af, maar aangezien spiergroei een remodelleringsproces is denk ik niet dat het wat gaat uitmaken op de lange termijn.
Sowieso ben ik het niet helemaal eens met de protocol van Berkhan. Ik denk dat je de ochtend na een training juist géén IF moet doen om je spiersynthese zo hoog mogelijk te houden in die 36-48 uur die je na de training hebt. De rest van de dagen maakt het idd geen reet uit.
Jezusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/art(...)ervoeding-bij-c1000/
LOL, gebakjes met ingebouwde caseine
Marketinglulverhaal eromheen voor bodybuilders bejaarden en hoppa
Is ook mooi als je op zoek gaat naar de ingredienten. Klik je de site aan, nergens ingredienten te zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jezus![]()
Als ze die oude wijven nou gewoon ff een blok kaas geven aan het begin van elke avond. En ze daar lekker op laten sabbelen.
Heel wat goedkoper eenvoudiger en gezonder.
My ass.quote:Het Bouwsteentje is een dieetproduct dat er uitziet als een gewoon gebakje en zo smaakt het ook. Het staat voor gezelligheid en gastvrijheid, maar pakt tegelijkertijd de ondervoeding aan.
haha gomad voor oma ja. Dan kun je ze tenminste per ongeluk een paar dagen over slaan met voeren als ze flink aan de maat zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is ook mooi als je op zoek gaat naar de ingredienten. Klik je de site aan, nergens ingredienten te zienOp zoek naar PDF'je:
http://www.psinfoodservic(...)0967/pdf?userid=1830
Eerste drie ingredienten: Suiker, plantaardige olien en vetten
, room
en even verderop: Melkeiwit (10.5%).
[..]
My ass.Is gewoon een weightgainer voor bejaarden. BejaardenMuscleTech ofzo.
Heb een beter idee: GOMADOMA of GOMADOPA![]()
En schreeuwend duur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/art(...)ervoeding-bij-c1000/
LOL, gebakjes met ingebouwde caseine
Marketinglulverhaal eromheen voor bodybuilders bejaarden en hoppa
Als ik het goed begrijp wil je dit in 1 training doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef SunTzu het volgende:
Straks een keer full body, ik wil het op deze volgorde gaan doen tips zijn welkom ik doe alles in 3 setjes van 8, 6 en 4.
benen; squats, dumbell lunges, leg extension, leg curl, calf raises
borst; bench press, incline dumbell press, decline BP, dumbell fly, dumbell pull over
rug; deadlift, bentover row, chinupps, lat pulldown, shrugs
armen; dips, tricep pushdown, tricep extension, dumbell kickbacks, preacher curls, barbel curl
schouders; dumbell militairy press, front dumbell raises, seated bent over dumbell lateral en upright rows.
Dat wil je in 1 training doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef SunTzu het volgende:
Straks een keer full body, ik wil het op deze volgorde gaan doen tips zijn welkom ik doe alles in 3 setjes van 8, 6 en 4.
benen; squats, dumbell lunges, leg extension, leg curl, calf raises
borst; bench press, incline dumbell press, decline BP, dumbell fly, dumbell pull over
rug; deadlift, bentover row, chinupps, lat pulldown, shrugs
armen; dips, tricep pushdown, tricep extension, dumbell kickbacks, preacher curls, barbel curl
schouders; dumbell militairy press, front dumbell raises, seated bent over dumbell lateral en upright rows.
Ja ik wil dit in 1 training doen, normaal doe ik al zo'n 1,5 uur over borst en triceps.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wil je dit in 1 training doen?
Waarom doe je al die isolaties oefeningen terwijl je genoeg hebt aan de zware compounds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |