donequote:
was nog aan het zoeken joh!!quote:
quote:
quote:
Er is wel meer open gegaan dan dat alleenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef Egberts het volgende:
Afgelopen 2 topics hebben een wereld voor me doen opengaan
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef Egberts het volgende:
Afgelopen 2 topics hebben een wereld voor me doen opengaan
Hahahahahahahaquote:
maat!!!!!quote:
ik ook hoor!!quote:
Ach, vrije dagen kosten alleen maar geld moet je maar denken. Vanaf morgen kun je weer hard gaan sparen voor de volgende vrije dagenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef Egberts het volgende:
Brrrrrrr morgen weer werken
Het beviel best goed die vrije dagen
Je realiseert je dat Knokke in Belgie ligt? Maargoed ik versta zo goed als elk dialect en taal in Nederland. Ook Fryskquote:
Voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde johquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je realiseert je dat Knokke in Belgie ligt? Maargoed ik versta zo goed als elk dialect en taal in Nederland. Ook Frysk
Dan wacht maar tot merlijn over riestjartele en dreugwoosj begint te pratenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je realiseert je dat Knokke in Belgie ligt? Maargoed ik versta zo goed als elk dialect en taal in Nederland. Ook Frysk
Je hebt er dc stil mee gekregen :-)quote:
nee, ben niet stilquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je hebt er dc stil mee gekregen :-)
Ik ga ook langzaam naar dromenland truste achterblijvers!
In de pauze tussen het voetbal sm? Vreemd volk daar in assenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef dolfina-chica het volgende:
nog 1 nachtje slapen...
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:12 schreef Egberts het volgende:
[..]
In de pauze tussen het voetbal sm? Vreemd volk daar in assen
Ik wel slapenquote:
instellingen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik wel slapen
Pb weet jij waar ik de smilies kan vinden via mijn tab, normaal op de pc mep ik op die smilie en dan krijg ik dat hele overzicht. Hier zie ik die echter niet
Die krijg je alleen stil door een appel in d'r mond te stoppen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je hebt er dc stil mee gekregen :-)
Ik ga ook langzaam naar dromenland truste achterblijvers!
Je mobiele layout aanpassenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik wel slapen
Pb weet jij waar ik de smilies kan vinden via mijn tab, normaal op de pc mep ik op die smilie en dan krijg ik dat hele overzicht. Hier zie ik die echter niet
of een knevelquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die krijg je alleen stil door een appel in d'r mond te stoppen....
Trustte voor straks!![]()
Ik werk morgenochtend eerst een uurtje thuis, dus ik mag 'uitslapen' tot half 7
Mijn beste vriend van toen ik puber was woont in Nibbixwoud he, ik versta ook west fries :p als ik wil schakel ik zo over in bijna elk dialect. Ik ben een dialectkameleon :pquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde joh
Ik ben West-Fries, maar dat lijkt in de verste verte niet op het Frysk
* dolfina-chica is ook dialectenkameleonquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn beste vriend van toen ik puber was woont in Nibbixwoud he, ik versta ook west fries :p als ik wil schakel ik zo over in bijna elk dialect. Ik ben een dialectkameleon :p
Ken je de band Dou Grend und Von Velsen en de Nozem? :p
Sowieso zit er ook best veel overeenkomst tussen de meeste dialecten. Ik snap ook niet dat de meeste mensen dat niet inzienquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica is ook dialectenkameleon
Ja, paar weken geleden nog gezien in het Streekbos in Bovenkarspel (daar heb ik jarenlang vlakbij gewoond)quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn beste vriend van toen ik puber was woont in Nibbixwoud he, ik versta ook west fries :p als ik wil schakel ik zo over in bijna elk dialect. Ik ben een dialectkameleon :p
Ken je de band Dou Grend und Von Velsen en de Nozem? :p
Trussttttquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:28 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat de binnenkant van haar ogen bekijken....
sleep tight... don't let the bedbugs bite
Ga jij eens heel snel naar je nest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:50 schreef vannelle het volgende:
Als jij je morgen verslaapt ga ik je echt voor je kont schoppen
Als ik klappen mocht uitdelen dan zou jij niet eens als eerste aan de beurt zijn. Dus doe eens wat beter je best.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen jaloers kreng.
Heb je een motor gekocht?quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:21 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is vanochtend even aan het spelen met een Canon 5d MII met 24-105...
Da's best leuk zo in de ochtend....
* op zoek gaat naar een motorhoes *
Ik mag er een tijdje eentje lenenquote:
Dit...quote:
Ah, ok. Leuk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mag er een tijdje eentje lenen
[..]
Dit...
Nog nul nachtjes zeker hè?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:21 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is woensdag!!!!!!! JIPPIE!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
*jump.. *stuiter... *hyper
Heeej jongens!!! en meiden natuurlijk!!!
Weten jullie het al?
Ben nu officieel een heropstapper geloof ik (na dik tweepunt5 jaarquote:
Ach, zolang het geen BMW is..quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben nu officieel een heropstapper geloof ik (na dik tweepunt5 jaar)
HET FEEST BEGINT VANAVOND!!!!quote:
* Merlijn is niet in zijn midlife crisis...quote:
niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is niet in zijn midlife crisis...
Goed zo.. anders was je inderdaad echt officieel een ouwe man geweestquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is niet in zijn midlife crisis...
Die rijdt ook geen BMWquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed zo.. anders was je inderdaad echt officieel een ouwe man geweest
Ik ga ervan uit dat het de motor van vannelle is toch?
Nee ik dan, met mijn familiebusquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch aardig.. ik had verwacht dat je zou zeggen: moet jij nodig zeggen met je Saab!
Tegen die tijd heb ik de auto al;weer ingeruild. Misschien wel voor een saabquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, dat is een kwestie van tijd, dan is die gevuld..
Kan hem alleen maar aanraden, ik ben er dik tevreden mee!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik de auto al;weer ingeruild. Misschien wel voor een saab
* Merlijn nog maar een bak koffie gaat halen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan hem alleen maar aanraden, ik ben er dik tevreden mee!
Alleen ok, misschien moet je dan een station zoeken, hahaha!
Maargoed, ik ga even wat doen hier.. Hoewel ik to-taal gaan zin heb. Maarja..
Groeten!
Alleen zitten? Of ook rijden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat ook richting haar werk...
* dolfina-chica mag eerst 45 min. in auto zitten
Laat ik dan ook maar naar mijn werk gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat ook richting haar werk...
* dolfina-chica mag eerst 45 min. in auto zitten
Ik geef je groot gelijk als je even een lekker rustig middagje gaat houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef maffemuts het volgende:
Heb vandaag helemaal nergens zin in
Maar goed, over n minuut of 30 de deur maar eens uit voor het 10 minuten gesprek voor dochterlief.
en dan verder niksen vandaag, vind dat ik die gewoon verdiend heb na mijn actieve dag gister
Sterker nog, ben pas rond 10:30 eens gaan opstaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk als je even een lekker rustig middagje gaat houden.
Lekker joh!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sterker nog, ben pas rond 10:30 eens gaan opstaan![]()
Neuh... maar heb niets interessants te melden...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef vannelle het volgende:
Topickiller?
En ik was nog wel zo vriendelijk.
Ik eigenlijk ook niet....quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Neuh... maar heb niets interessants te melden...
dat...klinkt....auhwwwwquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet....
Behalve 1 dingetje wat me gisteravond gebeurde.
Was op de fietsweg naar mijn vorige buren. Zoals je weet voel ik mijn linkervoet niet dus heb ook geen idee hoe die op het pedaal staat.
Gister stond ie fout, ik raakte met m'n tenen de grond, kreeg grip en m'n voet werd onder het pedaal getrokken als je snapt wat ik bedoel.
Echt zeer deed/doet het niet want weinig gevoel.
Resultaat is alleen wel dat die voet nu enorm dik is, m'n dochter dacht zelfs dat ie gebroken was zo raar ziet ie er uit.
Ik liep al niet makkelijk maar nu is het echt ff helemaal klaar.....
wat doe je hier nog? ga naar het ziekenhuis en laat als de wiedeweerga een röntgen foto maken !quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef vannelle het volgende:
Au valt dus wel mee, kan er volgens mij een mes in steken zonder dat het zeer doet.
Ga het niet proberen, hou het wel bij de gedachte.
Maar ben benieuwd wat dit voor extra schade oplevert, dit kan gewoon niet goed zijn.
Luister maar even naar Topic Mammaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat doe je hier nog? ga naar het ziekenhuis en laat als de wiedeweerga een röntgen foto maken !
Oei!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat doe je hier nog? ga naar het ziekenhuis en laat als de wiedeweerga een röntgen foto maken !
Thanks!quote:
Heb het gehoord.quote:
Lekker joh!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef DJMO het volgende:
oh waar ik eigenlijk over kwam jubelen .. ik kreeg net een sms van m'n tante (zus van m'n moeder) of ik een cadeautje wilde of geld.. heb om geld gevraagdwant ... ik heb maandagavond 2 juli om kwart over negen 's avonds een sportmassage geboekt van drie kwartier lang
Ik wil je ook wel masseren hoor, gratis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef DJMO het volgende:
oh waar ik eigenlijk over kwam jubelen .. ik kreeg net een sms van m'n tante (zus van m'n moeder) of ik een cadeautje wilde of geld.. heb om geld gevraagdwant ... ik heb maandagavond 2 juli om kwart over negen 's avonds een sportmassage geboekt van drie kwartier lang
Zal morgen langs de huisarts gaan, jij wint.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef DJMO het volgende:
vannelle .. doe nou voor één keer niet zo aan zelf doktoren .. ga even naar het ziekenhuis. JUIST omdat je niets voelt kan het onherstelbare schade opleveren als je eigenwijs bent ...
temperatuur buiten is weer plakkerig zeker ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel masseren hoor, gratis.
Je staat te juichen, goed rapport zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef maffemuts het volgende:
Sorry hoor was ff rapport halen van m'n oudste hoor
op 1 puntje na <spraak/gehoor> (waarvoor ze dus geopereerd gaat worden 13e) een boven gemiddeld goed rapport met 1e reken cito uitslag: II (boven landelijk gemiddeld)quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je staat te juichen, goed rapport zeker?
Ben ook gewoon trots, nu nog even de minpuntjes op de i zetten en dan vloeit ze door naar gr2/3 werk. nog n hele vakantie te gaan (en nee geen gepush van onze kant, ze wil het zelf, van die leeftijds-werkboekjes verkiest ze boven een elk ander tijdschrift naar keuzequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:17 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 weer thuis is voor even..
@ Vannelle, bah klinkt niet lekker :S
@ DJMO, lekker!! Massage is altijd goed
@ Maffemuts, lekker hoor zo'n hoge scoreDie toetsen zijn ook erg moeilijk dus goed gedaan!
@All, ik ben gaaaar en ik moet nog tot vanavond 22.00!
* belle1608 aan Merlijn een hele dikke knuffel geeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef Merlijn het volgende:
Pfff, ik moet het deze week/dit weekend zonder mijn dochter stellenZe wilt bij mamma blijven....
* Merlijn moet even slikken....
* maffemuts ook maar even een dikke virtuele knuffel geeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef Merlijn het volgende:
Pfff, ik moet het deze week/dit weekend zonder mijn dochter stellenZe wilt bij mamma blijven....
*hugzz*quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef Merlijn het volgende:
sterktequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef Merlijn het volgende:
Idd, biertje dan maar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef Merlijn het volgende:
Tja, ik kan er weinig aan doen. Je kunt moeilijk "nee" verkopen aan een kleintje toch ?
Ik ben helaas aan het werk tot een uurtje of 10, 11 vanavond...quote:
is er wat speciaals te doen bij mama 't weekend dat ze liever daar blijft dan ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef Merlijn het volgende:
Tja, ik kan er weinig aan doen. Je kunt moeilijk "nee" verkopen aan een kleintje toch ?
Ik ben ook nog aan het werk, een beetje papiren vliegtuigjes naar elkaar gooien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben helaas aan het werk tot een uurtje of 10, 11 vanavond...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het werk, een beetje papiren vliegtuigjes naar elkaar gooien.
Mijn chef vroeg net wat we aan het doen waren. Wij zijn met de interne post bbezig was het antwoord.
ik zie je er nog gerust voor aan ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het werk, een beetje papiren vliegtuigjes naar elkaar gooien.
Mijn chef vroeg net wat we aan het doen waren. Wij zijn met de interne post bbezig was het antwoord.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zie je er nog gerust voor aan ookgroot kind dat je bent
Volgens Meg niet. Maar goed, kan natuurlijk net zo goed zijn dat ze dat niet wilt vertellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
is er wat speciaals te doen bij mama 't weekend dat ze liever daar blijft dan ?
Sterkte met die dodelijksaaie meeting !quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Volgens Meg niet. Maar goed, kan natuurlijk net zo goed zijn dat ze dat niet wilt vertellen.
Anyway, * le me is off naar Capelle ad Ijssel voor een dodelijk saaie meeting *
Ga ook met papieren vliegtuigjes gooien dat is best leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Volgens Meg niet. Maar goed, kan natuurlijk net zo goed zijn dat ze dat niet wilt vertellen.
Anyway, * le me is off naar Capelle ad Ijssel voor een dodelijk saaie meeting *
Je verveelt je echt hè!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga ook met papieren vliegtuigjes gooien dat is best leuk.![]()
En als je een nietje zo bevestigd dat je een haakje voor aan de onderkant krijgt dan kan je ze met een elastiekje wegschieten.
Dan ben je tenminste ergens wel goed in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
Ik ben vandaag erg sterk in de topickillers geloof ik.
Verborgen kwaliteit.
Zo heeft iedereen z'n sterke punten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste ergens wel goed in.
Je hoeft ook niet meer te zeggen, denk dat iedereen het wel snapt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef DJMO het volgende:
ik had weer eens een leuke bonje hier thuis. meer zeg ik niet
dat verklaartquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef DJMO het volgende:
ik had weer eens een leuke bonje hier thuis. meer zeg ik niet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:14 schreef DJMO het volgende:
@Merlijn : had jij die looplampjes toevallig al gevonden? Het zit er de komende tijd dik in dat ik ook als het donkerder word ga lopen, aangezien lamlul schijt heeft aan mijn 'kut-hardlopen'
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:14 schreef DJMO het volgende:
@Merlijn : had jij die looplampjes toevallig al gevonden? Het zit er de komende tijd dik in dat ik ook als het donkerder word ga lopen, aangezien lamlul schijt heeft aan mijn 'kut-hardlopen'
Ik heb het ook makkelijk qua eten, veel te laat begonnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef kahlie het volgende:
Dag dames en heren, wat praten jullie veel (en dus snel)
@vanelle beterschap met het dik wordende pootje
@Merlijn *knuf* Hopen dat ze van het weekend gewoon zegt dat ze je mist en je gebeld wordt of je d'r op kan halen
@Maffemuts Super van je dochter!
Ik zit aan de makkelijke noodles vanavond
Dank je wel. Inmiddels zit ik aan het toetje: Mona Chipolata Pudding. Heb ik geloof ik in geen twee jaar meer gegeten, maar het zat in de aanbiedingsbak en toen dacht ik: "Oh, eigenlijk best wel heel erg lekker"quote:
Samen in 1 huis als het niet meer gaat is best wel prut lijkt me, gelukkig nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb het ook makkelijk qua eten, veel te laat begonnen.
Vrouw is inmiddels thuis en staat boos in de keuken eten klaar te maken.
Maar positief als ik ben: Ik hoef iig niet zelf te koken![]()
Al schaam ik me hier wel voor, dit klopt niet.
Ik schaam me er voor dat het eten niet klaar was toen ze thuis kwam.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dank je wel. Inmiddels zit ik aan het toetje: Mona Chipolata Pudding. Heb ik geloof ik in geen twee jaar meer gegeten, maar het zat in de aanbiedingsbak en toen dacht ik: "Oh, eigenlijk best wel heel erg lekker"
[..]
Samen in 1 huis als het niet meer gaat is best wel prut lijkt me, gelukkig nooit meegemaakt.
Maar waar schaam je je voor dan? Bedoel je dat ze eten voor jou kookt?
Schatje, je pootje ligt in puin. Al doet het geen zeer, goed is het zeker niet. Wil je zeggen dat jij daarna nog verwacht dat je d'r op gaat staan huppelen in de keuken? Wees eens lief tegen jezelf ja...quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik schaam me er voor dat het eten niet klaar was toen ze thuis kwam.
Had ik gewoon moeten regelen maar heb echt mijn dag niet.
hebben jullie al een datum in gedachten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zooo ook weer uitgewerkt. En hoogstwaarschijnlijk M zn oude laptop verkocht aan een collega. Ons eerste spaargeld voor de bruiloft
Ben benieuwd wat de collega's die morgen weggaan van mijn gepersonaliseerde slinger vindenEn mijn oude collega komt bij ons werken. Jippie!
Nu bedenken wat ik ga eten... Hmmm eerst de keuken opruimen is misschien wel een goed begin
Koken had ik makkelijk kunnen doen maar ik vond andere dingen belangrijker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Schatje, je pootje ligt in puin. Al doet het geen zeer, goed is het zeker niet. Wil je zeggen dat jij daarna nog verwacht dat je d'r op gaat staan huppelen in de keuken? Wees eens lief tegen jezelf ja...
@YskaFredriksson klinkt als een fijne dag.
Niet zo'n hoge eisen aan jezelf stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Koken had ik makkelijk kunnen doen maar ik vond andere dingen belangrijker.
Pootje ligt idd in puin maar dat wil niet zeggen dat ik niks meer kan!
Dit had ik gewoon op tijd moeten doen, vind het erg slecht van mezelf.
Zijn geen hoge eisen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef kahlie het volgende:
[..]
Niet zo'n hoge eisen aan jezelf stellen.
Ehh, praat me even bij want ik zal het wel vergeten zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef DJMO het volgende:
trouwens Rucky: hier is de Ekiden ik moet met m'n team om half twaalf al aanwezig zijn. Kom jij daarheen of kom je naar centraal station dat je met mij en nog een loper meereist naar de Ekiden?
Werkse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef kahlie het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Lekker twee uurtjes werken.
jij zou fotograferen op de estafette marathon op 7 juli??quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ehh, praat me even bij want ik zal het wel vergeten zijn.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij zou fotograferen op de estafette marathon op 7 juli??
Ik wil ook wel eens wat.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waar heb ik dát nou weer aan verdiend?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet....
Behalve 1 dingetje wat me gisteravond gebeurde.
Was op de fietsweg naar mijn vorige buren. Zoals je weet voel ik mijn linkervoet niet dus heb ook geen idee hoe die op het pedaal staat.
Gister stond ie fout, ik raakte met m'n tenen de grond, kreeg grip en m'n voet werd onder het pedaal getrokken als je snapt wat ik bedoel.
Echt zeer deed/doet het niet want weinig gevoel.
Resultaat is alleen wel dat die voet nu enorm dik is, m'n dochter dacht zelfs dat ie gebroken was zo raar ziet ie er uit.
Ik liep al niet makkelijk maar nu is het echt ff helemaal klaar.....
is allemaal leeftijdsgebonden vannellequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
Ik ben vandaag erg sterk in de topickillers geloof ik.
Verborgen kwaliteit.
Ik weet alles.quote:
weet je dan ook.....................quote:
Fluister maar in mijn oor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weet je dan ook.....................
HET IS FEESTAVOND NUMMER 1quote:
ik heb met één van m'n mede lopers om half elf op centraal station afgesproken ... voor de ingang van de hema.quote:
Zal ik daar dan ook maar naar toe komen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb met één van m'n mede lopers om half elf op centraal station afgesproken ... voor de ingang van de hema.
Sjonguhjonguh, heb jij het ff fout!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
[..]
is allemaal leeftijdsgebonden vannelle![]()
Zie... toch een vervroegde midlifecrisis![]()
![]()
2e midlife crisis dan ? komt soms voor hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sjonguhjonguh, heb jij het ff fout!
Ik heb al een cabrio gehad dus dit kan nooit een midlifecrisis zijn.
Nee, geloof ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
2e midlife crisis dan ? komt soms voor hoor
Nja, kleuters en peuters gebeurt dat ook nog wel eens, maar om je nou zover terug te zettenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, geloof ik niet.
Kan me niet voorstellen dat iedereen die in een midlifecrisis zit z'n voet tijdens het fietsen onder z'n pedaal verstopt.
Of ik ben de enige die er eerlijk over is, kan natuurlijk ook.
Geestelijk ben ik daar helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nja, kleuters en peuters gebeurt dat ook nog wel eens, maar om je nou zover terug te zetten
goedzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik daar helemaal klaar voor.
Sorry, heb liever jong belegen of echt oud...quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:12 schreef Ehhe het volgende:
Mwah, weet ik niet eigenlijk. Voel me dan oud en belegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
* maffemuts snijdt maar wat blokjes/brokjes kaas en zet ze op het SC-Tafeltje... (met n bakje mosterd voor de liefhebber!)quote:
Jij verzorgd de drankjes!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is inmiddels ook weer op het thuisfront....
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts snijdt maar wat blokjes/brokjes kaas en zet ze op het SC-Tafeltje... (met n bakje mosterd voor de liefhebber!)
En wat brengt u in buiten uw gezelligheid ?quote:
* tap opengooit en de eerste meter tapt *quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Jij verzorgd de drankjes!
en welkom thuis
Is gezelligheid niet genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En wat brengt u in buiten uw gezelligheid ?
Maar ik heb wel twee keer naar je gezwaaid vandaag. een keer op werk en eentje thuisquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is gezelligheid niet genoeg.![]()
Ik heb nu geen zin in om naar de keuken te lopen om de frituur aan te zetten.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maar ik heb wel twee keer naar je gezwaaid vandaag. een keer op werk en eentje thuis
Dat wordt dan schoonmaakdienst na afloop....quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is gezelligheid niet genoeg.![]()
Ik heb nu geen zin in om naar de keuken te lopen om de frituur aan te zetten.
Als niemand op komt dagen buiten ons, dan is er ook niet veel op te ruimen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat wordt dan schoonmaakdienst na afloop....
Ik heb alweer genoeg gedaan vanavond dus laat maar staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat wordt dan schoonmaakdienst na afloop....
Dan ruim ik het wel op.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb alweer genoeg gedaan vanavond dus laat maar staan.
Bij mij maar hij heeft er al genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En voor wie denk je daarmee pluspunten te verdienen?
krijg jij n kusje op je wang bij de eerst volgende meet waar ik bij kan zijnquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
2e midlife crisis dan ? komt soms voor hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nja, kleuters en peuters gebeurt dat ook nog wel eens, maar om je nou zover terug te zetten
en welke is het?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Ireth het volgende:
Weten jullie nog dat ik dat ene nummer zocht van Marco Borsato?????? Die ene die ik niet kon vinden??? Nou het nummer heb ik hoor!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef Ireth het volgende:
da's wel heel erg MB-achtig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gewoon n stuiterballetje
Ik vond het ook al zo raar.. een nummer van Marco B die ik mooi vondquote:
Voor mezelf. Ik hou niet van rommel in huis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En voor wie denk je daarmee pluspunten te verdienen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voor mezelf. Ik hou niet van rommel in huis.
Zo, foto's van Belle van gisteravond zijn ook weer nabewerkt. Waren in the spur of the moment even naar het strand gegaan, camera mee en net voordat het donker werdt even wat geschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gewoon Belle... in normale kleding. Op het strand. Met een camera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef maffemuts het volgende:
Anyway, ga ff bankhangen, eens wat aandacht besteden aan![]()
![]()
laters!
let niet op mij... tis gewoon weer eens zover...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gewoon Belle... in normale kleding. Op het strand. Met een camera.
Je hoeft niet offline te gaan ik kan je ook even een dreun verkopen. En daarna kan je weer verder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
let niet op mij... tis gewoon weer eens zover...
tussen regels doorlees om er uit te halen wat ik er uithalen wil, mede daarom... offline
Zijn ze je aan het plagen??quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Vertel es, waarom moet je persé mij uitlachen?
Het is werkelijk waar verschrikkelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn ze je aan het plagen?? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef Ganzz het volgende:
Tijd voor avond eten
Overigens is de baard toch verleden tijd, ouderwets met schuim en mes, morgen een meeting dus wel een beetje representatief zijnEet smakelijk gij baardloze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor avond eten
Overigens is de baard toch verleden tijd, ouderwets met schuim en mes, morgen een meeting dus wel een beetje representatief zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Tijd voor avond eten
Overigens is de baard toch verleden tijd, ouderwets met schuim en mes, morgen een meeting dus wel een beetje representatief zijnIk ga morgen juist selectief scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Boven of beneden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga morgen juist selectief scheren
schaamhaaropmerkingquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga morgen juist selectief scheren
Alles glad.quote:
Beiden. Al is het beneden toch altijd al selectief geschorenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
Denk dat Merlijn nu een beetje spijt heeft dat ie er over begonnen is.
Of niet natuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beiden. Al is het beneden toch altijd al selectief geschoren
Als vent wil je geen kuttekop laten zien idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Ganzz het volgende:
Foto's van mij geschoren laat is dus nu ook maar even achterwegen...
* ongeschoren toestand nu...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's dan?
Niet voor mij maar voor de dames in dit topic.
Dan idd ff geen foto's.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's dan?
Niet voor mij maar voor de dames in dit topic.
Hihi nee, eerst maar wat concepten uitwerken. Als ik weet wat het gaat kosten dan kunnen we makkelijker een datum prikken. Want er zal hard gespaard moeten worden!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hebben jullie al een datum in gedachten?
Dat is voor wij fokkers toch helemaal niet van toepassingquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het gezegde luidt: Hoe korter de struik, hoe groter de boom lijkt.
Ga je niet mee spotten.
Nu we toch in FHF zitten.... bruidsjurk nodig??quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi nee, eerst maar wat concepten uitwerken. Als ik weet wat het gaat kosten dan kunnen we makkelijker een datum prikken. Want er zal hard gespaard moeten worden!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan idd ff geen foto's.
Het gezegde luidt: Hoe korter de struik, hoe groter de boom lijkt.
Ga je niet mee spotten.
Gemiddeld was toch 27 cm hier?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dat is voor wij fokkers toch helemaal niet van toepassing
Oh nee, idd! wij komen nooit buiten!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dat is voor wij fokkers toch helemaal niet van toepassing
Ik wel. moest de dakgoot schoonmaken en jouw tweewieler ophalen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh nee, idd! wij komen nooit buiten!
* vannelle gaat googelen op afbeeldingen van struiken en bomen
Nah, dat haal ik dan net-aanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh nee, idd! wij komen nooit buiten!
* vannelle gaat googelen op afbeeldingen van struiken en bomen
Maar een helm op is ook een beetje binnen toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wel. moest de dakgoot schoonmaken en jouw tweewieler ophalen....
Oh ja! En in de auto heen ook. En jouw garage telt ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar een helm op is ook een beetje binnen toch?
Euh... het is toch vrij expliciet, toch ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Ehhe het volgende:
Haha gaat het er hier altijd zo dubbelzinnig aan toe?
Garage telt zeker! Da's mijn 2e thuis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja! En in de auto heen ook. En jouw garage telt ook
Ik snap er geen reet meer van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Ehhe het volgende:
Ja, nu wel. Maar waarom is het nou weer dolfie's schuld? xDquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh... het is toch vrij expliciet, toch ?Maar het is de schuld van Dolfina
Waar het hart vol van is, loopt de .....quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Ehhe het volgende:
Die begon... iets met gaten vullen enzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar waarom is het nou weer dolfie's schuld? xD
cvboer z'n schuld! Die is goed in gaten vinden in 't donker!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die begon... iets met gaten vullen enzo
27 centimeter enthousiast te doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de .....
ik weet nergens iets van...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die begon... iets met gaten vullen enzo
Jij je zin...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
cvboer z'n schuld! Die is goed in gaten vinden in 't donker!
Huh?quote:
* Merlijn bijlicht:quote:
Oh, right... dat had ik je nog niet verteldquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
[..]
[ afbeelding ]Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Blijkbaar niet dus, ik heb het geprobeerd maar heb het ondertussen maar opgegeven.quote:
[..]
[ afbeelding ]Hee, ik ben dan misschien wel oud maar wens niet vergeleken te worden met een plantje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker Ehhe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben dan in bed. Tijd om te slapen namelijk!![]()
Jij blijft meelezen, weet ik zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben dan in bed. Tijd om te slapen namelijk!![]()
Een wandelende tak beter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hee, ik ben dan misschien wel oud maar wens niet vergeleken te worden met een plantje.
mooie foto!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
Deze mag ik best wel delen vind ik![]()
[ afbeelding ]
Die had IK gegoogled... jij ging op zoek naar struiken en bomen oid.. ik zocht ditquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hee, ik ben dan misschien wel oud maar wens niet vergeleken te worden met een plantje.
Wrs straks in bed nog, maar mss ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij blijft meelezen, weet ik zeker.
Mooi, vind hem ook wel iets triests (schrijf je dat zo??) hebben...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, vind hem ook wel iets triests (schrijf je dat zo??) hebben...
Haha afhankelijk van t concept wat voor bruidsjurk t word! Maar ik houd van korsetten!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu we toch in FHF zitten.... bruidsjurk nodig??
Bomen zijn gaaf!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben een vrouw. Ik krijg altijd mijn zin![]()
Edit.die.post.NU! Je verklapt het hele ideequote:
Me like!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Toevallig mobiel aan het fokken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Edit.die.post.NU! Je verklapt het hele idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |