Nu we toch in FHF zitten.... bruidsjurk nodig??quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi nee, eerst maar wat concepten uitwerken. Als ik weet wat het gaat kosten dan kunnen we makkelijker een datum prikken. Want er zal hard gespaard moeten worden!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan idd ff geen foto's.
Het gezegde luidt: Hoe korter de struik, hoe groter de boom lijkt.
Ga je niet mee spotten.
Gemiddeld was toch 27 cm hier?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dat is voor wij fokkers toch helemaal niet van toepassing
Oh nee, idd! wij komen nooit buiten!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dat is voor wij fokkers toch helemaal niet van toepassing
Ik wel. moest de dakgoot schoonmaken en jouw tweewieler ophalen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh nee, idd! wij komen nooit buiten!
* vannelle gaat googelen op afbeeldingen van struiken en bomen
Nah, dat haal ik dan net-aanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh nee, idd! wij komen nooit buiten!
* vannelle gaat googelen op afbeeldingen van struiken en bomen
Maar een helm op is ook een beetje binnen toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wel. moest de dakgoot schoonmaken en jouw tweewieler ophalen....
Oh ja! En in de auto heen ook. En jouw garage telt ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar een helm op is ook een beetje binnen toch?
Euh... het is toch vrij expliciet, toch ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Ehhe het volgende:
Haha gaat het er hier altijd zo dubbelzinnig aan toe?
Garage telt zeker! Da's mijn 2e thuis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja! En in de auto heen ook. En jouw garage telt ook
Ik snap er geen reet meer van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Ehhe het volgende:
Ja, nu wel. Maar waarom is het nou weer dolfie's schuld? xDquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh... het is toch vrij expliciet, toch ?Maar het is de schuld van Dolfina
Waar het hart vol van is, loopt de .....quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Ehhe het volgende:
Die begon... iets met gaten vullen enzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar waarom is het nou weer dolfie's schuld? xD
cvboer z'n schuld! Die is goed in gaten vinden in 't donker!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die begon... iets met gaten vullen enzo
27 centimeter enthousiast te doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de .....
ik weet nergens iets van...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die begon... iets met gaten vullen enzo
Jij je zin...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
cvboer z'n schuld! Die is goed in gaten vinden in 't donker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |