donequote:
was nog aan het zoeken joh!!quote:
quote:
quote:
Er is wel meer open gegaan dan dat alleenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef Egberts het volgende:
Afgelopen 2 topics hebben een wereld voor me doen opengaan
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef Egberts het volgende:
Afgelopen 2 topics hebben een wereld voor me doen opengaan
Hahahahahahahaquote:
maat!!!!!quote:
ik ook hoor!!quote:
Ach, vrije dagen kosten alleen maar geld moet je maar denken. Vanaf morgen kun je weer hard gaan sparen voor de volgende vrije dagenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef Egberts het volgende:
Brrrrrrr morgen weer werken
Het beviel best goed die vrije dagen
Je realiseert je dat Knokke in Belgie ligt? Maargoed ik versta zo goed als elk dialect en taal in Nederland. Ook Fryskquote:
Voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde johquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je realiseert je dat Knokke in Belgie ligt? Maargoed ik versta zo goed als elk dialect en taal in Nederland. Ook Frysk
Dan wacht maar tot merlijn over riestjartele en dreugwoosj begint te pratenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je realiseert je dat Knokke in Belgie ligt? Maargoed ik versta zo goed als elk dialect en taal in Nederland. Ook Frysk
Je hebt er dc stil mee gekregen :-)quote:
nee, ben niet stilquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je hebt er dc stil mee gekregen :-)
Ik ga ook langzaam naar dromenland truste achterblijvers!
In de pauze tussen het voetbal sm? Vreemd volk daar in assenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef dolfina-chica het volgende:
nog 1 nachtje slapen...
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:12 schreef Egberts het volgende:
[..]
In de pauze tussen het voetbal sm? Vreemd volk daar in assen
Ik wel slapenquote:
instellingen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik wel slapen
Pb weet jij waar ik de smilies kan vinden via mijn tab, normaal op de pc mep ik op die smilie en dan krijg ik dat hele overzicht. Hier zie ik die echter niet
Die krijg je alleen stil door een appel in d'r mond te stoppen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je hebt er dc stil mee gekregen :-)
Ik ga ook langzaam naar dromenland truste achterblijvers!
Je mobiele layout aanpassenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik wel slapen
Pb weet jij waar ik de smilies kan vinden via mijn tab, normaal op de pc mep ik op die smilie en dan krijg ik dat hele overzicht. Hier zie ik die echter niet
of een knevelquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die krijg je alleen stil door een appel in d'r mond te stoppen....
Trustte voor straks!![]()
Ik werk morgenochtend eerst een uurtje thuis, dus ik mag 'uitslapen' tot half 7
Mijn beste vriend van toen ik puber was woont in Nibbixwoud he, ik versta ook west fries :p als ik wil schakel ik zo over in bijna elk dialect. Ik ben een dialectkameleon :pquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde joh
Ik ben West-Fries, maar dat lijkt in de verste verte niet op het Frysk
* dolfina-chica is ook dialectenkameleonquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn beste vriend van toen ik puber was woont in Nibbixwoud he, ik versta ook west fries :p als ik wil schakel ik zo over in bijna elk dialect. Ik ben een dialectkameleon :p
Ken je de band Dou Grend und Von Velsen en de Nozem? :p
Sowieso zit er ook best veel overeenkomst tussen de meeste dialecten. Ik snap ook niet dat de meeste mensen dat niet inzienquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica is ook dialectenkameleon
Ja, paar weken geleden nog gezien in het Streekbos in Bovenkarspel (daar heb ik jarenlang vlakbij gewoond)quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn beste vriend van toen ik puber was woont in Nibbixwoud he, ik versta ook west fries :p als ik wil schakel ik zo over in bijna elk dialect. Ik ben een dialectkameleon :p
Ken je de band Dou Grend und Von Velsen en de Nozem? :p
Trussttttquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:28 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat de binnenkant van haar ogen bekijken....
sleep tight... don't let the bedbugs bite
Ga jij eens heel snel naar je nest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:50 schreef vannelle het volgende:
Als jij je morgen verslaapt ga ik je echt voor je kont schoppen
Als ik klappen mocht uitdelen dan zou jij niet eens als eerste aan de beurt zijn. Dus doe eens wat beter je best.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen jaloers kreng.
Heb je een motor gekocht?quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:21 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is vanochtend even aan het spelen met een Canon 5d MII met 24-105...
Da's best leuk zo in de ochtend....
* op zoek gaat naar een motorhoes *
Ik mag er een tijdje eentje lenenquote:
Dit...quote:
Ah, ok. Leuk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mag er een tijdje eentje lenen
[..]
Dit...
Nog nul nachtjes zeker hè?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:21 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is woensdag!!!!!!! JIPPIE!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
*jump.. *stuiter... *hyper
Heeej jongens!!! en meiden natuurlijk!!!
Weten jullie het al?
Ben nu officieel een heropstapper geloof ik (na dik tweepunt5 jaarquote:
Ach, zolang het geen BMW is..quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben nu officieel een heropstapper geloof ik (na dik tweepunt5 jaar)
HET FEEST BEGINT VANAVOND!!!!quote:
* Merlijn is niet in zijn midlife crisis...quote:
niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is niet in zijn midlife crisis...
Goed zo.. anders was je inderdaad echt officieel een ouwe man geweestquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is niet in zijn midlife crisis...
Die rijdt ook geen BMWquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed zo.. anders was je inderdaad echt officieel een ouwe man geweest
Ik ga ervan uit dat het de motor van vannelle is toch?
Nee ik dan, met mijn familiebusquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch aardig.. ik had verwacht dat je zou zeggen: moet jij nodig zeggen met je Saab!
Tegen die tijd heb ik de auto al;weer ingeruild. Misschien wel voor een saabquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, dat is een kwestie van tijd, dan is die gevuld..
Kan hem alleen maar aanraden, ik ben er dik tevreden mee!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik de auto al;weer ingeruild. Misschien wel voor een saab
* Merlijn nog maar een bak koffie gaat halen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan hem alleen maar aanraden, ik ben er dik tevreden mee!
Alleen ok, misschien moet je dan een station zoeken, hahaha!
Maargoed, ik ga even wat doen hier.. Hoewel ik to-taal gaan zin heb. Maarja..
Groeten!
Alleen zitten? Of ook rijden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat ook richting haar werk...
* dolfina-chica mag eerst 45 min. in auto zitten
Laat ik dan ook maar naar mijn werk gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat ook richting haar werk...
* dolfina-chica mag eerst 45 min. in auto zitten
Ik geef je groot gelijk als je even een lekker rustig middagje gaat houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef maffemuts het volgende:
Heb vandaag helemaal nergens zin in
Maar goed, over n minuut of 30 de deur maar eens uit voor het 10 minuten gesprek voor dochterlief.
en dan verder niksen vandaag, vind dat ik die gewoon verdiend heb na mijn actieve dag gister
Sterker nog, ben pas rond 10:30 eens gaan opstaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk als je even een lekker rustig middagje gaat houden.
Lekker joh!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sterker nog, ben pas rond 10:30 eens gaan opstaan![]()
Neuh... maar heb niets interessants te melden...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef vannelle het volgende:
Topickiller?
En ik was nog wel zo vriendelijk.
Ik eigenlijk ook niet....quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Neuh... maar heb niets interessants te melden...
dat...klinkt....auhwwwwquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet....
Behalve 1 dingetje wat me gisteravond gebeurde.
Was op de fietsweg naar mijn vorige buren. Zoals je weet voel ik mijn linkervoet niet dus heb ook geen idee hoe die op het pedaal staat.
Gister stond ie fout, ik raakte met m'n tenen de grond, kreeg grip en m'n voet werd onder het pedaal getrokken als je snapt wat ik bedoel.
Echt zeer deed/doet het niet want weinig gevoel.
Resultaat is alleen wel dat die voet nu enorm dik is, m'n dochter dacht zelfs dat ie gebroken was zo raar ziet ie er uit.
Ik liep al niet makkelijk maar nu is het echt ff helemaal klaar.....
wat doe je hier nog? ga naar het ziekenhuis en laat als de wiedeweerga een röntgen foto maken !quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef vannelle het volgende:
Au valt dus wel mee, kan er volgens mij een mes in steken zonder dat het zeer doet.
Ga het niet proberen, hou het wel bij de gedachte.
Maar ben benieuwd wat dit voor extra schade oplevert, dit kan gewoon niet goed zijn.
Luister maar even naar Topic Mammaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat doe je hier nog? ga naar het ziekenhuis en laat als de wiedeweerga een röntgen foto maken !
Oei!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat doe je hier nog? ga naar het ziekenhuis en laat als de wiedeweerga een röntgen foto maken !
Thanks!quote:
Heb het gehoord.quote:
Lekker joh!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef DJMO het volgende:
oh waar ik eigenlijk over kwam jubelen .. ik kreeg net een sms van m'n tante (zus van m'n moeder) of ik een cadeautje wilde of geld.. heb om geld gevraagdwant ... ik heb maandagavond 2 juli om kwart over negen 's avonds een sportmassage geboekt van drie kwartier lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |