Dank je wel. Inmiddels zit ik aan het toetje: Mona Chipolata Pudding. Heb ik geloof ik in geen twee jaar meer gegeten, maar het zat in de aanbiedingsbak en toen dacht ik: "Oh, eigenlijk best wel heel erg lekker"quote:
Samen in 1 huis als het niet meer gaat is best wel prut lijkt me, gelukkig nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb het ook makkelijk qua eten, veel te laat begonnen.
Vrouw is inmiddels thuis en staat boos in de keuken eten klaar te maken.
Maar positief als ik ben: Ik hoef iig niet zelf te koken![]()
Al schaam ik me hier wel voor, dit klopt niet.
Ik schaam me er voor dat het eten niet klaar was toen ze thuis kwam.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dank je wel. Inmiddels zit ik aan het toetje: Mona Chipolata Pudding. Heb ik geloof ik in geen twee jaar meer gegeten, maar het zat in de aanbiedingsbak en toen dacht ik: "Oh, eigenlijk best wel heel erg lekker"
[..]
Samen in 1 huis als het niet meer gaat is best wel prut lijkt me, gelukkig nooit meegemaakt.
Maar waar schaam je je voor dan? Bedoel je dat ze eten voor jou kookt?
Schatje, je pootje ligt in puin. Al doet het geen zeer, goed is het zeker niet. Wil je zeggen dat jij daarna nog verwacht dat je d'r op gaat staan huppelen in de keuken? Wees eens lief tegen jezelf ja...quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik schaam me er voor dat het eten niet klaar was toen ze thuis kwam.
Had ik gewoon moeten regelen maar heb echt mijn dag niet.
hebben jullie al een datum in gedachten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zooo ook weer uitgewerkt. En hoogstwaarschijnlijk M zn oude laptop verkocht aan een collega. Ons eerste spaargeld voor de bruiloft
Ben benieuwd wat de collega's die morgen weggaan van mijn gepersonaliseerde slinger vindenEn mijn oude collega komt bij ons werken. Jippie!
Nu bedenken wat ik ga eten... Hmmm eerst de keuken opruimen is misschien wel een goed begin
Koken had ik makkelijk kunnen doen maar ik vond andere dingen belangrijker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Schatje, je pootje ligt in puin. Al doet het geen zeer, goed is het zeker niet. Wil je zeggen dat jij daarna nog verwacht dat je d'r op gaat staan huppelen in de keuken? Wees eens lief tegen jezelf ja...
@YskaFredriksson klinkt als een fijne dag.
Niet zo'n hoge eisen aan jezelf stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Koken had ik makkelijk kunnen doen maar ik vond andere dingen belangrijker.
Pootje ligt idd in puin maar dat wil niet zeggen dat ik niks meer kan!
Dit had ik gewoon op tijd moeten doen, vind het erg slecht van mezelf.
Zijn geen hoge eisen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef kahlie het volgende:
[..]
Niet zo'n hoge eisen aan jezelf stellen.
Ehh, praat me even bij want ik zal het wel vergeten zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef DJMO het volgende:
trouwens Rucky: hier is de Ekiden ik moet met m'n team om half twaalf al aanwezig zijn. Kom jij daarheen of kom je naar centraal station dat je met mij en nog een loper meereist naar de Ekiden?
Werkse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef kahlie het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Lekker twee uurtjes werken.
jij zou fotograferen op de estafette marathon op 7 juli??quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ehh, praat me even bij want ik zal het wel vergeten zijn.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij zou fotograferen op de estafette marathon op 7 juli??
Ik wil ook wel eens wat.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waar heb ik dát nou weer aan verdiend?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet....
Behalve 1 dingetje wat me gisteravond gebeurde.
Was op de fietsweg naar mijn vorige buren. Zoals je weet voel ik mijn linkervoet niet dus heb ook geen idee hoe die op het pedaal staat.
Gister stond ie fout, ik raakte met m'n tenen de grond, kreeg grip en m'n voet werd onder het pedaal getrokken als je snapt wat ik bedoel.
Echt zeer deed/doet het niet want weinig gevoel.
Resultaat is alleen wel dat die voet nu enorm dik is, m'n dochter dacht zelfs dat ie gebroken was zo raar ziet ie er uit.
Ik liep al niet makkelijk maar nu is het echt ff helemaal klaar.....
is allemaal leeftijdsgebonden vannellequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
Ik ben vandaag erg sterk in de topickillers geloof ik.
Verborgen kwaliteit.
Ik weet alles.quote:
weet je dan ook.....................quote:
Fluister maar in mijn oor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weet je dan ook.....................
HET IS FEESTAVOND NUMMER 1quote:
ik heb met één van m'n mede lopers om half elf op centraal station afgesproken ... voor de ingang van de hema.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |