Het is werkelijk waar verschrikkelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn ze je aan het plagen?? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef Ganzz het volgende:
Tijd voor avond eten
Overigens is de baard toch verleden tijd, ouderwets met schuim en mes, morgen een meeting dus wel een beetje representatief zijnEet smakelijk gij baardloze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor avond eten
Overigens is de baard toch verleden tijd, ouderwets met schuim en mes, morgen een meeting dus wel een beetje representatief zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Tijd voor avond eten
Overigens is de baard toch verleden tijd, ouderwets met schuim en mes, morgen een meeting dus wel een beetje representatief zijnIk ga morgen juist selectief scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Boven of beneden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga morgen juist selectief scheren
schaamhaaropmerkingquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga morgen juist selectief scheren
Alles glad.quote:
Beiden. Al is het beneden toch altijd al selectief geschorenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
Denk dat Merlijn nu een beetje spijt heeft dat ie er over begonnen is.
Of niet natuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beiden. Al is het beneden toch altijd al selectief geschoren
Als vent wil je geen kuttekop laten zien idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Ganzz het volgende:
Foto's van mij geschoren laat is dus nu ook maar even achterwegen...
* ongeschoren toestand nu...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's dan?
Niet voor mij maar voor de dames in dit topic.
Dan idd ff geen foto's.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's dan?
Niet voor mij maar voor de dames in dit topic.
Hihi nee, eerst maar wat concepten uitwerken. Als ik weet wat het gaat kosten dan kunnen we makkelijker een datum prikken. Want er zal hard gespaard moeten worden!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hebben jullie al een datum in gedachten?
Dat is voor wij fokkers toch helemaal niet van toepassingquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het gezegde luidt: Hoe korter de struik, hoe groter de boom lijkt.
Ga je niet mee spotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |