Kan je het niet gewoon in een koekenpan opbakken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Gummiebeer het volgende:
Lasagne zat in de planning. Blijkt dus een magnetron lasagne te zijn, en ik heb geen magnetron.![]()
Overigens kan het ook in de oven, maar ik heb niet zo'n kleine ovenschaal.![]()
Met au bain marie heb ik zeer slechte ervaringen mee, dus ook geen optie.![]()
** Gummiebeer weet het dus nog niet
Lijkt mij vrij ranzig om eerlijk te zijn. Ook de structuur en het idee van lasagne is dan weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon in een koekenpan opbakken?
Nee, dit is de AH vers versie in een plastic bakje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit zo'n lasagne niet in zo'n aluminiumschaal? Gooi je die in de oven
Nee, ik heb welgeteld 1(!) ovenschaal, en die is te groot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb je ook geen kleinere ovenschaaltjes? Dat je de portie verdeeld in 2/3 bakjes die wel de oven in kunnen?
Wij eten vanavond weer gewoontjes. Kippenpoot, sla en aardappeltjes.
Lasagne uit de oven ken ik wel, maar k&k uit de magnetron nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Gummiebeer het volgende:
Lasagne zat in de planning. Blijkt dus een magnetron lasagne te zijn, en ik heb geen magnetron.![]()
Overigens kan het ook in de oven, maar ik heb niet zo'n kleine ovenschaal.![]()
Met au bain marie heb ik zeer slechte ervaringen mee, dus ook geen optie.![]()
** Gummiebeer weet het dus nog niet
Is dat je hele ontbijt?? Daar zou ik het niet op redden hoorquote:
Zelfs van een simpel bammetje kun jij nog een sjieke foto maken. Heb je thuis een complete studio om je eten zo mooi mogelijk te belichten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Huisgebakken boterham met rilettes (van de Lidl) en sriracha chilisaus.
Nee hoor, ik eet de hele dag doorquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Is dat je hele ontbijt?? Daar zou ik het niet op redden hoor.
Ontopic: twee sneetjes roggebrood met komijnekaas. En thee.
Nee hoor, gewoon in de vensterbank.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zelfs van een simpel bammetje kun jij nog een sjieke foto maken. Heb je thuis een complete studio om je eten zo mooi mogelijk te belichten?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef RobinOok het volgende:
En vandaag boterham met eigengemaakte eiersalade:
[ link | afbeelding ]
Egg Salad
(ook in de vensterbank :-) )
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Huisgebakken boterham met rilettes (van de Lidl) en sriracha chilisaus.
Ja, nou, euh, ze hebben het niet altijd. Ik snap nog niet helemaal wanneer wel, maar soms hebben ze dat dus. In witte, aardewerken potjes met rode deksel. Zal binnenkort even een foto maken van het potje, dat helpt natuurlijk zoeken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]vleesrilettes? Bij de lidl? WAAR!?
Ik smeek nu elke frankrijkganger om blikjes mee te nemen namelijk
Cool ik ga gewoon eens zoekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, nou, euh, ze hebben het niet altijd. Ik snap nog niet helemaal wanneer wel, maar soms hebben ze dat dus. In witte, aardewerken potjes met rode deksel. Zal binnenkort even een foto maken van het potje, dat helpt natuurlijk zoeken.
Enneuh, mij werd al verteld dat die laaaaaang zo lekker niet is als die uit Frankrijk, maar goed, dat moet je zelf maar uitmaken.![]()
Ik vind 'm goed te doen. Zeker onder een laag sriracha, haha. Dan vind ik zelfs theeworst nog lekker.
bbbrrrrrrrrrquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Broodjes nieuwe haring met............... uien als ontbijt!
Is goed tegen een kater (en lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
bbbrrrrrrrrrmoet er niet aan denken!
ja want de zomerkoninkjes zijn in de aanbieding bij de Appie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik had net liefde en passie brood met verse aardbeien met daarop weer rietsuiker.
Vitaminebommen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja want de zomerkoninkjes zijn in de aanbieding bij de Appie.
lunchbammetjes net op, voor het eind van de dag moet ik nog een bak druiven, een bak aardbeien, 2 kiwi's en een nectarine zien weg te werken...
klinkt lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:59 schreef shifto het volgende:
Runderreepjes met kastanje champignons en lekker krieltjes met een champignon roomsausje
Die was op, het is de bacon/kaas/aardappel geworden. Ook lekker.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Was van plan risotto te maken, maar heb zo'n lange en warme dag gehad dat ik even een kant-en-klaar maaltijdsalade ga halen van de Jumbo. Denk dat het die met pasta & gegrilde kip wordt, die is erg lekker.
Hah grappig ik heb net pizza besteld met een blikje colaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Trek in ongezond eten dus beneden een kleine kapsalon gehaald.
Daarbij een blikje Cherry Coke.
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet ontbeten of geluncht maar gehigh-tea'd
Wrap met zalm/roomkaas, sandwich brie/honing/walnoot, sandwich carpaccio, boterkoekje, minibrownie, kokosmakroontje, mini tarte tatin, warme scones met abrikozenjam en room, vers fruit en 3 koppen thee.
Ohh lychee thee! Waar koop je dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef Curiosity het volgende:
Nu tosti kaas, rookworst, rode ui en steak saus hierbij een glas lychee thee.
Hmmm! Je gasten worden verwend!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond krijgen we mee-eters, dus:
tapas als voorafhapjes: manchego (schapenkaas) in olie en knoflook, champignons met knoflook, warme dadels met spek erom heen, pijlstaart-inktvisjes in chiliolie.
Dan 2 amuses: kwarteleitjes op een bedje van peper-filetamericain en daarna bloemkoolroom met spekblokjes.
Hoofdgerecht: de befaamde paella van Gordon Ramsay met als extra wat reuzengamba's erbij.
Toe: tarte tatin met citroensorbetijs.
neequote:
maar na het hardlopen neem ik altijd een bak kwark voor de eiwittenquote:
Oe lekker, lang niet gehadquote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef The_Hives het volgende:
ik ben niet van de olijven![]()
Hier een paar ragoutbakjes in de oven
Heb olijven een soort van leren eten.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef The_Hives het volgende:
ik ben niet van de olijven![]()
Hier een paar ragoutbakjes in de oven
Dat hoor ik vaker, maar ben nog niet begonnen met lerenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb olijven een soort van leren eten.
Oh jummie, ik heb wel ragout maar geen pasteitjes
* Hives wacht ongeduldig, ze worden koudquote:Op zondag 1 juli 2012 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Tot zo!!
* FutureFairytale rent zo hard ze kan naar The_Hives
http://www.mrjones.org/dutch/thee.htmlquote:Op zondag 1 juli 2012 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ohh lychee thee! Waar koop je dat?
Bedankt! Ga ik ook eens proberen.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
http://www.mrjones.org/dutch/thee.html
Ik kwam het tegen bij Loods 5.
ohhhh dat lijkt me echt heel erg lekker!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef Selestha het volgende:
Griekse yoghurt met mangocoulis en verbrokkelde kokosbiscuit
Oeh net ook gehad.. Om 3 uur geplukt door iemand, om 4 uur door mij in de pan.. om 7 uur heerlijk koud en zoet/zuurquote:Op zondag 1 juli 2012 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Schaaltje zoet/frisse rabarber. Hou er zo van
Bij mij is het niet zuur meer vanwege de hoeveelheid basterdsuiker wat er doorheen gaat maar precies zoals ik het lekker vindquote:Op zondag 1 juli 2012 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh net ook gehad.. Om 3 uur geplukt door iemand, om 4 uur door mij in de pan.. om 7 uur heerlijk koud en zoet/zuur
Bij mij: beetje bastersuiker, zoetstof, beetje kaneel en een snufje djahe (een lekkere oppepper vind ik)quote:Op zondag 1 juli 2012 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij mij is het niet zuur meer vanwege de hoeveelheid basterdsuiker wat er doorheen gaat maar precies zoals ik het lekker vind
Nu thee en een blokje chocola met marsepein.
Wordt het een soort kruidig van, door die kaneel en djahe. Snap alleen die zoetstof niet. Gewoon suiker erin doen joh, veel lekkerderquote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij mij: beetje bastersuiker, zoetstof, beetje kaneel en een snufje djahe (een lekkere oppepper vind ik)
Pas toevoegen als de rabarber al is afgekoeld, dan heb je veel minder nodig.
Marsepein... *ril*
Was inderdaad heerlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 19:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohhhh dat lijkt me echt heel erg lekker!
nu spa rood en toastjes met roombrie en pate.
De grootste calippo sinas fan van NL ziet ditquote:
kom er maar eentje halenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De grootste calippo sinas fan van NL ziet dit![]()
![]()
Mijn toetje is een minimagnum want heb geen calippo
Werd een schaaltje rabarber ipv het ijsje.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn toetje is een minimagnum want heb geen calippo
Ow ja, en toetje is chocomousequote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef theKiD het volgende:
Soep in zak tomaat met veul knapperbolletjes en extra groentenEn een salade van rucola, geitenkaas, tomaat, komkommer, walnoot en balsamico
Nice!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:39 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
Net kip met zuurkool uit de römertopf gegeten. Erg lekker!
Ik las remlofquote:Op maandag 2 juli 2012 19:39 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
Net kip met zuurkool uit de römertopf gegeten. Erg lekker!
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef lemonlime het volgende:
Diepvriespizza uit de koekenpan.. was even vergeten dat mn ex me met een kapotte combimagnetron heeft opgescheept..
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef lemonlime het volgende:
Diepvriespizza uit de koekenpan.. was even vergeten dat mn ex me met een kapotte combimagnetron heeft opgescheept..
ik hoop dat jouw haring beter smaakt dan die ik heb gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
broodje hollandse nieuwe en een portie kibbeling als avondeten
Zonde zegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:06 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
ik hoop dat jouw haring beter smaakt dan die ik heb gehad(het zit mij nog steeds dwars, haring hoort gewoon lekker te zijn)
ook bieten in je champignons?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Bloemkool , komkommersalade, 4 aardappelkroketjes, 4 gevulde champignons met ccitroensap, soja, verse peterselie/koriander/bieslook, roomkaas, verse rode bieten, gepofte knoflook en een zelf gepaneerde varkensschnitzel
quote:
Idem vanochtend!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:03 schreef Zo-is-dat het volgende:
Yoghurt met noten crueslie en nep-optimel limoen
Dit + een paar engelse dropjes.quote:
dat mocht ik alleen als ik jarig wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Broertje gaat vannacht op vakantie. Hij mocht besluiten wat we vanavond eten. Dus home made hamburgers met patat!
Ik mocht ook altijd kiezen als mijn ouders ergens trots op waren (een goed rapport ofzo) of als ik ziek was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat mocht ik alleen als ik jarig was
Roerei met een sausje? Ziet er een beetje uit als eiersaladequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:11 schreef MaximusTG het volgende:
Niet zoveel honger, dus heb roerei met toast, geroosterde tomaat en champignons en spek gemaakt.
[ link | afbeelding ]
Ik wil wel mee hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in om naar de wok te gaan maar ja om nou alleen te gaan
Dus: sperziebonen, kabeljauwfilet, aardappelwedges, rode bieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik moet slapen maar kan dit niet missen. Ik ben ook voor Federer!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Glaasje droge witte wijn bij de Djokovic-Federer halve finale van Wimbledon.(Om mijn zenuwen in bedwang te houden, ik ben nogal fan van Federer
).
Nu kun je rustig slapenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik moet slapen maar kan dit niet missen. Ik ben ook voor Federer!!
Ontopic; ik drink er limonade bij
Dat ik het niet weet. Ik zie nog geen vlees of iets uit de vriezer liggen, dus we zullen wel eten wat mijn schatje dalijk van de winkel mee neemt denk ikquote:Wat eten en drinken we vandaag
Recept?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik had vanavond ; Rouleau van Drents veenlam met een vulling van paddenstoelen en lamsjus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |