Kan je het niet gewoon in een koekenpan opbakken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Gummiebeer het volgende:
Lasagne zat in de planning. Blijkt dus een magnetron lasagne te zijn, en ik heb geen magnetron.![]()
Overigens kan het ook in de oven, maar ik heb niet zo'n kleine ovenschaal.![]()
Met au bain marie heb ik zeer slechte ervaringen mee, dus ook geen optie.![]()
** Gummiebeer weet het dus nog niet
Lijkt mij vrij ranzig om eerlijk te zijn. Ook de structuur en het idee van lasagne is dan weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon in een koekenpan opbakken?
Nee, dit is de AH vers versie in een plastic bakje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit zo'n lasagne niet in zo'n aluminiumschaal? Gooi je die in de oven
Nee, ik heb welgeteld 1(!) ovenschaal, en die is te groot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb je ook geen kleinere ovenschaaltjes? Dat je de portie verdeeld in 2/3 bakjes die wel de oven in kunnen?
Wij eten vanavond weer gewoontjes. Kippenpoot, sla en aardappeltjes.
Lasagne uit de oven ken ik wel, maar k&k uit de magnetron nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Gummiebeer het volgende:
Lasagne zat in de planning. Blijkt dus een magnetron lasagne te zijn, en ik heb geen magnetron.![]()
Overigens kan het ook in de oven, maar ik heb niet zo'n kleine ovenschaal.![]()
Met au bain marie heb ik zeer slechte ervaringen mee, dus ook geen optie.![]()
** Gummiebeer weet het dus nog niet
Is dat je hele ontbijt?? Daar zou ik het niet op redden hoorquote:
Zelfs van een simpel bammetje kun jij nog een sjieke foto maken. Heb je thuis een complete studio om je eten zo mooi mogelijk te belichten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Huisgebakken boterham met rilettes (van de Lidl) en sriracha chilisaus.
Nee hoor, ik eet de hele dag doorquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Is dat je hele ontbijt?? Daar zou ik het niet op redden hoor.
Ontopic: twee sneetjes roggebrood met komijnekaas. En thee.
Nee hoor, gewoon in de vensterbank.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zelfs van een simpel bammetje kun jij nog een sjieke foto maken. Heb je thuis een complete studio om je eten zo mooi mogelijk te belichten?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef RobinOok het volgende:
En vandaag boterham met eigengemaakte eiersalade:
[ link | afbeelding ]
Egg Salad
(ook in de vensterbank :-) )
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Huisgebakken boterham met rilettes (van de Lidl) en sriracha chilisaus.
Ja, nou, euh, ze hebben het niet altijd. Ik snap nog niet helemaal wanneer wel, maar soms hebben ze dat dus. In witte, aardewerken potjes met rode deksel. Zal binnenkort even een foto maken van het potje, dat helpt natuurlijk zoeken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]vleesrilettes? Bij de lidl? WAAR!?
Ik smeek nu elke frankrijkganger om blikjes mee te nemen namelijk
Cool ik ga gewoon eens zoekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, nou, euh, ze hebben het niet altijd. Ik snap nog niet helemaal wanneer wel, maar soms hebben ze dat dus. In witte, aardewerken potjes met rode deksel. Zal binnenkort even een foto maken van het potje, dat helpt natuurlijk zoeken.
Enneuh, mij werd al verteld dat die laaaaaang zo lekker niet is als die uit Frankrijk, maar goed, dat moet je zelf maar uitmaken.![]()
Ik vind 'm goed te doen. Zeker onder een laag sriracha, haha. Dan vind ik zelfs theeworst nog lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |