ook bieten in je champignons?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Bloemkool , komkommersalade, 4 aardappelkroketjes, 4 gevulde champignons met ccitroensap, soja, verse peterselie/koriander/bieslook, roomkaas, verse rode bieten, gepofte knoflook en een zelf gepaneerde varkensschnitzel
quote:
Idem vanochtend!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:03 schreef Zo-is-dat het volgende:
Yoghurt met noten crueslie en nep-optimel limoen
Dit + een paar engelse dropjes.quote:
dat mocht ik alleen als ik jarig wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Broertje gaat vannacht op vakantie. Hij mocht besluiten wat we vanavond eten. Dus home made hamburgers met patat!
Ik mocht ook altijd kiezen als mijn ouders ergens trots op waren (een goed rapport ofzo) of als ik ziek was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat mocht ik alleen als ik jarig was
Roerei met een sausje? Ziet er een beetje uit als eiersaladequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:11 schreef MaximusTG het volgende:
Niet zoveel honger, dus heb roerei met toast, geroosterde tomaat en champignons en spek gemaakt.
[ link | afbeelding ]
Ik wil wel mee hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in om naar de wok te gaan maar ja om nou alleen te gaan
Dus: sperziebonen, kabeljauwfilet, aardappelwedges, rode bieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik moet slapen maar kan dit niet missen. Ik ben ook voor Federer!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Glaasje droge witte wijn bij de Djokovic-Federer halve finale van Wimbledon.(Om mijn zenuwen in bedwang te houden, ik ben nogal fan van Federer
).
Nu kun je rustig slapenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik moet slapen maar kan dit niet missen. Ik ben ook voor Federer!!
Ontopic; ik drink er limonade bij
Dat ik het niet weet. Ik zie nog geen vlees of iets uit de vriezer liggen, dus we zullen wel eten wat mijn schatje dalijk van de winkel mee neemt denk ikquote:Wat eten en drinken we vandaag
Recept?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik had vanavond ; Rouleau van Drents veenlam met een vulling van paddenstoelen en lamsjus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |